Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROGRAMU PROMOCJI MARKI GMINY SZUBIN W RAMACH PROJEKTU >>PROMOCJA MARKI GMINY SZUBIN POPRZEZ PRZYGOTOWANIE OFERTY I REALIZACJĘ DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH<< WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5. WZMOCNIENIE KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW DZIAŁANIE 5.5. PROMOCJA I ROZWÓJ MARKOWYCH PRODUKTÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3910700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2012-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3910700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 09235091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROGRAMU PROMOCJI MARKI GMINY SZUBIN W RAMACH PROJEKTU >>PROMOCJA MARKI GMINY SZUBIN POPRZEZ PRZYGOTOWANIE OFERTY I REALIZACJĘ DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH<< WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5. WZMOCNIENIE KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW DZIAŁANIE 5.5. PROMOCJA I ROZWÓJ MARKOWYCH PRODUKTÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia obejmuje stworzenie Marki Gminy Szubin za pomocą analizy jej potencjału i opracowanie programu promocji Gminy Szubin na okres co najmniej 5-letni. Głównymi celami tego opracowania jest: 1) budowa silnej Marki Gminy Szubin, 2) zwiększenie liczby turystów odwiedzających Gminę Szubin, 3) zwiększenie ilości inwestorów, 4) zwiększenie aktywności gospodarczej mieszkańców, 5) efektywne podniesienie konkurencyjności oferty turystycznej i inwestycyjnej Gminy Szubin, 6) pobudzenie i wykorzystanie przedsiębiorczości mieszkańców, 7) aktywizacja społeczna mieszkańców i wykorzystanie silnego poczucia identyfikacji z gminą. II. Etapy realizacji przedmiotu zamówienia: 1) analiza sytuacji - przeprowadzenie badań wizerunkowych, przeprowadzenie ankiet, analiza materiałów związanych z gminą pojawiających się w rożnego rodzaju nośnikach informacji, identyfikacja mocnych i słabych stron gminy, określenie szans i zagrożeń (analiza SWOT), przeprowadzenie analizy kalendarza wydarzeń pod kątem programu promocji, określenie grup docelowych, określenie pożądanego wizerunku gminy w grupach docelowych, 2) określenie misji, wizji, wskazanie głównych kierunków działania Gminy Szubin na okres co najmniej 5-letni (cele strategiczne i operacyjne), 3) opracowanie strategii marki, 4) szczegółowe planowanie działań promocyjnych na okres co najmniej 5-letni (wybór i opis unikalnych cech gminy, kluczowej cechy marki i wizerunku Marki Gminy Szubin), 5) opracowanie programu komunikacji - stworzenie spójnej strategii marki z harmonogramem działań uwzględniającym działalność instytucji i jednostek organizacyjnych gminy, propozycje komunikatów werbalnych w zależności od grup docelowych, propozycje narzędzi marketingowych, 6) opracowanie systemu monitoringu i wdrażania programu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach