Przetargi.pl
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego adaptacji I piętra dawnego budynku Domu Kultury w Kozienicach na potrzeby utworzenia Dziennego Domu SENIOR+

Gmina Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozienice
    ul. Parkowa 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
    REGON: 52374900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego adaptacji I piętra dawnego budynku Domu Kultury w Kozienicach na potrzeby utworzenia Dziennego Domu SENIOR+
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno- użytkowego adaptacji I piętra po byłym Domu Kultury w Kozienicach na potrzeby utworzenia Dziennego Domu SENIOR+. (zwany dalej PFU). 2. Zakres przedmiotu zamówienia powinien być zgodny z zakresem i formą programu funkcjonalno-użytkowego, określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) i obejmować w szczególności: 1) Inwentaryzację stanu istniejącego, 2) Koncepcję funkcjonalno-użytkową w formie graficznej rekomendowanego najbardziej optymalnego wariantu wraz z uzgodnieniem koncepcji pod względem ochrony p.poż, bhp i warunków higieniczno-sanitarnych, 3) Wstępną opinię Konserwatora Zabytków, 4) Wytyczne dotyczące wymagań materiałowych, technicznych, funkcjonalnych, 5) Wytyczne dotyczące wyposażenia, 6) Analizę pod kątem spełnienia wymagań technicznych i prawnych, 7) Wytyczne dotyczące wymagań w zakresie zawartości dokumentacji projektowej, 8) Zestawienie kosztów planowanych prac projektowych i robót budowlanych w oparciu o przygotowany program funkcjonalno – użytkowy, w szczególności: dokumentacji projektowej, robót budowlanych i dostosowawczych, koszt urządzeń i pozostałego wyposażenia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymagania sporządzenia przez Wykonawcę kalkulacji kosztów z podziałem na rodzaj kosztów wskazanych we wniosku Zamawiającego o dofinansowanie przedsięwzięcia. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych usług oraz ich wykonanie zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa. 4. PFU będzie obejmować opis zadania budowlanego, w którym Wykonawca poda przeznaczenie ukończonych robót budowlano-remontowych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne, charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych, rozwiązania konstrukcyjno-budowlane. 5. PFU określać będzie wielkość, funkcję i przeznaczenie poszczególnych pomieszczeń, wytyczne w zakresie instalacji wewnętrznych, materiałów, komunikacji w tym dostępności osób niepełnosprawnych, bezpieczeństwa pożarowego, aranżacji i funkcji wnętrz. 6. Wymaga się formułować w PFU rozwiązania techniczno - materiałowe umożliwiające zakończenie usług projektowania i wykonania robót budowlanych do połowy XI 2020 r. 7. Przyjęte w PFU rozwiązania muszą pozwalać na spełnienie przez obiekt wymagań w szczególności dotyczących: a) bezpieczeństwa konstrukcji, b) bezpieczeństwa pożarowego, c) bezpieczeństwa użytkowania, d) odpowiednich warunków higienicznych i sanitarnych. 8. Forma opracowania: 1) Papierowa (trwale oprawiony każdy egzemplarz) - koncepcja – 2 egz. - PFU – 2 egz. 2) Elektroniczna zapisana na nośniku CD w zakresie jak w pkt. 1, przy czy część kosztową należy zapisać na oddzielnym nośniku CD w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej. 3) Całość opracowania na nośnikach elektronicznych winna być skompensowana do możliwie najmniejszych rozmiarów pojemnościowych, 4) Obie wersje: papierowa i elektroniczna muszą być zgodne i kompletne względem siebie. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) Przedstawienie do zatwierdzenia Zamawiającemu koncepcji funkcjonalno-użytkowej, 2) Przedstawienie do zatwierdzenia propozycji wyposażenia, 3) Bieżące uzgadnianie z Zamawiającym szczegółów dotyczących rozwiązań funkcjonalnych, technicznych i materiałowych, 4) Niezwłoczne udzielanie pisemnych wyjaśnień dotyczących PFU w trakcie przygotowania i przeprowadzenia procedury wyłonienia wykonawcy na wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych na podstawie PFU. 5) Przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do opracowania, w tym praw autorskich zależnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zał. nr 3 ( o ile dotyczy) – składane w oryginale, 2) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy) – składane w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach