Politechnika Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
- Data zamieszczenia: 2013-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
ul. Akademicka 2A 2A
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie programu oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu: Matematyka, Informatyka oraz Fizyka. Oznaczenie sprawy: OZ/U/4/NC/13. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu zajęć oraz przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z Matematyki, Informatyki oraz Fizyki z elementami elektrotechniki. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań: Zadanie 1- Opracowanie programu zajęć wyrównawczych z przedmiotu matematyka, Zadanie 2- Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu matematyka, Zadanie 3 - Opracowanie programu zajęć wyrównawczych z przedmiotu informatyka, Zadanie 4- Przeprowadzenie zajęć wyrówanwczych z przedmiotu informatyka, zadanie 5 - Opracowanie programu zajęć wyrównawczych z przedmiotu fizyka z elementami elektrotechniki, Zadanie 6 - Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu fizyka z elementami elektrotechniki. 2. (CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego). 3. Termin realizacji: Zad. 1, 3, 5: od dnia podpisania umowy do 31.03.2013 r., w szczególności: - program zajęć wyrównawczych należy przygotować i złożyć w Biurze Projektu w formie elektronicznej oraz papierowej do 3 dni po podpisaniu umowy; - materiały dydaktyczne należy przygotować i złożyć w Biurze Projektu w formie elektronicznej oraz papierowej co najmniej na 2 dni przed rozpoczęciem kolejnego bloku zajęć. Zad. 2,4,6: od dnia podpisania umowy do 31.03.2013 r., w szczególności: - przeprowadzenie zajęć dydaktycznych od dnia podpisania umowy do 31.03.2013 r., zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć (harmonogram zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę do 2 dni od dnia podpisania umowy); - przekazanie Zamawiającemu list obecności po realizacji każdych zajęć - do 5 dni po zakończeniu realizacji każdych zajęć; ankiet ewaluacyjnych - do 5 dni od zakończenia ostatnich zajęć z danego przedmiotu; - karty czasu pracy, ewidencji godzin i zadań realizowanych w projektach w ramach NSRO (jeśli dotyczy) - do 5 dni po zakończeniu danego miesiąca realizacji działań. 4. Przedmiot zamówienia jest realizowany zgodnie z projektem pn.: ZIP - Zostań Inżynierem Przyszłości współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Treść i forma zajęć powinny wspomagać osiągnięcie celu ogólnego projektu oraz jego pięciu celów szczegółowych. Celem ogólnym projektu ZIP - Zostań Inżynierem Przyszłości jest zwiększenie w 2015 roku liczby studentów oraz studentek rozpoczynających VII semestr studiów stacjonarnych I stopnia na kierunku Informatyka. 5. Wykonawca może złożyć ofertę w zadaniach 2, 4 i 6 pod warunkiem, że łącznie spełnia wszystkie wymogi i warunki opisane w SIWZ. Na przykład: jeżeli Wykonawca dysponuje czteroma osobami spełniającymi wszystkie wymogi i warunki zawarte w SIWZ, może złożyć ofertę jedynie na dwa zadania np. 5 i 6, nie może już złożyć oferty na zadanie 2 i 4, może natomiast złożyć dodatkowo ofertę na zadania 1 i 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów dla studentów nowego kierunku i nowych specjalności. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/34/MW.
Dodano: 2015-10-28 - Przygotowanie materiałów multimedialnych do wykładów kursowych dla studentów kierunku zamawianego Energetyka w ramach projektu pn. Nowoczesne kadry dla nowoczesnej energetyki. Oznaczenie sprawy OZ/U/15/22/DM.
Dodano: 2015-07-14 - Przygotowanie materiałów multimedialnych do wykładów kursowych dla studentów kierunku zamawianego Energetyka w ramach projektu pn. Nowoczesne kadry dla nowoczesnej energetyki. Oznaczenie sprawy OZ/U/15/10/DM
Dodano: 2015-05-25 - Przeprowadzenie szkolenia pt. Termowizja w energetyce, w ramach projektu pn. Nowoczesne kadry dla nowoczesnej energetyki. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/6/EO
Dodano: 2015-05-19 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zaawansowanego programowania w środowisku .Net i C# przygotowujących do egzaminów certyfikowanych Microsoft oraz organizacja i przeprowadzenie egzaminów certyfikowanych. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/1/AS
Dodano: 2015-05-06 - Opracowanie i przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminu na nowym kierunku i nowych specjalnościach - studia I i II stopnia w roku akademickim 2014/2015 r. Oznaczenie sprawy:OZ/U/18/JP/15
Dodano: 2015-04-27 - Przeprowadzenie warsztatów pn. Wibrodiagnostyka. Oznaczenie sprawy:OZ/U/16/EK/15
Dodano: 2015-03-23 - Przeprowadzenie wykładów specjalistycznych w dziedzinie IT dla studentów UŚ
Dodano: 2015-02-24 - Usługi dydaktyczne
nr sprawy: DZP.381.05.2015.UG
Dodano: 2015-02-06 - Świadczenie usług mentorskich przez mentorów akademickich i przemysłowych. Oznaczenie sprawy: OZ/U/4/TB/15.
Dodano: 2015-01-21