Przetargi.pl
Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla budowy kanalizacji sanitarnej na tzw. Piwoni w Siewierzu oraz przebudowy i odwodnienia dróg na Piwoni i na odcinku od skrzyżowania ulicy Żwirki i Wigury z ulicą Oleśnickiego do ronda na ulicy Kieleckiej w Siewierzu wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji zadania

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla budowy kanalizacji sanitarnej na tzw. Piwoni w Siewierzu oraz przebudowy i odwodnienia dróg na Piwoni i na odcinku od skrzyżowania ulicy Żwirki i Wigury z ulicą Oleśnickiego do ronda na ulicy Kieleckiej w Siewierzu wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla budowy kanalizacji sanitarnej na tzw. Piwoni w Siewierzu oraz przebudowy i odwodnienia dróg na Piwoni i na odcinku od skrzyżowania ulicy Żwirki i Wigury z ulicą Oleśnickiego do ronda na ulicy Kieleckiej w Siewierzu wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji zadania. Celem projektowanej na omawianym obszarze inwestycji jest w szczególności: a) poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszego, samochodowego i rowerowego oraz dostosowanie organizacji ruchu, b) podniesienie standardu drogi, m.in. poprzez wymianę nawierzchni jezdni i budowę chodnika, rozwiązanie problemu odwodnienia drogi oraz ujednolicenie i zastosowanie oszczędnego systemu oświetleniowego, c) wykonanie kanalizacji sanitarnej. 2. Projekt budowy kanalizacji sanitarnej dla tzw. Piwoni w Siewierzu powinien obejmować teren zaznaczony orientacyjnie w Załączniku graficznym Nr 1. Szacunkowa długość planowanej sieci kanalizacyjnej to około 4,3 km. Należy zaprojektować odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do zabudowanych nieruchomości objętych zakresem opracowania. Odgałęzienia do działek niezabudowanych należy zaprojektować w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Wykonawca po uzyskaniu mapy do celów projektowych, a przed przystąpieniem do projektowania, przeprowadzi konsultacje z właścicielami nieruchomości zlokalizowanych na terenie objętym projektem w celu rozpoznania potrzeb w zakresie budowy przyłączy kanalizacji sanitarnej i budowy bądź przebudowy przejazdów do posesji, a także ewentualnych problemów terenowych, technologicznych czy własnościowych. 4. Projekt przebudowy i odwodnienie dróg na Piwoni i na odcinku od skrzyżowania ulicy Żwirki i Wigury z ulicą Oleśnickiego do ronda na ulicy Kieleckiej w Siewierzu powinien obejmować obszar zaznaczony orientacyjnie w Załącznikach graficznych Nr 2 i 3 i powinien zawierać między innymi: wymianę nawierzchni jezdni asfaltowej, budowę chodnika pieszo-rowerowego, odwodnienie dróg, budowę kanału technologicznego, budowę oświetlenia, przebudowę sieci energetycznych i teletechnicznych. 5. Na przebudowanych drogach Wykonawca zaprojektuje oświetlenie dróg w technologii LED lub innej energooszczędnej. 6. W celu skoordynowania projektu drogi z zamierzeniami zarządców sieci, w tym gazowej, wodociągowej, melioracyjnej, energetycznej, telekomunikacyjnej, itp. oraz z zarządcami dróg Wykonawca uzyska niezbędne uzgodnienia i opinie w tym zakresie. 7. W trakcie opracowywania projektu Wykonawca ustali z Zamawiającym sposób ewentualnego podzielenia (wyodrębnienia) dokumentacji, kosztorysów inwestorskich i decyzji administracyjnych na poszczególne zakresy rzeczowe. 8. Przedmiot zamówienia powinien w szczególności zawierać: a) wykonanie map do celów projektowych, b) uzyskanie dokumentacji terenowo-prawnej, c) uzyskanie wypisów z rejestru gruntów, d) wykonanie dokumentacji hydrogeologicznej i geologiczno-inżynierskiej, e) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, f) uzyskanie decyzji środowiskowej wraz z raportem o oddziaływaniu na środowisko, g) uzyskanie pozwoleń wodno prawnych wraz z operatami wodnoprawnymi, h) uzyskanie zgody właścicieli na przejście przez ich teren, i) uzyskanie oświadczeń mieszkańców o przyłączeniu do sieci kanalizacji sanitarnej, j) wykonanie projektów budowlanych, k) uzyskanie ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę, l) wykonanie projektów wykonawczych wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi. Kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. m) uzyskanie niezbędnych decyzji, uzgodnień, zezwoleń, pozwoleń i opinii, n) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, o) opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji sieci kanalizacyjnej, p) wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu drogowego, q) wykonanie wszystkich innych opracowań niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania zlecenia wynikających z przepisów prawa obowiązujących na każdym etapie trwania zleconych prac. r) sprawowanie nadzoru autorskiego. 9. Pełnienie nadzoru autorskiego powinno w szczególności obejmować: a) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem, b) usuwanie wad i uszczegóławianie projektu technicznego w trakcie realizacji robót budowlanych na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, c) uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, d) udział w naradach technicznych, e) udział w odbiorze poszczególnych etapów robót budowlanych potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy oraz w odbiorze końcowym inwestycji, f) zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji. Pozostałe warunki zlecenia: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do skonsultowania wstępnej wersji projektów oraz wykonać dokumentację zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje wstępną wersję projektu bądź wniesie do niego uwagi w terminie nie przekraczającym 3 tygodni od doręczenia. W razie przekroczenia tego terminu, termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przedłużony odpowiednio o okres zwłoki. 3. Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w 5 egzemplarzach. Dokumentacja projektowa, kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz inne opracowania stanowiące przedmiot zamówienia będą przekazane Zamawiającemu także w formie cyfrowej, a kosztorysy również w wersji edytowalnej. 4. W przypadku konieczności uaktualnienia kosztorysów inwestorskich Wykonawca w terminie 7 dni, dostosuje je do aktualnej bazy cenowej na każde polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie w razie potrzeby dwa razy uaktualnić kosztorysy nieodpłatnie, każda kolejna aktualizacja będzie przedmiotem odrębnego zlecenia. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Zamawiającym w celu bezproblemowej realizacji zadania. Wykonawca jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego. 6. W dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót niedopuszczalne jest używanie znaków towarowych i nazw producentów. Materiały należy wskazywać poprzez opisanie ich parametrów, bez określania konkretnej nazwy producenta. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie praw autorskich w zakresie niniejszej dokumentacji projektowej, w tym praw autorskich zależnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji na podstawie przedmiotowej dokumentacji projektowej. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na opracowany przedmiot umowy do dnia upływu gwarancji na roboty budowlane, jednak nie dłużej niż przez 72 miesiące od daty odbioru końcowego dokumentacji co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ. Dane wyjściowe do wykonania zamówienia: 1. Załącznik graficzny Nr 1 z zaznaczonym obszarem wyjściowym dla opracowania projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej na tzw. Piwoni, 2. Załącznik graficzny Nr 2 z zaznaczonym obszarem wyjściowym dla opracowania projektu budowlanego przebudowy i odwodnienia dróg na tzw. Piwoni, bez odcinka wskazanego w Załączniku graficznym Nr 3, 3. Załącznik graficzny Nr 3 z zaznaczonym obszarem wyjściowym dla opracowania projektu przebudowy i odwodnienia drogi na odcinku od skrzyżowania ulicy Żwirki i Wigury z ulicą Oleśnickiego do ronda na ulicy Kieleckiej w Siewierzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 4 000 zł. ( Słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach