SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-201 Rybnik, ul. Gliwicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 328 138 , fax. 324 328 169
- Data zamieszczenia: 2020-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
ul. Gliwicka 33
44-201 Rybnik, woj. śląskie
tel. 324 328 138, fax. 324 328 169
REGON: 29293600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://psychiatria.com
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych wraz z inwentaryzacją architektoniczną, koncepcją i oszacowaniem kosztów inwestycji z podziałem na branże dla Pawilonów nr: II, III, V, IX, X, XVI, XVII, XX w SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych wraz z inwentaryzacją architektoniczną, koncepcją i oszacowaniem kosztów inwestycji z podziałem na branże dla Pawilonów nr: II, III, V, IX, X, XVI, XVII, XX w SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy (Załączniku nr 4 do SIWZ). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII.1. SIWZ, sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie programów funkcjonalno-użytkowych dla budowy chodników
Dodano: 2024-03-22 - Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego na potrzeby dofinansowania Projektu pn. „Rozwój zeroemisyjnej mobilności nad Jeziorem Żywieckim i Międzybrodzkim”
Dodano: 2024-03-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie instalacji wentylacji i termoizolacji budynku przy ul. Sienkiewicza 106b”
Dodano: 2023-12-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku położonego przy ul. Jagodowej 8 na lokale mieszkalne”
Dodano: 2023-12-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku niemieszkalnego przy ul. Andersa 16”
Dodano: 2023-12-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku przy al. Bielskiej 128 w Tychach”
Dodano: 2023-10-31 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku położonego przy ul. Jagodowej 8 na lokale mieszkalne”
Dodano: 2023-10-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku niemieszkalnego przy ul. Andersa 16”
Dodano: 2023-08-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku niemieszkalnego przy ul. Andersa 16”
Dodano: 2023-08-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zad. inwestycyjnego: „Adaptacja części budynku biurowego położonego przy ul. Orzeszkowej 15 i al. Jana Pawła II 40 z przeznaczeniem na lokale mieszkalne”
Dodano: 2023-08-09