Przetargi.pl
Opracowanie projektów budowlano wykonawczych kanalizacji deszczowo drenażowej na terenie miasta Marki.

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, al. J. Piłsudskiego 95
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7811003 w. 118 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2012-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95 95
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 7811003 w. 118, fax. 7811378
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów budowlano wykonawczych kanalizacji deszczowo drenażowej na terenie miasta Marki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlano-wykonawczych kanalizacji deszczowo drenażowej dla odprowadzania wód opadowych roztopowych i gruntowych zaskórnych w następujących ulicach: CZĘŚĆ I 1. ul. Sosnowa na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Krótkiej z odprowadzeniem do istniejącego kanału w Markach odcinek o długości około 230 mb. 2. ul. Jana Pawła II, ul. Wyszyńskiego, Sowińskiego, Gen. Zajączka odcinek o długości około 670 mb. Termin wykonania 4 m-ce od podpisania umowy. CZĘŚĆ II 1. ul. Wrzosowa od ul. Cisowej do ul. Błękitnej, ul. Błękitna od ul. Wrzosowej do ul Modrzewiowej, Modrzewiowa od ul Błękitnej do istniejącego rowu w rejonie ulicy Legionowej, odcinek o długości 1200 mb. 2. ul. Szkolna na odcinku od ul. Traugutta do ul. Koszalińskiej z wpięciem do istniejącego kanału w ul. Szkolnej, odcinek o długości około 500 mb 3. ul Główna na odcinku od ul. Przyleśnej do zbiornika wodnego przy ul. Stawowej odcinek o długości około 900 mb. 4. ul. Zieleniecka od istniejącego kanału do rowu odcinek o długości około 240mb Termin wykonania 7 m-cy od podpisania umowy. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w szczególności: - ograniczenie zrzutu wód do wartości odpływu naturalnego ze zlewni objętej odwodnieniem (około 1/4 wartości obliczeniowej), - średnice kanałów należy dobrać w sposób gwarantujący retencję nadmiaru wód deszczowych dla ograniczonego odpływu j.w., - spadki kanałów powinny zapewniać grawitacyjny odpływ wód ze zlewni ulic, - na wylocie kanalizacji do przykanalika w ulicy Piłsudskiego należy umieścić urządzenia separacyjne dobrane dla całej zlewni, z zachowaniem ograniczenia odpływu do wartości odpływu naturalnego całej zlewni. W przypadku braku takiej możliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy kanału. 4. Projekt należy wykonać na podstawie uzgodnień z : - Wydziałem Zarządu Dróg Urzędu Miasta Marki, - Wydziałem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Urzędu Miasta Marki, - Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych Oddział Warszawa Inspektorat w Wołominie, ul Kobyłkowska 1 - Opinii ZUD Starostwa Powiatu Wołomin, ul. Powstańców 8 Projekt powinien zawierać dokumentację geologiczną. W projekcie należy przewidzieć sposób rozwiązania kolizji z istniejącym i zaprojektowanym uzbrojeniem podziemnym terenu, oraz wykonać projekt usunięcia ich w uzgodnieniu z właścicielem urządzeń. 5. Dokumentacja projektowa powinna zawierać : - projekt budowlano-wykonawczy kanalizacji- 5 egz., - przedmiar robót - 2 egz., - dokumentację geologiczną- 2 egz., - kosztorys inwestorski - 1 egz., - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 1 egz., - wersję elektroniczną dokumentacji - 2 egz., - operat wodnoprawny i opis zamierzonej działalności 3 egz., - wersja elektroniczna operatu wodnoprawnego - 2 egz. - wypisy z rejestru gruntów działek, przez tereny których przebiega i przebiegała będzie planowana trasa kanału, - uzyskaniu w imieniu Zamawiającego zgód właścicieli działek prywatnych, przez tereny których przebiegała będzie planowana inwestycja, zgody należy dołączyć do projektu. -uzyskanie map sytuacyjno wysokościowych terenu objętego zamówieniem dla potrzeb projektowych w skali 1:500 lub 1:1000, - dokonanie w imieniu Zamawiającego uzgodnień, opinii i pozwoleń wynikających z decyzji oraz przepisów szczególnych, - sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrona zdrowia, o ile zachodzi taka konieczność, - wykonanie pozwoleń wodnoprawnych jeżeli będą wymagane, - projekt musi uwzględniać odrzuty kanału w drogach poprzecznych i skrzyżowaniach ulic, - Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży wniosek i uzyska pozwolenie na budowę zaprojektowanej sieci kanalizacji deszczowo-drenażowej , 6. Wykonawca wykona opracowanie w szacie graficznej, która spełnia następujące wymagania: - zapewnia czytelność, przejrzystość i jednoznaczność treści - szczególnie zakresu rzeczowego, - jest zgodna z wymaganiami odpowiednich przepisów, norm i wytycznych, - część rysunkowa będzie wykonana czytelnie, - rysunki będą wykonane wg zasad rysunku technicznego, - każdy rysunek powinien być opatrzony metryczką, - uzyskać w imieniu Zamawiającego decyzję na lokalizację kanalizacji deszczowej oraz uzgodnić przebieg projektowanej sieci z Wydziałem Zarządu Dróg tutejszego Urzędu, - Koszt uzyskania wszelkich opinii, zezwoleń i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy, przepisami odrębnymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, przy zastosowaniu materiałów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania, która zawierać będzie wymagane opinie, uzgodnienia, sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, stanowić będzie podstawę do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i realizacji inwestycji oraz służyć jako materiał do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych. Wykonawca wykona dokumentację projektową zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 8. Opis techniczny zawierać będzie wszelkie informacje dotyczące przyszłych zadań inwestycyjnych w sposób precyzyjny, jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.). Kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót obejmować będzie zakres robót koniecznych do wykonania inwestycji i będzie zgodny z zakresem wynikającym z dokumentacji projektowej. Do kompletu dokumentacji projektowej Wykonawca dołączy płytę CD z zapisem elektronicznym kompletnej dokumentacji projektowej i przedmiar w formie PDF, przy czym kosztorys inwestorski zostanie sporządzony na oddzielnej płycie CD w programie kosztorysowym oraz PDF. W przypadku zmiany przepisów prawa, Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia zmian prawnych i oddania dokumentacji projektowej z zachowaniem obowiązujących, na dzień przekazania Zamawiającemu. Wykonawcy powinni dokonać wizji w terenie celem sprawdzenia istniejących warunków terenowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713222003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJACY NIE WYMAGA ANIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach