Przetargi.pl
Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego projektowanego budynku i otoczenia Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego wraz ze scenariuszem wstępnym wystawy stałej oraz kosztorysem wstępnym przedsięwzięcia.

Świętokrzyski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-010 Bodzentyn, ul. Suchedniowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3115106 , fax. 41 3115106
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Park Narodowy
    ul. Suchedniowska 4
    26-010 Bodzentyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3115106, fax. 41 3115106
    REGON: 260571899
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.swietokrzyskipn.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Park Narodowy – Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego projektowanego budynku i otoczenia Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego wraz ze scenariuszem wstępnym wystawy stałej oraz kosztorysem wstępnym przedsięwzięcia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji przedprojektowej tj. programu funkcjonalno - użytkowego projektowanego budynku i otoczenia Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego wraz ze scenariuszem wstępnym wystawy stałej oraz kosztorysem wstępnym przedsięwzięcia. Program funkcjonalno - użytkowy oraz scenariusz wstępny wystawy stałej należy opracować w oparciu o - Założenia programowe Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego oraz wystawy stałej - stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ Celem zamówienia jest uzyskanie dokumentacji przedprojektowej: - Program funkcjonalno-użytkowy budynku i otoczenia Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego, - Wstępny scenariusz wystawy stałej w Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego, - Wstępny kosztorys przedsięwzięcia Uzyskana dokumentacja posłuży do wykonania dokumentacji projektowej budynku i otoczenia Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego oraz projektu wystawy stałej w budynku Centrum. Opracowana dokumentacja musi być wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, tj. do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy prac projektowych oraz robót budowlanych i aranżacyjnych. Powstała w wyniku wykonania zamówienia dokumentacja musi być opracowana w sposób umożliwiający przeprowadzenie postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawców robót projektowych, budowlanych oraz aranżacji wystawy stałej w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamawiający dokona wyboru trybu zamówienia publicznego w kolejnych etapach realizacji przedsięwzięcia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 1. Wytyczne dotyczące Programu Funkcjonalno-Użytkowego 1.1. Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej PFU) należy opracować zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) 1.2. Inwestycja będzie zlokalizowana w Gminie Nowa Słupia, na działkach nr 1206/1, 1207/1, 1208/2 oraz na części działki nr 1213/2 zgodnie z mapą terenu objętego inwestycją stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ 1.3. Program funkcjonalno-użytkowy powinien zawierać: A. Część opisową, w której Wykonawca przedstawi rozwiązania techniczne, technologiczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne. Zostaną przedłożone przykładowe propozycje rozwiązań materiałowych odnoszące się do ważniejszych elementów obiektów, wykończenia pomieszczeń, instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, wyposażenia w urządzenia technologiczne, sterowanie, itp. oraz zagospodarowania terenu. Opis ma zawierać informacje definiujące parametry obiektu, wyposażenia, uzbrojenia w armaturę i urządzenia, instalacje, zakres robót ogólnobudowlanych, itp. Wykonawca PFU ma opracować szczegółowe wymagania dla Wykonawcy projektu, aby mógł na ich podstawie samodzielnie, biorąc za to odpowiedzialność, zaprojektować i wybudować objęty zamówieniem obiekt budowlany wraz z zagospodarowaniem terenu. B. Część informacyjną, w której załączone zostaną: - dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego z wymogami wynikającymi z odrębnych przepisów; - oświadczenie Zamawiającego stwierdzające jego prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane; - przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego; - mapa do celów projektowych; - wyniki badań gruntowo-wodnych na terenie budowy dla potrzeb posadowienia obiektów; - inwentaryzacja zieleni; - inwentaryzacja obiektów podlegających rozbiórce, a także ewentualne uwarunkowania tych rozbiórek; - porozumienia, zgody lub pozwolenia oraz warunki techniczne i realizacyjne związane z przyłączeniem obiektu do istniejących mediów oraz do dróg samochodowych; - dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane z budową i jej przeprowadzeniem. C. Część rysunkową obejmującą zagospodarowanie terenu ze wstępnym rozmieszczeniem obiektów. D. Informację dotyczącą wykazu odpowiednich kodów CPV niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego na zaprojektowanie i budowę Centrum Edukacji Przyrodniczej Świętokrzyskiego Parku Narodowego wraz z wystawą stałą. E. Program badań archeologicznych stanowiący podstawę do określenia, w drodze decyzji Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zakresu niezbędnych do przeprowadzenia badań archeologicznych na terenie planowanej inwestycji. 1.4. Dokumenty i opracowania wymienione w pkt. 1.3. Wykonawca jest zobowiązany, w ramach zamówienia, pozyskać lub opracować we własnym zakresie, ponosząc wszelkie związane z tym koszty. 1.5. Program funkcjonalno-użytkowy powinien tak opisywać przyszłe obowiązki projektanta i kierownika budowy, aby swobodnie i zgodnie z obowiązującymi przepisami zorganizować proces budowy, z uwzględnieniem zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zapewnić opracowanie projektu budowlanego i stosownie do potrzeb innych projektów, zapewnić prowadzenie budowy z zachowaniem warunków wykonania i odbioru robót zalecanych przez Zamawiającego i w dostosowaniu do jego możliwości ekonomicznych. 1.6. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania PFU w sprawie istotnych elementów mających wpływ na koszty, konstrukcję, technologię, rozwiązania techniczne oraz funkcję obiektu. Zasadą przyjętych rozwiązań technologicznych powinna być prostota i niezawodność zapewniająca długoterminową bezawaryjną pracę budynku i niskie koszty eksploatacyjne. Bezpośrednie spotkania konsultacyjne Wykonawcy z zespołem reprezentującym Zamawiającego będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. W razie stwierdzenia takiej potrzeby przez Zamawiającego strony przeprowadzać będą dodatkowe konsultacje w innej formie. 1.7. Wykonawca PFU zapewni współpracę z Wykonawcą projektu koncepcyjnego lub budowlanego po sporządzeniu i oddaniu dokumentacji (PFU) Zamawiającemu, przez okres co najmniej 3 lat od momentu odbioru końcowego zadania, na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU (tzw. okres wsparcia technicznego dla Zamawiającego). 1.8. Program funkcjonalno-użytkowy powinien być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389) 2. Wytyczne dotyczące wstępnego scenariusza wystawy stałej Wstępny scenariusz wystawy stałej powinien zawierać: 2.1. Opis idei, ogólnych założeń i celów projektowanej wystawy. 2.2. Wstępny podział powierzchni wystawienniczej na części wystawy (bloki tematyczne) wraz z ich wstępnym rozmieszczeniem. 2.3. Opis poszczególnych części wystawy (bloków tematycznych) zawierający: - roboczy tytuł bloku tematycznego; - opis prezentowanych zagadnień i problemów w bloku tematycznym (od 2 000 do 4 000 znaków bez spacji); - opis postaw, wrażeń oraz przeżyć emocjonalnych i estetycznych u zwiedzającego w danym bloku tematycznym, pożądanych (założonych) przez autora; - wykaz proponowanych stanowisk w bloku tematycznym z uzasadnieniem proponowanej formy prezentacji na stanowisku (należy wymienić środki przekazu i systemy multimedialne możliwe do zastosowania, opisać ogólne wskazania do oświetlenia, nagłośnienia oraz wskazać najważniejsze prace scenograficzno-plastyczne); - wskazania do prezentacji poszczególnych zagadnień dla osób niepełnosprawnych oraz osób obcojęzycznych; - należy przedstawić za pomocą wizualizacji (rysunków, szkiców) stanowiska trudne do opisania, nietypowe – minimum trzy stanowiska wskazane przez Zamawiającego. 2.4. Propozycje organizacji zwiedzania wraz z jej opisem, dla grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych, turystów polskich i zagranicznych, grup zwiedzających o różnych formach niepełnosprawności, przy założeniu powierzchni wystawienniczej 800-1000 m2 oraz czasu zwiedzania w sezonie maksymalnie 60 minut. Zamawiający zakłada docelowo zwiedzanie wystawy bez przewodnika, z dopuszczeniem takiej możliwości na życzenie zwiedzających. 2.5. Propozycje gry (zabawy) wraz z jej opisem, możliwej do odbycia na wystawie, zachęcającej do odwiedzenia pewnych stanowisk i zdobywania przez to punktów z możliwością otrzymania nagrody. 2.6. Propozycje elementu lub elementów sprawdzających oraz podsumowujących wiedzę zdobytą na wystawie stałej, dostosowanych do różnych grup odbiorców. Zamawiający zakłada, że elementy te nie będą obligatoryjne dla wszystkich zwiedzających oraz dopuszcza możliwość wykorzystania projektowanej auli do wdrożenia elementów sprawdzających. Możliwe jest zaprojektowanie więcej niż jednego elementu sprawdzającego wiedzę. 2.7. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania Wstępnego scenariusza wystawy stałej w sprawie istotnych elementów mających wpływ na zagadnienia merytoryczne poruszane na wystawie oraz sposób ich prezentacji, a także na sposób organizacji zwiedzania, koszty, konstrukcję, technologię, rozwiązania techniczne i multimedialne proponowane w scenariuszu. Bezpośrednie spotkania konsultacyjne Wykonawcy z zespołem reprezentującym Zamawiającego będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. W razie stwierdzenia takiej potrzeby przez Zamawiającego strony przeprowadzać będą dodatkowe konsultacje w innej formie. 2.8. Wykonawca Wstępnego scenariusza wystawy stałej zapewni współpracę z Wykonawcą Szczegółowego scenariusza wystawy stałej, projektu koncepcyjnego lub budowlanego Wystawy po sporządzeniu i oddaniu dokumentacji (Wstępnego scenariusza wystawy stałej) Zamawiającemu, przez okres co najmniej 3 lat od momentu odbioru końcowego zadania, na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności ze Scenariuszem wstępnym wystawy stałej (tzw. okres wsparcia technicznego dla Zamawiającego). 3. Wytyczne dotyczące kosztorysu wstępnego. 3.1. Na podstawie PFU oraz wstępnego scenariusza wystawy stałej należy przygotować zbiorcze zestawie kosztów planowanej inwestycji zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004, nr 130, poz. 1389)., umożliwiające przeprowadzenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579.) 3.2. Kosztorys powinien obejmować: - koszty planowanych prac projektowych dla budynku; - koszty robót budowlanych dla budynku; - koszty wyposażenia budynku; - koszty prac projektowych dla zagospodarowania otoczenia budynku; - koszty wykonania zagospodarowania otoczenia budynku; - koszty planowanych prac projektowych dla wystawy stałej z podziałem na moduły; - koszty robót budowlanych (aranżacyjnych) dla wystawy stałej z podziałem na moduły; - koszty urządzeń multimedialnych wraz z ich wstępnym wykazem z podziałem na moduły; - pozostałe niewymienione a niezbędne koszty wymagane przez obowiązujące przepisy prawa. 3.3. Zamawiający wymaga, aby opracowania wymienionych w pkt. 3.2 rodzajów kosztów, stanowiły odrębne rozdziały. Każdy z rozdziałów kosztorysu powinien zawierać tabelę elementów scalonych zawierającą zestawienie wszystkich podrozdziałów kosztorysu i ich wartości. 3.4. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania Wstępnego kosztorysu przedsięwzięcia w sprawie istotnych elementów mających wpływ przede wszystkim na sposób prezentacji kosztów w kosztorysie oraz jego wysokość. Bezpośrednie spotkania konsultacyjne Wykonawcy z zespołem reprezentującym Zamawiającego będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. W razie stwierdzenia takiej potrzeby przez zamawiającego strony przeprowadzać będą dodatkowe konsultacje w innej formie. 3.5. Wykonawca Kosztorysu wstępnego zapewni współpracę z Wykonawcą projektu koncepcyjnego lub budowlanego Budynku Centrum oraz Wystawy stałej po sporządzeniu i oddaniu dokumentacji (Kosztorysu wstępnego) Zamawiającemu, przez okres co najmniej 3 lat od momentu odbioru końcowego zadania, na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z Kosztorysem wstępnym (tzw. okres wsparcia technicznego dla Zamawiającego). 3.6. Kosztorys wstępny powinien być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Nr rachunku Świętokrzyskiego Parku Narodowego w Banku Gospodarstwa Krajowego O/Kielce nr 66 1130 1192 0027 6162 2820 0003, z dopiskiem „Wadium - Program Funkcjonalno – Użytkowy oraz wstępny scenariusz wystawy stałej CEP ŚPN”. 4. UWAGA: W przypadku wadium wnoszonego przelewem na rachunek bankowy, wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego, co oznacza, że za termin wniesienia wadium uważa się chwilę zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku Zamawiającego. 5. UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w formie innej, niż w pieniądzu, dokument wniesienia wadium (poręczenie/gwarancja w oryginale) powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot w przypadkach określonych w art. 46 ustawy (np. w oddzielnej kopercie z napisem : WADIUM ) 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy PZP 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 10.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 10.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.3.4. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy dotyczące okresów, w których powinny być wystawione odpowiednie dokumenty stosuje się. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu: oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 oraz art. 24, ust. 11 ustawy PZP – wór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach