Przetargi.pl
Opracowanie programu funkcjonalno-uzytkowego na przebudowę budynku mieszkalnego Ramoty 10, gmina Łukta.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, Głowackiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 524-88-04, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
    Głowackiego 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 524-88-04, , fax. -
    REGON: 36784953800106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie programu funkcjonalno-uzytkowego na przebudowę budynku mieszkalnego Ramoty 10, gmina Łukta.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) (w tym inwentaryzacji, opinii technicznej, programu prac konserwatorskich), uzgodnionego z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, na przebudowę budynku mieszkalnego Ramoty 10, znajdującego się w rejestrze zabytków w gminie Łukta, na terenie działania SZ w Grabinie. Zakres i forma programu funkcjonalno-użytkowego, ma być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (t.j. Dz.U. 2013 poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – 2 egz. 2. Program funkcjonalno-użytkowy powinien uwzględniać w szczególności: ELEWACJE: a. Sporządzenie programu prac konserwatorskich przy elewacji, które objąć powinny: naprawę i częściową wymianę uszkodzonych tynków (do zastosowania: tynki renowacyjne), malowanie w kolorystyce odpowiadającej oryginalnej, a także odtworzenie brakujących części gzymsów i fryzu z tynkowanych płycin; b. Wykluczone jest docieplenie budynku z zewnątrz – zalecane wstawienie szczelnej stolarki, docieplenia wewnętrzne, ocieplenie dachu; c. Wskazane pozbycie się niepożądanych elementów z elewacji budynku (anteny, kable), ewentualne umieszczenie ich na dachu; COKÓŁ: a. Zdjęcie cementowego tynku z uzupełnieniem spoinowania (wykluczone materiały na bazie cementu) i braków, zarówno w kamieniu jak i w ceglanych opaskach dookoła okienek piwnicznych; b. Zlikwidowanie opaski betonowej, powodującej zawilgocenia, zastępując ją naturalną – kamienną, z uformowaniem spadku; SCHODY WEJŚCIOWE: a. Możliwa rozbiórka podniszczonych, betonowych schodów i odtworzenie ich np. w cegle lub kamieniu (ew. z kamienną, płytową okładziną), z metalową zaprojektowaną pod kątem obiektu balustradą. REMONT DACHU: a. Sporządzenie oceny stanu technicznego dachu i stopnia zużycia części konstrukcyjnych oraz, w razie konieczności, wymiana części elementów konstrukcyjnych dachu, jak również wymiana całości deskowania i ołacenia oraz wykonania docieplenia dachów; b. Oczyszczenie i zastosowanie istniejącego pokrycia z dachówki holenderki lub w razie konieczności, możliwa wymiana pokrycia dachowego na identyczne; c. Remont kominów z ewentualnym przemurowaniem w cegle pełnej i otynkowaniem d. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk lub ocynk; STOLARKA ZEWNĘTRZNA: a. Stolarka nadająca się do wymiany, powinna zostać odtworzona z zachowaniem materiału (drewno), wielkości, proporcji pomiędzy szybą a ramą, podziałów (okna sześciopolowe na parterze i ośmiopolowe na piętrze). Kolorystyka stosowna do kolorystyki elewacji (niezalecane pozostawienie naturalnego drewna bez nadania koloru). Drzwi – analogicznie. LOKALE: a. Wymiana instalacji elektrycznej, odgromowej i wod.-kan. b. Wykonanie lokalnego ogrzewania. c. Remont podłóg i tynków. d. Wykonane instalacji wentylacyjnej lokali. e. Malowanie. f. Wyposażenie lokali w standardzie mieszkań komunalnych. 3. Dokumentacja niezbędna jest w celu zatwierdzenia jej przez odpowiedni organ administracji budowlanej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę do prowadzenia robót na obiekcie zabytkowym i musi obejmować zakres uwzględniający specyfikację robót oraz być sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012 r. poz. 462 ze zm.). Wykonawca zobowiązany będzie do czynnego uczestnictwa w postępowaniu administracyjnym dotyczącym pozwolenia na budowę. 4. Dokumentacja będzie użyta do postępowania o zamówienie publiczne i zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy PZP, służyć będzie do opisu przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty budowlane. Wymaga się jej wykonania zgodnie z rozporządzeniem z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcyjno - użytkowego (Dz. U. z 2013 poz. 1129 ze zm.). 5. Roboty budowlane przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków wymagają uzyskania pozwolenia/postanowienia na prowadzenie robót budowlanych Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie Delegatura w Elblągu na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2017 poz. 2187). Wykonawca zobowiązany będzie do czynnego uczestnictwa w postępowaniu administracyjnym dotyczącym uzyskania stosownej decyzji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset), przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Olsztyn Nr 96 1130 1189 0025 0131 8420 0002 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. 2016, poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Olsztyn Nr 96 1130 1189 0025 0131 8420 0002 z dopiskiem „wadium w postępowaniu nr OLS.WOP.260.41.2020.BM” UWAGA! Jeśli Wykonawca wniesie wadium w innej formie niż wyżej wskazane np. przekazem pocztowym lub bezpośrednią wpłatą w siedzibie banku Zamawiającego, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. UWAGA! Jeśli Wykonawca wniesie wadium po upływie terminu składania ofert tzn. środki pieniężne wpłyną na rachunek Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopię przelewu. 6. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 7. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5 należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.kowr.gov.pl/ w zakładce „Zamówienia publiczne / Zamówienia publiczne na podstawie Pzp“ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. protokołu z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach