Przetargi.pl
Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ciągów pieszo-rowerowych na terenie Powiatu Leszczyńskiego w ramach zadania p.n.: Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Kazimierza Karasia 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5298100 , fax. 65 5298131
  • Data zamieszczenia: 2015-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
    ul. Kazimierza Karasia 15 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5298100, fax. 65 5298131
    REGON: 00066099500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ciągów pieszo-rowerowych na terenie Powiatu Leszczyńskiego w ramach zadania p.n.: Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ciągów pieszo-rowerowych na terenie Powiatu Leszczyńskiego w ramach zadania p.n.: Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień: - CPV: 71.32.00.00-7 (usługi inżynieryjne w zakresie projektowania) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu koncepcyjnego (zawierającego usytuowanie inwestycji w planie), projektu budowlano-wykonawczego oraz dokumentacji przetargowej. Realizacja zamówienia obejmuje 3 części: Cześć 1: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 4760P Gołanice - Jezierzyce Kościelne. Cześć 2: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej 3903P Bojanice - Belęcin Nowy - do drogi krajowej nr 12 Cześć 3: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej 4756P od drogi wojewódzkiej nr 305 - Brenno - Zaborówiec. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej z wyżej wymienionych części. W/w części zamówienia są współfinansowane z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych w ramach umowy o dofinansowanie dla projektu pn. Partnerstwo Obszaru Funkcjonalnego dla wzmocnienia rozwoju i spójności społeczno-gospodarczej Aglomeracji Leszczyńskiej finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014, oraz ujęte zostały w opracowanym w ramach projektu Studium rozwoju zrównoważonego transportu Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Leszczyńskiej, pod nazwą Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL, zadanie Budowa przeznaczonych do użytku publicznego ciągów rowerowych w Gminie Święciechowa - do realizacji w I etapie odcinek Gołanice - Jezierzyce Kościelne (do granicy Święciechowa), Gminie Wijewo - do realizacji w I etapie odcinek od granicy z gminą Włoszakowic - Zaborówiec - Brenno - do granicy z gminą Przemęt, Gminie Włoszakowice - do realizacji w I etapie odcinek Jezierzyce Kościelne - Krzyżowiec -Włoszakowice - Boszkowo Letnisko, Gminie Krzemieniewo - do realizacji w I etapie odcinek Bojanice - Nowy Belęcin - do DK12. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) Część 1: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 4760P Gołanice - Jezierzyce Kościelne Opis stanu istniejącego: Projektowana trasa znajduje się na terenie Gminy Święciechowa. Początek trasy zlokalizowany jest w miejscowości Gołanice na skrzyżowaniu z drogą gminną 712732P a koniec na granicy z gminą Włoszakowice (obręb Jezierzyce Kościelne). Przedmiotowy odcinek drogi posiada przekrój drogowy i znajduje się poza terenem zabudowanym. Na całym odcinku występuje obustronny rów, który jest podstawowym odwodnieniem drogi. Wzdłuż drogi znajdują się pola uprawne oraz na odcinku około 200 m - las. Na omawianym odcinku pod drogą znajdują się przepusty drogowe. Infrastruktura niezwiązana z drogą znajdująca się w obrębie opracowania: -linie telekomunikacyjne, -sieci wodociągowe, -linie energetyczne, -sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Długość całego odcinka drogi objętego zamówieniem to ok. 1,8 km. Podstawowe dane wyjściowe do projektowania: Długość trasy objętej projektem - ok. 1,8 km. Projekt musi być sporządzony w oparciu o następujące założenia: -Klasa drogi - G -szerokość ciągu pieszo-rowerowego - 2,5 m -szerokość pobocza - min 1 m -uwzględnić wszystkie zjazdy do posesji/pól -odwodnienie w miarę potrzeb -przebudowa istniejących przepustów (do fi 600) 2) Część 2: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej 3903P Bojanice - Belęcin Nowy - do drogi krajowej nr 12 Opis stanu istniejącego: Projektowana trasa znajduje się w Gminie Krzemieniewo. Początek trasy znajduje się w miejscowości Bojanice na skrzyżowaniu z drogą powiatową 4782P następnie biegnie w kierunku Krzemieniewa przez miejscowości Belęcin Nowy do skrzyżowania z drogą krajową nr 12. Na całym odcinku występuje przekrój drogowy z obustronnym rowem który jest podstawowym odwodnieniem drogi. Tylko na odcinku około 100m w miejscowości Belęcin Nowy znajduje się obustronny chodnik. Przedmiotowy odcinek posiada liczne łuki pionowe i poziome. Wzdłuż drogi znajdują się lasy oraz pola uprawne. Na omawianym odcinku pod drogą znajdują się przepusty drogowe. Infrastruktura niezwiązana z drogą znajdująca się w obrębie opracowania: -linie telekomunikacyjne, -sieci wodociągowe, -linie energetyczne, -sieć gazowa, -sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Cały odcinek drogi objęty projektem to ok. 5,4 km. Podstawowe dane wyjściowe do projektowania: Długość trasy objętej projektem - ok. 5,4 km. Projekt musi być sporządzony w oparciu o następujące założenia: -Klasa drogi - Z, -szerokość ciągu pieszo-rowerowego 2,5 m, -szerokość pobocza min 1 m, -uwzględnić wszystkie zjazdy do posesji, -odwodnienie w miarę potrzeb, -przebudowa istniejących przepustów (do fi 600), -przebudowa przepustów drogowych fi 800, fi1200 i fi1800. 3) Część 3: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej 4756P od drogi wojewódzkiej nr 305 - Brenno - Zaborówiec Opis stanu istniejącego: Projektowana trasa znajduje się na terenie Gminy Wijewo. Początek trasy znajduje się na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką 305 dalej biegnie przez miejscowość Brenno do miejscowości Zaborówiec. Poza terenem zabudowanym w większości droga posiada rów obustronny. W miejscowości Brenno na początkowym odcinku jest przekrój półuliczny, który po około 300m przechodzi w przekrój uliczny (z obustronnym wąskim chodnikiem). Za skrzyżowaniem z drogą powiatową 3822P ponownie przechodzimy w przekrój półuliczny z jednostronnym chodnikiem. Za miejscowością Brenno w kierunku Włoszakowic wzdłuż drogi znajduje się obustronny rów przydrożny. Drogę przecinają dwa kanały (Breński i Lipiec) nad którymi są obiekty mostowe. W miejscowości Zaborówiec po lewej stronie drogi znajduje się chodnik natomiast po prawej stronie wąskie pobocze. Na omawianym odcinku pod drogą znajdują się przepusty drogowe. Infrastruktura niezwiązana z drogą znajdująca się w obrębie opracowania: -linie telekomunikacyjne, -sieci wodociągowe, -linie energetyczne, -sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Cały odcinek drogi objęty projektem to ok. 6,9 km. Podstawowe dane wyjściowe do projektowania: Długość trasy objętej projektem - ok. 6,9 km. Projekt musi być sporządzony w oparciu o następujące założenia: -Klasa drogi - Z, -szerokość ciągu pieszo-rowerowego 2,5 m, -szerokość pobocza min 1 m, -uwzględnić wszystkie zjazdy do posesji, -odwodnienie w miarę potrzeb, -budowa przepustów nad kanałem Lipiec i Breńskim, -przebudowa istniejących przepustów (do fi 600). UWAGA: 1. Podstawowe dane do projektowania wymienione powyżej nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach, np.: dla potrzeb maksymalnego dostosowania rozwiązania do istniejących warunków terenowych, kolizji infrastruktury technicznej, przeprowadzonych konsultacji społecznych. 2. Projekty budowlano-wykonawcze muszą być zgodne z obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego. 3. Projekt budowlano-wykonawczy dla każdej części zamówienia musi zawierać następujące szczegółowe elementy: 1) Część opisowo-obliczeniowa: a) opis techniczny zawierający między innymi: -opis obiektu (w tym: opis stanu istniejącego i projektowanego, analiza powiązania z innymi drogami publicznymi oraz określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu), -parametry techniczne, -opis przyjętej technologii robót, -opis wszystkich ewentualnych kolizji, -wykaz działek obejmujących zakres inwestycji określony liniami rozgraniczenia, -wykaz działek położonych poza liniami rozgraniczenia inwestycji w zakresie obszaru niezbędnego do przebudowy infrastruktury, b) określenie warunków gruntowo-wodnych i grupy nośności podłoża, c) informację BIOZ d) wszystkie obliczenia (dla robót: przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, podbudowy, nawierzchni itp.) 2) Uzgodnienia: a) protokół z narady koordynacyjnej uzyskany na podstawie art. 7d pkt 2 oraz 28b ustawy z dnia 17 maja 1989r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2015 r., poz. 520 ze zm.) i wymagane w nim dodatkowe uzgodnienia branżowe, b) pozytywna opinia Komendy Miejskiej Policji w Lesznie projektu docelowej organizacji ruchu, c) projekty budowlano-wykonawcze wszystkich branż infrastruktury technicznej muszą posiadać, odpowiednio, pozytywne uzgodnienie z jednostkami zarządzającymi tą infrastrukturą, d) oraz wszystkie niezbędne uzgodnienia wynikające z przepisów odrębnych (np. RDOŚ) 3) Część kosztową: a) przedmiary robót (w formacie .xls) w postaci tabelarycznego zestawienie rodzaju robót wraz ze szczegółowym wyliczeniem ich ilości 4) Część rysunkową: a) rysunek planu orientacyjnego, b) rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymi projektowanymi rozwiązaniami, c) rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymi projektowanymi rozwiązaniami - plansza zbiorcza wszystkich branż, d) rysunki profili podłużnych, e) rysunki przekrojów poprzecznych, konstrukcyjnych i charakterystycznych, f) szczegółowe rysunki projektowanych rozwiązań konstrukcyjnych, g) projekt nowych nasadzeń drzew i krzewów wraz z inwentaryzacją zieleni do usunięcia (wg potrzeb) h) projekt docelowej organizacji ruchu, mający pozytywną opinię Komendy Miejskiej Policji w Lesznie, 4. Dokumentacja przetargowa (opracowana oddzielnie) dla każdej części zamówienia musi zawierać następujące szczegółowe elementy: 1) Dokumentacja projektowa sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) - zawierająca przede wszystkim elementy wskazane w ust. 3 pkt 1) lit. a-c, pkt 2) lit. a-d oraz pkt 4) lit. a-h niniejszego rozdziału. 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. STWiORB należy sporządzić dla zadania objętego zamówieniem w formacie i na podstawie OST przygotowanych przez Branżowy Zakład Doświadczalny Budownictwa Drogowego i Mostowego Sp. z o.o. oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) (w formie umożliwiającym dalsze ich powielanie). UWAGA: Wszystkie zapisy dotyczące warunków kontraktu z przyszłym Wykonawcą robót umieszczone w szczegółowych specyfikacjach technicznych muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. 3) Kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie w/w STWiORB, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389). UWAGA: Kosztorys Inwestorski musi być sporządzony w oparciu o STWiORB. Pozycje kosztorysu Inwestorskiego muszą być zgodne z pozycjami w Kosztorysie ofertowym i Przedmiarze robót. 4) Kosztorys ofertowy (w formacie .xls), sporządzony w oparciu o STWiORB, gotowy do wypełnienia przez potencjalnych Wykonawców w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania. 5. Ponadto w ramach ceny ofertowej dla każdej części zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a) regularnego, tj. co 2 tygodnie, konsultowania z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego wszystkich istotnych rozwiązań projektowych oraz uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego konsultacjach społecznych; Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego dostarczyć opracowane materiały w wersji papierowej i elektronicznej, b) sporządzenia map do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie a także wykonania pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, c) poniesienia kosztów związanych z uzyskaniem uzgodnień branżowych, protokołu z narady koordynacyjnej oraz badań podłoża gruntowego (wg potrzeb), d) wykonania projektów likwidacji ewentualnych kolizji wynikłych na etapie uzgodnień branżowych, a nie przewidzianych w ust. 2 niniejszego rozdziału (zakres usunięć ewentualnych kolizji należy przedstawić na roboczo do akceptacji w siedzibie Zamawiającego), e) wykonania na własny koszt ekspertyz, opinii, badań i innych dokumentów, które są niezbędne do prac projektowych oraz do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę / lub zgłoszenia dla realizacji przedmiotu zamówienia, f) uzyskania akceptacji Zamawiającego planu sytuacyjnego i przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych, g) przygotowania, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, załączników do wniosków o decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzję - pozwolenia na budowę, o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, o decyzję na usunięcie zieleni z pasa drogowego i do innych decyzji przewidzianych przepisami prawa. 6. Do dokumentacji technicznej Wykonawca załączy oświadczenie, że dokumentacja ta jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, zasadami wiedzy technicznej, oraz że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być sporządzone zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnego (Dz.U. z 2013r., poz. 1129). 7. W dokumentacji technicznej nie wolno używać nazw własnych gotowych produktów, które mogłyby jednoznacznie wskazywać producenta, natomiast materiały te należy opisywać parametrami technicznymi. 8. Projekt budowlano-wykonawczy powinien być kompleksowym opracowaniem wykonanym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, posiadającym wymagane przepisami uzgodnienia, opinie i sprawdzenia, na podstawie którego Inwestor będzie mógł uzyskać decyzję o realizacji inwestycji drogowej lub pozwolenie na budowę i zrealizować rzeczowo przedmiot dokumentacji projektowej 9. Dokumentacje należy wykonać na aktualnych podkładach geodezyjnych. Podkłady geodezyjne sporządzi Wykonawca. 10. Ewentualne podziały geodezyjne wynikające z projektu będą zlecone i wykonane na koszt Zamawiającego. 11. Warunki gruntowo - wodne należy określić na podstawie badań poziomu wód gruntowych, rodzaju zalegającego poniżej projektowanych wykopów gruntu oraz jego wskaźnika piaskowego. 12. W opracowanej dokumentacji technicznej wszystkie zastosowane rozwiązania techniczne jak również proponowane do wbudowania materiały muszą być uzgodnione z Zamawiającym, Zarządem Dróg Powiatowych w Lesznie oraz instytucjami zarządzającymi przebudowywaną infrastrukturą. 13. Rysunki techniczne muszą być wykonane w programie typu CAD (pliki z rozszerzeniem .dwg, .dxf). 14. Pełne opracowanie dla każdej części zamówienia obejmuje wykonanie: 1) projektu koncepcyjnego, który musi być wykonany i zdany Zamawiającemu w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz, 2) projektu budowlano-wykonawczego, o którym mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, który musi być wykonany i zdany Zamawiającemu dla każdego opracowania w 5-ciu egzemplarzach w wersji papierowej, 3) dokumentacji przetargowej, o której mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału, która musi być wykonana i zdana Zamawiającemu dla każdego opracowania w 1 egzemplarzu w wersji papierowej, 4) cała dokumentacja wymieniona w pkt 1, 2 i 3 musi być sporządzona w wersji elektronicznej i przekazana Zamawiającemu na płycie CD/DVD (w formacie edytowalnym oraz .pdf). 15. Na dokumentacji technicznej należy umieścić elementy promocyjne odnośnie współfinansowania projektu z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych, które określi i przekaże Zamawiający. 16. Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych za wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia zostanie odebrany częściowym (etap 1) i końcowym (etap 2) protokołem odbioru. Faktura może być wystawiona po podpisaniu protokołu końcowego odbioru przez: Zamawiającego, przedstawicieli Rady Partnerstwa (tj. Partnerów Samorządowych uczestniczących w przygotowaniu i realizacji zadań o których mowa w ust. 1), Wykonawcę i podwykonawcę. Zasady wystawienia protokołu odbioru opisane są w rozdziale 4 ust. 2 SIWZ. 17. W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca wraz z fakturą musi złożyć w stosunku do każdego Podwykonawcy jeden z wymienionych poniżej dokumentów: 1) Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że zapłata za usługi, które są sprzedawane daną fakturą, a zostały wykonane przez tego Podwykonawcę, została uregulowana. 2) Polecenia cesji na rzecz Podwykonawcy wraz z załączeniem nieuregulowanej kopii faktury otrzymanej od tego Podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zapłaci należność przypadającą Podwykonawcy bezpośrednio na jego konto z zachowaniem terminu i zasad płatności jak dla Wykonawcy, a należność pozostała zostanie przekazana na konto Wykonawcy. 3) Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że usługi, które są sprzedawane daną fakturą zostały wykonane bez udziału tego Podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: Część 1: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100 Część 2: 1.500,00 zł, słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 Część 3: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. 0/Leszno nr: 37 1020 3088 0000 8302 0005 7703 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za -zgodność z oryginałem- należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginałów odpowiednich dokumentów w ofercie lub w kasie Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15. W przypadku złożenia oryginału w/w dokumentu w kasie Urzędu Miasta Leszna należy dołączyć do oferty kserokopię poświadczoną -za zgodność z oryginałem- wraz z pokwitowaniem złożenia oryginału w kasie Urzędu Miasta Leszna. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w rozdziale 11 ust.1 SIWZ. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres składania wyjaśnień i nieodpłatnego sporządzania poprawek do dokumentacji technicznej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach