Przetargi.pl
Opracowanie projektów budowlanych budowy dróg na terenie Miasta Łuków

Miasto Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, Piłsudskiego 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łuków
    Piłsudskiego 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    REGON: 711582380
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów budowlanych budowy dróg na terenie Miasta Łuków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6.2. Część 1 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę dróg gminnych na terenie u zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza i Cegielnianej w m. Łuków.6.3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego wg Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022 poz. 1679 ze zm.) budowy dróg gminnych na terenach scalonych o długości ok. 368 m z nawiązaniem infrastruktury drogowej do projektowanych ulic dla etapu I prac projektowych i z docelowym umożliwieniem połączeń drogowych ujętych w planie przestrzennym w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa dróg gminnych na terenie u zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza i Cegielnianej w m. Łuków (Etap II)”.6.4. Opracować należy dokumentację techniczną oraz uzyskać wszelkie niezbędne dokumenty, decyzje i opinie oraz uzyskać pozwolenie na budowę na realizację przedmiotowej inwestycji. Zadanie należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie (załącznik nr 1 do niniejszego opisu), tj.:6.4.1. przyjąć konstrukcję nawierzchni jezdni dla kategorii ruchu min. KR-3;6.4.2. dla odcinków oznaczonych symbolem KDD33 i KDD34 zaprojektować jezdnię o szerokości 5,5m oraz obustronne chodniki dla ruchu pieszych;6.4.3. dla odcinka oznaczonego symbolem KDL3 zaprojektować jezdnię o szerokości 6,0m oraz jednostronną dwukierunkową drogę dla pieszych i rowerów po stronie południowej oraz jednostronny chodnik po przeciwnej stronie jezdni;6.4.4. zaprojektować odwodnienie wgłębne na całej długości projektowanych dróg;6.4.5. Studnie rewizyjne i wpusty uliczne zaprojektować z osadnikami minimum 0,5m głębokości z kręgów betonowych;6.4.6. Zaprojektować włazy i wpusty uliczne żeliwne na zawiasie;6.4.7. Oświetlenie uliczne zaprojektować w systemie LED;6.4.8. Sporządzić projekt stałej organizacji ruchu dla budowanych dróg zgodnie z opracowaną dokumentacją. Oznakowanie poziome uwzględnione w projekcie przewidzieć jako grubowarstwowe. Istniejące oznakowanie pionowe przewidziane do pozostawienia wg nowej organizacji ruchu przewidzieć do wymiany;6.4.9. W ramach przedmiotowej inwestycji zaprojektować kanał technologiczny;6.4.10. Opracowany projekt budowlany oraz projekt stałej i czasowej organizacji ruchu uzgodnić z Zarządem Dróg Miejskich w Łukowie.6.5. Prace projektowe budowy dróg gminnych skoordynować z projektem budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej zleconej do opracowania wg. Odrębnego postępowania.6.6. W projekcie należy uwzględnić wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.6.7. W projekcie nawiązać się infrastrukturą drogową do projektowanych ulic dla I etapu prac projektowych. Uwzględnić m.in. wysokość zawieszenia opraw, rodzaj słupów oświetleniowych, strumień świetlny opraw, średnice kolektora deszczowego i przykanalików.6.8. Projekt ma zawierać etapowanie prac – z wyszczególnieniem podziału prac budowlanych. W pierwszym etapie planuje się wykonanie kanalizacji deszczowej, oświetlenia oraz docelowych warstw konstrukcyjnych umożliwiających poruszanie się. Następnie planując perspektywicznie, w kolejnym etapie zakłada się budowę pozostałych warstw konstrukcyjnych jezdni, ścieżki pieszo-rowerowej, chodników, ciągów oraz pozostałych elementów infrastruktury drogowej. Projekt ma zawierać kompletne, oba etapy robót. Koszty robót również mają być zetapowane, aby umożliwić zlecenie prac na etapy.6.9. Należy uwzględnić w możliwy sposób lokalizację chodników, dróg rowerowych i dróg dla pieszych przylegającą bezpośrednio do posesji sąsiednich. Przewiduje się tym samym usadowienie oświetlenia w zieleńcu.6.10. Zakres prac objętych zamówieniem:6.10.1. Wykonanie projektu koncepcyjnego w zakresie drogowym, składającego się z części graficznej (mapa w skali co najmniej 1:5000 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejącego uzbrojenia terenu) oraz części opisowej, analizy powiązania drogi z innymi drogami publicznymi – 2 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej.6.10.2. Wykonanie dokumentacji geotechnicznej celem określenia podłoża gruntowego pod projektowaną ulicą.6.10.3. Uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dla działek, na których zlokalizowana będzie inwestycja.6.10.4. Wykonanie projektu budowlanego wraz z wszelkimi opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę. Dokumentacja winna zawierać opracowania w branży drogowej (wraz z kanalizacją deszczową), teletechnicznej( kanał technologiczny), elektrycznej. W skład opracowania obowiązkowych dokumentacji przewidzianych rozporządzeniem m.in.: projekt techniczny - 4 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg. projekt architektoniczno-budowlany – 6 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg. projekt zagospodarowanie terenu - 6 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg. uwzględnić należy dokumentacje branżowe usunięcia kolizji, o ile takowe wystąpią.6.9.5 Opracowanie projektu wycinki drzew i krzewów – 2 egz. wersja papierowa + 1 egz. w formie elektronicznej w formatach: .pdf oraz .dwg w razie potrzeby, jeżeli jest wymagana;6.9.6 Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej w formatach: doc lub .pdf;6.9.7 Opracowanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót w rozbiciu na poszczególne branże w uwzględnieniem etapów prac – 2 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: pdf oraz w programie kosztorysowym *ath;6.9.8 Opracowanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – 4 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg.6.10 Zamawiający zastrzega sobie przed złożeniem dokumentacji do uzgodnień ZUD, z gestorami sieci i wszelkich innych opinii przedłożenie rozwiązań projektowych celem ich omówienia.6.11 Dokumentację należy przedłożyć w formie papierowej jak również w formie elektronicznej tj. 2 płyty DVD lub inne nośniki pamięci - format .pdf lub .doc oraz format .dwg lub odpowiednio .ath.6.12 Dokumentację Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z przepisami:6.12.1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.);6.12.2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia z dnia 11 września 2020 r. (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.);6.12.3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021 poz. 2458 ze zm.);6.12.4 a także zgodnie z wszystkimi innymi przepisami i normami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.6.13 Zakres projektowy naniesiony został w załączniku nr 2 do niniejszego opisu.6.14 W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji projektowej ich usunięcie zgodnie z uzyskanymi warunkami wydanymi przez właściciela sieci.6.15 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 a) do SWZ.6.11. Część 2 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę łącznika pomiędzy ul. Stankiewicza i ul. Jana Pawła II w m. Łuków.6.12. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego wg Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022 poz. 1679 ze zm.) budowy drogi o długości ok. 164 m w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa łącznika pomiędzy ul. Stankiewicza i ul. Jana Pawła II w m. Łuków”.6.13. Opracować należy dokumentację techniczną oraz uzyskać wszelkie niezbędne dokumenty, decyzje i opinie do uzyskania decyzji zezwolenia na realizację inwestycji.6.14. Zadanie należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie (załącznik nr 1 do niniejszego opisu), w tym:6.14.1. Przyjąć konstrukcję nawierzchni jezdni dla kategorii ruchu min. KR – 3;6.14.2. Zaprojektować jezdnię o szerokości 5,5 m oraz obustronne chodniki dla ruchu pieszych;6.14.3. Zaprojektować odwodnienie wgłębne na całej długości projektowanych dróg.6.14.4. Studnie rewizyjne i wpusty uliczne zaprojektować z osadnikami minimum 0,5m głębokości z kręgów betonowych;6.14.5. Zaprojektować włazy i wpusty uliczne żeliwne na zawiasie;6.14.6. Oświetlenie uliczne zaprojektować w systemie LED;6.14.7. Sporządzić projekt stałej organizacji ruchu dla budowanych dróg zgodnie z opracowaną dokumentacją. Oznakowanie poziome uwzględnione w projekcie przewidzieć jako grubowarstwowe. Istniejące oznakowanie pionowe przewidziane do pozostawienia wg nowej organizacji ruchu przewidzieć do wymiany.6.14.8. W ramach przedmiotowej inwestycji zaprojektować kanał technologiczny.6.14.9. Pozostałe wytyczne dotyczące oświetlenia ulicznego zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami i warunkami od PGE Dystrybucja S.A. Rejon Energetyczny Siedlce;6.14.10. Opracowany projekt budowlany oraz projekt stałej i czasowej organizacji ruchu uzgodnić z Zarządem Dróg Miejskich w Łukowie.6.14.11. Należy uwzględnić wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.6.15. Zakres prac objętych zamówieniem:6.15.1. Wykonanie projektu koncepcyjnego w zakresie drogowym, składającego się z części graficznej (mapa w skali co najmniej 1:5000 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejącego uzbrojenie terenu) oraz części opisowej, analizy powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, mapy zawierającej projekt podziału nieruchomości sporządzonej zgodnie z obowiązującymi przepisami, zestawienia określającego nieruchomości lub ich części, które są planowane do przejęcia na rzecz Miasta Łuków, zestawienia określającego nieruchomości lub ich części, z których korzystanie będzie ograniczone, określenia zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu – 2egz. + 1 egz. w formie elektronicznej.6.15.2. Wszystkie dokumenty winny być opracowane w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz.U. z 2023r., poz. 162 ze zm.).6.15.3. Wykonanie dokumentacji geotechnicznej celem określenia podłoża gruntowego pod projektowaną ulicą.6.15.4. Uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dla działek, na których zlokalizowana będzie inwestycja. Przewiduje się ok. 5 podziałów działek. Ewentualna zmiana ilości działek ewidencyjnych do podziału stanowi ryzyko podjęte przez Wykonawcę.6.15.5. Wykonanie dokumentacji technicznej wraz z wszelkimi opiniami i uzgodnieniami wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku niezbędnego do uzyskania decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Dokumentacja winna zawierać opracowania w branży drogowej, sanitarnej, teletechnicznej, elektrycznej. W skład opracowania obowiązkowych dokumentacji przewidzianych rozporządzeniem m.in.: projekt techniczny - 4 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg. projekt architektoniczno-budowlany – 6 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg. projekt zagospodarowanie terenu - 6 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg w opracowanie wchodzą również dokumentacje branżowe usunięcia kolizji, o ile takowe wystąpią.6.15.6. Opracowanie projektu wycinki drzew i krzewów – 4 egz. wersja papierowa + 1 egz. w formie elektronicznej w formatach: .pdf oraz .dwg w razie potrzeby, jeżeli jest wymagana;6.15.7. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej w formatach: doc lub .pdf;6.15.8. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót w rozbiciu na poszczególne branże – 3 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: pdf oraz w programie kosztorysowym *ath;6.15.9. Opracowanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – 5 egz. wersja papierowa + 2 egz. w formie elektronicznej opracowanej w formatach: .pdf oraz .dwg.6.15.10. Zamawiający zastrzega sobie przed złożeniem dokumentacji do uzgodnień ZUD, z gestorami sieci i wszelkich innych opinii przedłożenie rozwiązań projektowych celem ich omówienia.6.15.11. Dokumentację należy przedłożyć w formie papierowej jak również w formie elektronicznej tj. 2 płyty DVD lub inne nośniki pamięci - format .pdf lub .doc oraz format .dwg lub odpowiednio .ath.6.16. Dokumentację Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z przepisami:6.16.1. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.);6.16.2. Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia z dnia 11 września 2020 r. (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.);6.16.3. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021 poz. 2458 ze zm.);6.16.4. a także zgodnie z wszystkimi innymi przepisami i normami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.6.17. Zakres projektowy naniesiony został w załączniku nr 2 do niniejszego opisu opisu.6.18. Należy uwzględnić w najkorzystniejszy sposób dowiązania do wykonywanej obecnie ulicy Stankiewicza w Łukowie. Projekt dostępny do wglądu w Zarządzie Dróg Miejskich w Łukowie.6.19. W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji projektowej ich usunięcie zgodnie z uzyskanymi warunkami wydanymi przez właściciela sieci.6.20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 b) do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach