Gmina Szubin ogłasza przetarg
- Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3910700 , fax. 52 384 80 71
- Data zamieszczenia: 2012-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
ul. Kcyńska 12 12
89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3910700, fax. 52 384 80 71
REGON: 09235091000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE PROGRAMU PROMOCJI MARKI GMINY SZUBIN W RAMACH PROJEKTU >>PROMOCJA MARKI GMINY SZUBIN POPRZEZ PRZYGOTOWANIE OFERTY I REALIZACJĘ DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH<< WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5. WZMOCNIENIE KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW DZIAŁANIE 5.5. PROMOCJA I ROZWÓJ MARKOWYCH PRODUKTÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia obejmuje stworzenie Marki Gminy Szubin za pomocą analizy jej potencjału i opracowanie programu promocji Gminy Szubin na okres co najmniej 5-letni. Głównymi celami tego opracowania jest: 1) budowa silnej Marki Gminy Szubin, 2) zwiększenie liczby turystów odwiedzających Gminę Szubin, 3) zwiększenie ilości inwestorów, 4) zwiększenie aktywności gospodarczej mieszkańców, 5) efektywne podniesienie konkurencyjności oferty turystycznej i inwestycyjnej Gminy Szubin, 6) pobudzenie i wykorzystanie przedsiębiorczości mieszkańców, 7) aktywizacja społeczna mieszkańców i wykorzystanie silnego poczucia identyfikacji z gminą. II. Etapy realizacji przedmiotu zamówienia: 1) analiza sytuacji - przeprowadzenie badań wizerunkowych, przeprowadzenie ankiet, analiza materiałów związanych z gminą pojawiających się w rożnego rodzaju nośnikach informacji, identyfikacja mocnych i słabych stron gminy, określenie szans i zagrożeń (analiza SWOT), przeprowadzenie analizy kalendarza wydarzeń pod kątem programu promocji, określenie grup docelowych, określenie pożądanego wizerunku gminy w grupach docelowych, 2) określenie misji, wizji, wskazanie głównych kierunków działania Gminy Szubin na okres co najmniej 5-letni (cele strategiczne i operacyjne), 3) opracowanie strategii marki, 4) szczegółowe planowanie działań promocyjnych na okres co najmniej 5-letni (wybór i opis unikalnych cech gminy, kluczowej cechy marki i wizerunku Marki Gminy Szubin), 5) opracowanie programu komunikacji - stworzenie spójnej strategii marki z harmonogramem działań uwzględniającym działalność instytucji i jednostek organizacyjnych gminy, propozycje komunikatów werbalnych w zależności od grup docelowych, propozycje narzędzi marketingowych, 6) opracowanie systemu monitoringu i wdrażania programu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE I DOSTAWA ŚCIANKI PREZENTACYJNEJ POP UP ORAZ PLANSZY - SPRAWA NR 111/2015
Dodano: 2015-09-24 - Opracowanie elementów strategii promocji województwa kujawsko-pomorskiego w postaci scenariusza promocji oraz jego realizacji przy wykorzystaniu regionalnych tradycji kulturowych i kulinarnych oraz promocji gęsi kołudzkiej i rypińskiej.
Dodano: 2015-09-24 - Działania informacyjno - promocyjne dla realizacji projektu BUDOWA LINII TRAMWAJOWEJ DO DZIELNICY FORDON Z PRZEBUDOWĄ UKŁADU DROGOWEGO W BYDGOSZCZY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
Dodano: 2015-09-23 - Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu pn:Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitalnym BiT-City- Solec Kujawski
Dodano: 2015-08-28 - WYKONANIE REKLAM ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH DLA WKU W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 66/2015
Dodano: 2015-06-22 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno informacyjnej oraz wykonanie materiałów promocyjnych Projektu: Zakup taboru kolejowego dla Szybkiej Kolei Metropolitalnej BiT-City
Dodano: 2015-05-21 - Usługi w zakresie promocji projektu Zasada zrównoważonego rozwoju w budownictwie energooszczędnym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii finansowanego ze środków funduszy norweskich oraz środków krajowych FSS2014HEIW0058
Dodano: 2015-05-20 - Działania promocyjne dla realizacji projektu Budowa linii tramwajowej do dzielnicy Fordon z przebudową układu drogowego w Bydgoszczy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2007-2013
Dodano: 2015-05-19 - Realizacja działań informacyjno-promocyjnych dla projektu Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitalnym BiT-City, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet VII Transport Przyjazny Środowisku, Działanie 7.3 Transport Miejski w Obszarach Metropolitalnych
Dodano: 2015-04-30 - USŁUGA WYKONANIA I DOSTAWY PRZEDMIOTÓW REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH, WIZUALIZACJA I WYSTRÓJ POMIESZCZEŃ - SPRAWA 27/2015
Dodano: 2015-04-29