Przetargi.pl
Opracowanie projektów decyzji o ustalenie warunków zabudowy, projektów decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i zmian prawomocnych decyzji o ustalenie warunków zabudowy lub o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Gmina Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2580241 , fax. 067 2580241
  • Data zamieszczenia: 2013-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałcz
    ul. Dąbrowskiego 8 8
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2580241, fax. 067 2580241
    REGON: 57079152000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.walcz.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów decyzji o ustalenie warunków zabudowy, projektów decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i zmian prawomocnych decyzji o ustalenie warunków zabudowy lub o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów decyzji o ustalenie warunków zabudowy, projektów decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego i zmian prawomocnych decyzji o ustalenie warunków zabudowy lub o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w roku 2013 w szacunkowej ilości : -projektów decyzji o ustalenie warunków zabudowy - 170 szt. rocznie -projektów decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego - 25 sztuk rocznie -zmian prawomocnych decyzji o ustalenie warunków zabudowy lub o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - 50 sztuk rocznie. Wskazane wyżej ilości są ilościami orientacyjnym - rzeczywista ilość decyzji będzie dostosowana do potrzeb Zamawiającego. III.1. Zakres rzeczowy obejmuje : A/ opracowanie projektów decyzji o ustalenie warunków zabudowy w tym - -analiza warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych, -analiza stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji, -analizy dotyczącej ustalenia wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu. B/ opracowanie projektów decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego w tym: -analiza warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych, -analiza stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji, C/ projektów zmian prawomocnych decyzji o ustalenie warunków zabudowy lub o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, D/ wyjazd w teren potwierdzony dokumentacją zdjęciową III.2. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu nastąpi w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, w szczególności zgodnie z: -ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzenny (Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn. zm); -rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164 poz. 1588); -rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003 r. poz. 164 poz. 1589) oraz z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z przepisów odrębnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminawalcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach