Przetargi.pl
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, Studium Wykonalności oraz Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia z opcją sporządzenia Raportu o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: ”Budowa ścieżki rowerowej Otorowo-Solec Kujawski”

Gmina Solec Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 387 01 00 , fax. 523 871 253
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec Kujawski
    ul. 23 Stycznia 7
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 387 01 00, fax. 523 871 253
    REGON: 52888200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, Studium Wykonalności oraz Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia z opcją sporządzenia Raportu o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: ”Budowa ścieżki rowerowej Otorowo-Solec Kujawski”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I:Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, zwanego w dalszej części dokumentacji przetargowej PF-U, dla przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na budowie ścieżki rowerowej Otorowo - Solec Kujawski wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 394 i dróg gminnych nr 051056C (ul. Piotra Skargi) i nr 051001C (ul. Długa) na odcinku o długości około 3,20 km tj. od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1546C Bydgoszcz – Otorowo – droga 394 do skrzyżowania z drogą gminną nr 051056C (ul. Piotra Skargi), następnie wzdłuż tej drogi do drogi nr 051001C (ul. Długa) dalej do istniejącej ścieżki rowerowej przy Rondzie im. Burmistrza Antoniego Nawrockiego. Celem PF-U jest ustalenie zakresu zadań inwestycyjnych, przedstawienie zastosowanych rozwiązań technicznych, ustalenie zakresu prac projektowych i robót budowlanych, ustalenie zakresu niezbędnej dokumentacji formalno-prawnej oraz kosztów realizacji planowanej inwestycji, Opracowanie będzie załącznikiem do dokumentacji przetargowej na zamówienie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” tj. obejmujących zaprojektowanie i wykonawstwo. W ramach opracowania należy przygotować wstępną koncepcje przebiegu ścieżki rowerowej. Część IIOpracowanie Studium Wykonalności, zwanego w dalszej części dokumentacji przetargowej SW. Studium Wykonalności niezbędne jest do przygotowania wniosku o dofinansowanie przedsięwzięcia inwestycyjnego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 (w skrócie RPO W K-P), Oś priorytetowa: 3 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działania 3.5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT, Poddziałanie 3.5.2 Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych w ramach ZIT. SW należyty opracować, w sposób zgodny ze stosowanymi wytycznymi dotyczącymi przygotowania studiów wykonalności dla projektów inwestycyjnych ubiegających się o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO W K-P) dla schematu budowa i przebudowa ścieżek rowerowych w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych. Część III Zamawiający ustala dwa poziomy zamówienia: a)minimalny poziom zamówienia (do zrealizowania na podstawie niniejszego postępowania przetargowego) – opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia, zwanej w dalszej części dokumentacji przetargowej KIP, dla przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego obejmującego rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 394 polegającej na budowie ścieżki rowerowej od Otorowa do Solca kujawskiego na odcinku około 2,36 km oraz rozbudowę dróg gminnych nr 051056C i nr 051001C polegającą na budowie ścieżki rowerowej od Otorowa do Solca kujawskiego na odcinku około 0,84 km. b)dodatkowy zakres zamówienia (prawo opcji), którego realizacja nastąpi wyłącznie w przypadku wydania przez odpowiedni organ administracji postanowienia o obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla ww. przedsięwzięcia – opracowanie Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, zwanego dalej Raportem. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w terminie wskazanym w pkt. 1.4 ROZDZIAŁ III.Uwaga: Jeśli organy administracyjne nie nakażą wykonania Raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, Zamawiający ograniczy wynagrodzenie do kwoty podanej przez Wykonawcę za opracowanie KIP.Do obowiązków Wykonawcy, niezależnie od poziomu zamówienia, należy również złożenie wniosku o wydanie decyzji środowiskowej i uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgody na realizację przedsięwzięcia. Terminem pożądanym na uzyskanie ww. decyzji jest 31 marzec 2018 roku. 6.Sczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej SOPZ, określa załącznik nr 8 do SIWZ. 7.Przedmiot zamówienia obejmuje również:7.1.w zakresie PF-U: Pisemne udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące PF-U zadawane przez Wykonawców biorących udział w postępowaniu przetargowym na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego w oparciu o tę dokumentację oraz jej zmiany, których konieczność wynikać będzie z zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi w ramach ww. postępowania w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 3 dni robocze od przekazania pytania Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej; 7.2.W zakresie SW:Pisemne udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące SW zadawane przez Instytucję Zarządzającą (w skrócie IZ) RPO W K-P na etapie weryfikacji wniosku o dofinansowanie oraz korektę SW, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 3 dni robocze od przekazania uwag IZ Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej. Termin może ulec wydłużeniu w przypadku uzyskania zgody IZ na przesunięcie terminu udzielenia odpowiedzi lub dostarczenia ostatecznej wersji Studium Wykonalności; 7.3.W zakresie KIP i opcjonalnie Raportu Udzielanie wyjaśnień, nanoszenie poprawek, uzupełnień, aneksów lub zmian do dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia, których konieczność wykonania wyniknie w trakcie prowadzenia przez organ administracji postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację ww. przedsięwzięcia. 8.W przypadku wejścia w życie nowych wytycznych, instrukcji bądź innych dokumentów w terminie udzielenia gwarancji i rękojmi przez Wykonawcę, mających wpływ na treść opracowania w zakresie PF-U, SW czy dokumentacji środowiskowej (KIP i Raport) wykonawca jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji opracowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71242000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PEKAO SA Nr 60 1240 3507 1111 0000 3057 6548, w terminie gwarantującym wpływ wadium na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej, dokument wadium należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię dołączyć do oferty. 5.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 K.C.) swojego przedstawiciela jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. Z pełnomocnictwa jw. wynikać musi wprost, że zostało ono udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jednemu z nich lub innej osobie – do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach