Przetargi.pl
Opracowanie programu oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu: Matematyka, Informatyka oraz Fizyka. Oznaczenie sprawy: OZ/U/4/NC/13.

Politechnika Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Data zamieszczenia: 2013-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
    ul. Akademicka 2A 2A
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie programu oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu: Matematyka, Informatyka oraz Fizyka. Oznaczenie sprawy: OZ/U/4/NC/13.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu zajęć oraz przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z Matematyki, Informatyki oraz Fizyki z elementami elektrotechniki. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań: Zadanie 1- Opracowanie programu zajęć wyrównawczych z przedmiotu matematyka, Zadanie 2- Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu matematyka, Zadanie 3 - Opracowanie programu zajęć wyrównawczych z przedmiotu informatyka, Zadanie 4- Przeprowadzenie zajęć wyrówanwczych z przedmiotu informatyka, zadanie 5 - Opracowanie programu zajęć wyrównawczych z przedmiotu fizyka z elementami elektrotechniki, Zadanie 6 - Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu fizyka z elementami elektrotechniki. 2. (CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego). 3. Termin realizacji: Zad. 1, 3, 5: od dnia podpisania umowy do 31.03.2013 r., w szczególności: - program zajęć wyrównawczych należy przygotować i złożyć w Biurze Projektu w formie elektronicznej oraz papierowej do 3 dni po podpisaniu umowy; - materiały dydaktyczne należy przygotować i złożyć w Biurze Projektu w formie elektronicznej oraz papierowej co najmniej na 2 dni przed rozpoczęciem kolejnego bloku zajęć. Zad. 2,4,6: od dnia podpisania umowy do 31.03.2013 r., w szczególności: - przeprowadzenie zajęć dydaktycznych od dnia podpisania umowy do 31.03.2013 r., zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć (harmonogram zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę do 2 dni od dnia podpisania umowy); - przekazanie Zamawiającemu list obecności po realizacji każdych zajęć - do 5 dni po zakończeniu realizacji każdych zajęć; ankiet ewaluacyjnych - do 5 dni od zakończenia ostatnich zajęć z danego przedmiotu; - karty czasu pracy, ewidencji godzin i zadań realizowanych w projektach w ramach NSRO (jeśli dotyczy) - do 5 dni po zakończeniu danego miesiąca realizacji działań. 4. Przedmiot zamówienia jest realizowany zgodnie z projektem pn.: ZIP - Zostań Inżynierem Przyszłości współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Treść i forma zajęć powinny wspomagać osiągnięcie celu ogólnego projektu oraz jego pięciu celów szczegółowych. Celem ogólnym projektu ZIP - Zostań Inżynierem Przyszłości jest zwiększenie w 2015 roku liczby studentów oraz studentek rozpoczynających VII semestr studiów stacjonarnych I stopnia na kierunku Informatyka. 5. Wykonawca może złożyć ofertę w zadaniach 2, 4 i 6 pod warunkiem, że łącznie spełnia wszystkie wymogi i warunki opisane w SIWZ. Na przykład: jeżeli Wykonawca dysponuje czteroma osobami spełniającymi wszystkie wymogi i warunki zawarte w SIWZ, może złożyć ofertę jedynie na dwa zadania np. 5 i 6, nie może już złożyć oferty na zadanie 2 i 4, może natomiast złożyć dodatkowo ofertę na zadania 1 i 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach