Przetargi.pl
Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Przemęt w ramach zadania p.n.: Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Kazimierza Karasia 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5298100 , fax. 65 5298131
  • Data zamieszczenia: 2015-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
    ul. Kazimierza Karasia 15 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5298100, fax. 65 5298131
    REGON: 00066099500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Przemęt w ramach zadania p.n.: Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Przemęt w ramach zadania p.n.: Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu koncepcyjnego (zawierającego usytuowanie inwestycji w planie), projektu budowlano-wykonawczego oraz dokumentacji kosztorysowej. Realizacja zamówienia obejmuje 3 części: Cześć 1: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3820P od m. Przemęt przez Bucz do m. Barchlin. Cześć 2: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Starkowo - wzdłuż drogi powiatowej nr 3823P oraz od m. Błotnica do m. Radomierz wzdłuż drogi powiatowej nr 3821P. Cześć 3: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3573P od m. Przemęt do m. Siekówko. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej z wyżej wymienionych części. Ww części zamówienia są współfinansowane z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych w ramach umowy o dofinansowanie dla projektu pn. Partnerstwo Obszaru Funkcjonalnego dla wzmocnienia rozwoju i spójności społeczno-gospodarczej Aglomeracji Leszczyńskiej finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014, oraz ujęte zostały w opracowanym w ramach projektu Studium rozwoju zrównoważonego transportu Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Leszczyńskiej, pod nazwą Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) Część 1: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3820P od m. Przemęt przez Bucz do m. Barchlin, na podstawie którego, będzie można uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687 ze zm.) Wytyczne do projektowania: Ścieżka rowerowa ma zostać zaprojektowana poza istniejącym pasem drogowym jako poszerzenie istniejącego pasa drogi powiatowej. W miejscach gdzie nie będzie możliwości poszerzenia pasa drogowego trasa ścieżki może przebiegać w ciągu istniejącej drogi powiatowej. Trasa ścieżki rowerowej o długości ok. 4 320 m i szerokości 2 m. Początek trasy ścieżki to połączenie jej z istniejącym chodnikiem na ul. Powstańców Wlkp. w Przemęcie - przy dz. nr 886 obręb Przemęt. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Bucz po prawej stronie drogi powiatowej. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na skrzyżowaniu drogi powiatowej P3820 z ul. Boszkowską w m. Bucz przy dz. nr 84_1 obręb Bucz. Następnie dalszy przebieg trasy ścieżki rowerowej zostaje wznowiony na wysokości dz. nr 625_1 obręb Bucz przy ul. Kasztanowej. W tym miejscu należy połączyć trasę ścieżki z istniejącym chodnikiem i zaprojektować jej przebieg w kierunku miejscowości Barchlin po prawej stronie drogi powiatowej. Trasę ścieżki należy zakończyć w miejscowości Barchlin na wysokości działki nr 136 przed istniejącym mostem drogowym. Dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania projektowe w zakresie: -odwodnienia ścieżki rowerowej, -połączenia projektowanej ścieżki rowerowej z istniejącymi chodnikami -budowy pomostu na odcinku trasy pomiędzy skrzyżowaniem drogi powiatowej P3820 i P3818 w Sączkowie a kończąc na wysokości działek nr 77_11 i nr 77_13 obręb Bucz. Szacowana długość pomostu wynosi ok. 800 m, dokładna długość pomostu zostanie ustalona z Gminą Przemęt na etapie prac projektowych. Powyższy teren jest terenem podmokłym, ponieważ zarówno po prawej jak i lewej stronie drogi powiatowej znajdują się stawy hodowlane wraz z siecią rowów. W związku z powyższym przewiduje się następującą postać wykonania pomostu: pomost ma zostać posadowiony na żelbetowych prefabrykowanych palach wciskanych w grunt. Na palach zostaną oparte drewniane podwaliny wzdłużnie do kierunku przebiegu ścieżki. Na podwalinach zostanie zamocowany pomost - deskowanie podłogi ryflowane, odstępy między deskami 1cm. Kładka obustronnie zostanie wyposażona w drewniane balustrady. Całość elementów drewnianych przewiduje się wykonać z drewna dębowego głównie ze względu na wysoką klasę odporności na wpływ czynników zewnętrznych. Elementy drewniane należy zabezpieczyć zestawami malarsko-impregnacyjnymi przed wpływem czynników zewnętrznych oraz pasożytów. -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej na odcinku od wysokości dz. nr 886 obręb Przemęt do kładki o której mowa powyżej. -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej na odcinku od wysokości działki nr 77_13 do wysokości dz. nr 84_1 obręb Bucz. Dokładna długość trasy asfaltowej zostanie ustalona z Gminą Przemęt na etapie prac projektowych. -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej na odcinku od wysokości dz. nr 625_1 obręb Bucz do wysokości działki nr 136 przed istniejącym mostem drogowym. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany nawierzchni ścieżki rowerowej na etapie prac projektowych po uzyskaniu zgody Gminy Przemęt na ww. zmianę. 2) Część 2: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Starkowo - wzdłuż drogi powiatowej nr 3823P oraz od m. Błotnica do m. Radomierz wzdłuż drogi powiatowej nr 3821P, na podstawie którego, będzie można uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687 ze zm.) Wytyczne do projektowania: Ścieżka rowerowa ma zostać zaprojektowana poza istniejącym pasem drogowym jako poszerzenie istniejącego pasa drogi powiatowej. W miejscach gdzie nie będzie możliwości poszerzenia pasa drogowego trasa ścieżki może przebiegać w ciągu istniejącej drogi powiatowej. Trasa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Starkowo o długości ok. 1 680 m i szerokości 2 m: Początek trasy ścieżki to skrzyżowanie ul. Wiejskiej z drogą powiatową nr P 3823 w miejscowości Błotnica.. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Starkowo po prawej stronie drogi powiatowej P 3823. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na wysokości działki nr 261_14 obręb Starkowo i połączyć ścieżkę z istniejącym chodnikiem. Trasa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Radomierz o długości ok. 730m i szerokości 2 m: Początek trasy ścieżki to skrzyżowanie ul. Zachodniej i ul. Wiejskiej w Błotnicy. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Radomierz po prawej stronie drogi powiatowej P 3821. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na wysokości działki nr 10_3 obręb Błotnica i połączyć ją z istniejącym chodnikiem. Powyższe dwie trasy ścieżek stanowią jeden ciąg rowerowy, który łączy się na skrzyżowaniu ulic Zachodniej i Wiejskiej oraz drogi powiatowej P 3823 w m. Błotnica, zatem należy dla tych tras sporządzić jedną dokumentacje projektowo-kosztorysową. Dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania projektowe w zakresie: -odwodnienia ścieżki rowerowej, -połączenia projektowanej ścieżki rowerowej z istniejącymi chodnikami -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej na całej jej długości. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany nawierzchni ścieżki rowerowej na etapie prac projektowych po uzyskaniu zgody Gminy Przemęt na ww. zmianę. 3) Część 3: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3573P od m. Przemęt do m. Siekówko, na podstawie którego, będzie można uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687 ze zm.) Wytyczne do projektowania: Ścieżka rowerowa ma zostać zaprojektowana poza istniejącym pasem drogowym jako poszerzenie istniejącego pasa drogi powiatowej. W miejscach gdzie nie będzie możliwości poszerzenia pasa drogowego trasa ścieżki może przebiegać w ciągu istniejącej drogi powiatowej. Trasa ścieżki rowerowej o długości ok. 1 300 m i szerokości 2 m. Początek trasy ścieżki to połączenie jej z istniejącym chodnikiem na ul. Rzemieślniczej w Przemęcie - przy dz. nr 783_2 obręb Przemęt. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Siekówko po prawej stronie drogi powiatowej nr P3573. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na wysokości działki nr 68_1 obręb Siekówko i połączyć ją z istniejącym chodnikiem. Przedmiotowa dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania projektowe w zakresie: -odwodnienia ścieżki rowerowej, -połączenia projektowanej ścieżki rowerowej z istniejącymi chodnikami -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej na całej jej długości. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany nawierzchni ścieżki rowerowej na etapie prac projektowych po uzyskaniu zgody Gminy Przemęt na ww. zmianę. Przy projektowaniu należy kierować się głównie zasadami podanymi w: -rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. z 1999 r. nr 43 poz. 430 ze zm.) -rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. nr 63, poz. 735 ze zm.). UWAGA: Podstawowe dane do projektowania wymienione powyżej nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach, np.: dla potrzeb maksymalnego dostosowania rozwiązania do istniejących warunków terenowych, kolizji infrastruktury technicznej, przeprowadzonych konsultacji społecznych. 3. Dokumentacja projektowa dla każdej ze ścieżek musi zawierać następujące elementy: 1) Projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej: a) opis techniczny zawierający między innymi: -opis obiektu (w tym: opis stanu istniejącego i projektowanego, analiza powiązania z innymi drogami publicznymi oraz określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu), -parametry techniczne, -opis przyjętej technologii robót, -opis wszystkich ewentualnych kolizji, -wykaz działek obejmujących zakres inwestycji określony liniami rozgraniczenia, -wykaz działek położonych poza liniami rozgraniczenia inwestycji w zakresie obszaru niezbędnego do przebudowy infrastruktury, -określenie warunków gruntowo-wodnych i grupy nośności podłoża, -informację BIOZ -wszystkie obliczenia (dla robót: przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, podbudowy, nawierzchni itp.) b) rysunek planu orientacyjnego, c) rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymi projektowanymi rozwiązaniami, d) rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymi projektowanymi rozwiązaniami - plansza zbiorcza wszystkich branż, e) rysunki profili podłużnych, f) rysunki przekrojów poprzecznych, konstrukcyjnych i charakterystycznych, g) szczegółowe rysunki projektowanych rozwiązań konstrukcyjnych, h) projekt inwentaryzacji zieleni do usunięcia, i) projekt docelowej organizacji ruchu, mający pozytywną opinię Komendy Miejskiej Policji, j) szczegółowe rysunki projektowanej geometrii sytuacyjno - wysokościowej, 2) Dokumentację kosztorysową: a) przedmiary robót (w formacie xls) w postaci tabelarycznego zestawienie rodzaju robót wraz ze szczegółowym wyliczeniem ich ilości b) kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie ww STWiORB, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004r w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389). UWAGA: Kosztorys Inwestorski musi być sporządzony w oparciu o STWiORB. Pozycje kosztorysu Inwestorskiego muszą być zgodne z pozycjami w Kosztorysie ofertowym i Przedmiarze robót. c) kosztorys ofertowy (w formacie xls), sporządzony w oparciu o STWiORB, gotowy do wypełnienia przez potencjalnych wykonawców w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania. UWAGA: Dla Części 2 przedmiotu zamówienia kosztorysy oraz przedmiary, o których mowa w ppkt a)-c) należy sporządzić osobno dla trasy od. m. Błotnica do m. Starkowo oraz od m. Błotnica do m. Radomierz 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. STWiORB należy sporządzić dla zadania objętego zamówieniem w formacie i na podstawie OST przygotowanych przez Branżowy Zakład Doświadczalny Budownictwa Drogowego i Mostowego Sp. z o.o. oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) (w formie umożliwiającym dalsze ich powielanie); UWAGA: Wszystkie zapisy dotyczące warunków kontraktu z przyszłym wykonawcą robót umieszczone w szczegółowych specyfikacjach technicznych muszą uzyskać akceptację Zamawiającego 4) Projekty budowlane pozostałych branż infrastruktury zawierające elementy określone w pkt 1) lit. a - g oraz pkt 2) i 3) 4. Projekty budowlane pozostałych branż infrastruktury muszą posiadać odpowiednio, pozytywne uzgodnienie z jednostkami zarządzającymi tą infrastrukturą. 5. Ponadto w ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do: a) przyjazdu do siedziby Inwestora lub Zamawiającego celem zaprezentowania postępu prac projektowych, na każde żądanie Zamawiającego (przewiduje się jedno spotkanie na dwa tygodnie) oraz uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego konsultacjach społecznych; Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego dostarczyć opracowane materiały w wersji papierowej i elektronicznej, b) sporządzenia map do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie a także wykonania pomiarów sytuacyjno - wysokościowych (przede wszystkim: niwelacja drogi min. co 20 m, szczegółowe dane wysokościowe wszystkich zjazdów do posesji oraz skrzyżowań), UWAGA: Dla ponad połowy terenów, na których mają przebiegać ścieżki rowerowe, ośrodek dokumentacji geodezyjnej nie posiada map zasadniczych. c) poniesienia kosztów związanych z uzyskaniem uzgodnień branżowych, protokołu z narady koordynacyjnej oraz badań podłoża gruntowego (min. 1 odwiert na 100 mb trasy), d) wykonania projektów likwidacji ewentualnych kolizji wynikłych na etapie uzgodnień branżowych, a nie przewidzianych w ust. 2 niniejszego rozdziału (zakres usunięć ewentualnych kolizji należy przedstawić na roboczo do akceptacji w siedzibie Zamawiającego), e) wykonania na własny koszt ekspertyz, opinii, badań i innych dokumentów, które są niezbędne do prac projektowych oraz do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, f) uzyskania akceptacji Zamawiającego planu sytuacyjnego i przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych, g) przygotowania załączników do wniosków o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz do innych decyzji przewidzianych przepisami prawa. h) sporządzenia projektów podziału terenu przeznaczonego pod budowę ścieżek rowerowych (bez wytyczania w terenie): -dla Części 1 - przybliżona ilość nowo wydzielonych działek wynosi: 90 sztuk, -dla Części 2 - przybliżona ilość nowo wydzielonych działek wynosi: 80 sztuk, -dla Części 3 - przybliżona ilość nowo wydzielonych działek wynosi: 40 sztuk. 6. Do dokumentacji projektowej Wykonawca załączy oświadczenie, że dokumentacja ta jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, zasadami wiedzy technicznej, oraz że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być sporządzone zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013r., poz. 1129). Kosztorysy inwestorskie i ofertowe powinny być sporządzone zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389). 7. W dokumentacji nie wolno używać nazw własnych gotowych produktów, które mogłyby jednoznacznie wskazywać producenta, natomiast materiały te należy opisywać parametrami technicznymi. 8. Projekt budowlany powinien być kompleksowym opracowaniem wykonanym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, posiadającym wymagane przepisami uzgodnienia, opinie i sprawdzenia, na podstawie którego Inwestor będzie mógł uzyskać decyzję o realizacji inwestycji drogowej i zrealizować rzeczowo przedmiot dokumentacji projektowej. 9. Dokumentacje należy wykonać na aktualnych podkładach geodezyjnych. Podkłady geodezyjne w postaci cyfrowej (numerycznej) sporządzi Wykonawca. 10. Warunki gruntowo - wodne należy określić na podstawie badań poziomu wód gruntowych, rodzaju zalegającego poniżej projektowanych wykopów gruntu oraz jego wskaźnika piaskowego. 11. W opracowanej dokumentacji technicznej wszystkie zastosowane rozwiązania techniczne jak również proponowane do wbudowania materiały muszą być uzgodnione z Zamawiającym, Zarządem Dróg Powiatowych w Lesznie oraz instytucjami zarządzającymi przebudowywaną infrastrukturą. 12. Rysunki techniczne muszą być wykonane w programie AutoCAD lub innym równoważnym (CAD-owskim - pliki z rozszerzeniem dwg). 13. Pełne opracowanie: 1) projektu koncepcyjnego musi być wykonane i zdane Zamawiającemu dla każdego opracowania w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 2) projektu budowlano-wykonawczego, o którym mowa w ust. 3 pkt 1) niniejszego rozdziału, musi być wykonane i zdane Zamawiającemu dla każdego opracowania w 6-ciu egzemplarzach w wersji papierowej, 3) dokumentacji kosztorysową, o której mowa w ust. 3 pkt 2) niniejszego rozdziału, musi być wykonane i zdane Zamawiającemu dla każdego opracowania w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, o których mowa w ust. 3 pkt 3) niniejszego rozdziału, musi być wykonane i zdane Zamawiającemu dla każdego opracowania w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 5) cała dokumentacja wymieniona w ust. 3 pkt 1, 2, 3 i 4 niniejszego rozdziału musi być sporządzona w wersji elektronicznej i przekazana Zamawiającemu na płycie CD (w formacie edytowalnym oraz pdf). 14. Na dokumentacji technicznej należy umieścić elementy promocyjne odnośnie współfinansowania projektu z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych, które przekaże Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: Część 1: 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych 00_100 Część 2: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00_100 Część 3: 1.000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00_100 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. 0/Leszno nr: 37 1020 3088 0000 8302 0005 7703 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania i której jego części dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginałów odpowiednich dokumentów w ofercie lub w kasie Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15. W przypadku złożenia oryginału w/w dokumentu w kasie Urzędu Miasta Leszna należy dołączyć do oferty kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem wraz z pokwitowaniem złożenia oryginału w kasie Urzędu Miasta Leszna. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w rozdziale 11 ust.1 niniejszej SIWZ. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres składania wyjaśnień i nieodpłatnego sporządzania poprawek do dokumentacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.leszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach