Przetargi.pl
Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych Zabezpieczenie i wzmocnienie skarpy zlokalizowanej pomiędzy ulicami Nobla i Morenową w Gdańsku

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych Zabezpieczenie i wzmocnienie skarpy zlokalizowanej pomiędzy ulicami Nobla i Morenową w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie: - orzeczenia technicznego stateczności skarpy zlokalizowanej pomiędzy ulicami Nobla i Morenową w Gdańsku na całej długości ulicy Nobla. - projektów budowlanych i wykonawczych Zabezpieczenie i wzmocnienie skarpy zlokalizowanej pomiędzy ulicami Nobla i Morenową w Gdańsku na odcinku obsunięcia się skarpy. - projektu monitoringu przemieszczeń skarpy pomiędzy ulicami Nobla i Morenową na całej długości ulicy Nobla. - projektu uszczelnienia kanalizacji deszczowej i sanitarnej znajdującej się w ulicy Nobla. - projektu przygotowania terenu do wykonania robót wzmacniających skarpę i przywrócenia terenu do stanu pierwotnego - badań geotechnicznych na całej długości ulicy Nobla
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713221001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Posiada doświadczenie w wykonywaniu opracowań projektowych z dziedziny inżynierii geotechnicznej i wykaże się wykonaniem w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia po-stępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); nie mniej niż 2 projektów budowlanych i wykonawczych na wzmocnienie lub zabezpieczenie budowli ziemnej lub zastosowania mikropali. . 2. Do realizacji przedmiotu zamówienia wskaże projektanta z uprawnieniami, który wykonał nie mniej niż 2 projekty budowlane i wykonawcze wzmocnienia lub zabezpieczenia bu-dowli ziemnej lub zastosowania mikropali. 3. Dla rozwiązań z zakresu infrastruktury wskaże projektanta posiadającego uprawnienia w zakresie projektowania instalacji sanitarnych. 4. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych - zał. SIWZ. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oswiadczeń złożeonych wraz z ofertą wg zasady spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców należy przedstawić zgodnie z zał. 1 do niniejszej Specyfikacji. Spełnienie warunku opisanego w pkt III. ppkt 1. należy udokumentować poprzez wykaz opracowań sporządzony wg wzoru - zał SIWZ i załączenie dokumentów np. referencji potwierdzających, że opra-cowania projektowe zostały wykonane należycie . Spełnienie warunku opisanego w ppkt 2. i ppkt 3. należy udokumentować poprzez wykaz osób/osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załączonego wzoru - załączniki nr 1c- 1d SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby/osobę, którymi będzie dysponował - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób/osoby zdolnych do wykonywania zamówienia wraz z załączeniem uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie warunku pkt III ppkt 4 poprzez świadczenie wykonawcy wg wzoru SIWZ, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art, 24 ust 1i 2 ustawy Pzp. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia zgodnie z pkt. 1.1. SIWZ. (dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki). .Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodne z rozporządze-niem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich mo-że żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane((Dz. U z dn. 22.10.2008r Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach