Przetargi.pl
Opracowanie projektów budowy dróg i parkingu.

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów budowy dróg i parkingu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowy dróg: - ul. Ptasia ( od ul. Stokrotek do ul. Modrzewiowej), - ul. Stokrotek ( od ul. Ptasiej do ul. Widok), - ul. Zabobrze ( droga dojazdowa do ul. Kamiennej i ul. Bazaltowej), - ul. Kamienna, - ul. Bazaltowa, - ul Morelowa, - ul. Ślusarska, - ul. Obr. Westerplatte ( boczna), - ul. Domeyki, - drogi między ulicami Warszawska-Gdańska-Śluzowa oraz parkingu przy ul. Buczka. 2. Dokumentacje projektowe budowlano - wykonawcze winny obejmować: 1)Projekty zagospodarowania terenu. 2)Projekty budowlano - wykonawcze w branżach drogowa, odwodnieniowa i elektryczna. 3)Organizacje ruchu na czas budowy i stały. 3. Dokumentacje projektowe należy opracować w sposób umożliwiającym oddzielną realizację każdego zadania, w następującym zakresie: 1) Dokumentacje projektowe opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - po 6 egz. dla każdego zadania. 2) Kosztorysy inwestorskie, opracowane w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) - po 2 egz. dla każdego zadania. 3) Przedmiary robót, zawierające zestawienia przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych - po 4 egz. dla każdego zadania. 4) Szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót wszystkich branż - po 3 egz. dla każdego zadania. 5) Wytyczne w zakresie opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - po 3 egz. dla każdego zadania. 6) Projekty organizacji ruchu na czas budowy i stały - po 3 egz. dla każdego zadania. Dodatkowo cała zawartość opracowania projektowego powinna być przekazana w postaci nagrania na nośniku elektronicznym. 4. Projekty dróg należy opracować w oparciu o wytyczne zawarte w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. Nr 43 poz. 430 ze zm.) 5. Do zadań Wykonawcy należy: 1) Uzyskanie: - aktualnych podkładów geodezyjnych do celów projektowych zgodnie z rozporządzeniem MGPiB Dz.U. 95.25.133 z dnia 21.02.1995r., - warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, - wypisów i wyrysów z rejestru gruntów - warunków technicznych dla budowy lub przebudowy niezbędnej infrastruktury technicznej, - wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń, rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów Ustawy - Prawo Budowlane z dn. 7.07.1994 r. rozdział. 3, art. 20. (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 ze zm.), 2) Złożenie wniosków o wydanie prawomocnych decyzji Pozwolenie na budowę - oddzielnie dla każdego zadania. 3) Dostarczenie wszystkich niezbędnych dokumentów dodatkowych o jakie wystąpi Starostwo Powiatowe w procesie wydawania decyzji pozwolenie na budowę. 4) W uzasadnionych przypadkach wystąpić o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej ( decyzja o ustaleniu lokalizacji drogi ) zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowaniai realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U Nr 80, poz 721 ze zm). 5) Oszacowanie wartości działek, po których przebiegać będą drogi (dotyczy działki nr 113/2 o pow. 0,0359 ha). 6) Ustalenie wysokości odszkodowania za nieruchomość, która zostanie przejęta przez Gminę Miejską Bolesławiec (dot. działki nr 113/2). 6. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca sporządzi: 1) Inwentaryzacje stanów istniejących. 2) Rozpoznanie geologiczne na odcinkach objętych przedmiotem opracowań. 3) Przy współudziale z Zamawiającym - wniosków i wystąpień o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji. 4) W uzgodnieniu z Wydziałem Komunalnym Urzędu Miasta Bolesławiec - Protokołów założeń kosztorysowych, oddzielnie dla każdego zadania, a po uzyskaniu akceptacji wykona dokumentacje zgodnie z założeniami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2. Dysponowanie osobami z odpowiednimi kwalifikacjami, będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego, w tym: - przynajmniej jednym projektantem, z odpowiednimi uprawnieniami do projektowania o kierunku drogowym, - przynajmniej jednym projektantem, z odpowiednimi uprawnieniami do projektowania o kierunku sanitarnym, - przynajmniej jednym projektantem, z odpowiednimi uprawnieniami do projektowania o kierunku elektrycznym. 3. Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 projektów budowlano-wykonawczych budowy dróg. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców metodą spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku w toku przeprowadzonego postępowania, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy - Zał. Nr 1. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Zał. Nr 2. 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca do realizacji zadania oraz kserokopie uprawnień, potwierdzające kwalifikacje zawodowe i uprawnienia zawodowe wymienionych osób i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - Zał. Nr 3. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat projektów budowlano-wykonawczych budowy dróg. Do wykazu należy załączyć minimum 2 dokumenty potwierdzający wykonanie zadań z należytą starannością - - Zał. Nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach