Przetargi.pl
„Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych wraz z projektami stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów” części I-IV

Gmina Miasto Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lubartów
    ul. Jana Pawła II 12
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    REGON: 431019388
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych wraz z projektami stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów” części I-IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z projektem stałej organizacji ruchu dla nw. inwestycji drogowej Gminy Miasto Lubartów.2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a) I część zamówienia - Przebudowę ulicy Aleje Zwycięstwa (112602L) na odcinku od pasa kolejowego do skrzyżowania z ul. Zygmunta I Starego (łącznie z tym skrzyżowaniem) tj. ok. 592 m, polegającą na:- wykonaniu robót rozbiórkowych,- wykonaniu nawierzchni z asfaltobetonu SMA z warstwą wiążącą,- ustawieniu krawężnika i krawężnika najazdowego na wjazdach,- wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,- wykonaniu na całym projektowanym odcinku chodnika z kostki brukowej kolorowej,- urządzeniu zieleni.3) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) opracowania mapy do celów projektowych;b) opracowania projektu budowlanego i wykonawczego;c) opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikającychz uzyskanych przez Wykonawcę warunków od zarządców sieci;d) opracowania projektów stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);e) uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;f) opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,g) opracowania przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,h) opracowania informacji BIOZ;i) przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego;j) przeniesienia praw autorskich;k) pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem.1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z projektem stałej organizacji ruchu dla nw. inwestycji drogowej Gminy Miasto Lubartów.2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:II część zamówienia - Przebudowę ulicy Mucharskiego (103475L) obejmującą wykonanie jednostronnego chodnika na odcinku od ul. Akacjowej do Pumptrack, tj. ok. 360 m, polegającą na:- ustawieniu krawężnika i krawężnika najazdowego na wjazdach,- wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej kolorowej,- wykonaniu na projektowanym odcinku chodnika z kostki brukowej kolorowej.3) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) opracowania mapy do celów projektowych;b) opracowania projektu budowlanego i wykonawczego;c) opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikającychz uzyskanych przez Wykonawcę warunków od zarządców sieci;d) opracowania projektów stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);e) uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;f) opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,g) opracowania przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,h) opracowania informacji BIOZ;i) przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego;j) przeniesienia praw autorskich;k) pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem.1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z projektem stałej organizacji ruchu dla nw. inwestycji drogowej Gminy Miasto Lubartów.2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:III część zamówienia - Przebudowę drogi wewnętrznej bocznej ul. Wojska Polskiego biegnącej po granicy Miasta Lubartów i Gminy Lubartów na działce nr 530 obr 1 Wincentów na długości ok. 185 m, polegającą na:- wykonaniu robót rozbiórkowych,- wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej kolorowej,- ustawieniu opornika,- wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.3) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) opracowania mapy do celów projektowych;b) opracowania projektu budowlanego i wykonawczego;c) opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikającychz uzyskanych przez Wykonawcę warunków od zarządców sieci;d) opracowania projektów stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);e) uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;f) opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,g) opracowania przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,h) opracowania informacji BIOZ;i) przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego;j) przeniesienia praw autorskich;k) pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem.1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z projektem stałej organizacji ruchu dla nw. inwestycji drogowej Gminy Miasto Lubartów.2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:IV część zamówienia - Przebudowę ulicy Gagarina (103406L) obejmującą wykonanie chodnika jednostronnego od strony posesji Szkoły Podstawowej nr 4 na całej długości, tj. ok. 98 m, polegającą na:- wykonaniu na projektowanym odcinku chodnika z kostki brukowej kolorowej,- urządzeniu zieleni.3) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) opracowania mapy do celów projektowych;b) opracowania projektu budowlanego i wykonawczego;c) opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikającychz uzyskanych przez Wykonawcę warunków od zarządców sieci;d) opracowania projektów stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);e) uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;f) opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,g) opracowania przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,h) opracowania informacji BIOZ;i) przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego;j) przeniesienia praw autorskich;k) pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach