Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg
- Adres: 17-312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego 5
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6557135 , fax. 085 655 70 80
- Data zamieszczenia: 2011-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
ul. Kraszewskiego 5 5
17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie
tel. 085 6557135, fax. 085 655 70 80
REGON: 05065905900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie produktu turystycznego terenów nad rzeką Bug w ramach realizacji projektu pn. Bug-rajem dla turysty - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie produktu turystycznego terenów nad rzeką Bug w ramach realizacji projektu pn. Bug-rajem dla turysty 6 Oś priorytetowa: Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Działanie 6.4: Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013. Zakres opracowania zawierać będzie: a) Analizę atrakcyjności terenów położonych nad rzeką Bug na terenie Gmin: Drohiczyn, Siemiatycze, Mielnik, Sarnaki, Korczew, Perlejewo, Konstantynów ze względu na: - walory środowiska przyrodniczego i krajobrazowego; - potencjał atrakcji turystycznych; - potencjał dziedzictwa kulturowego; - potencjał atrakcji historycznych, zabytków; - potencjał ekologii (ekoturystyki) i agroturystyki; - potencjał lokalnej przedsiębiorczości i usług; - potencjał kuchni regionalnej; b) Opracowanie marki produktu turystycznego - opracowanie logo produktu; - założenia do promocji produktu na rynku; - stworzenie nowych gotowych do komercjalizacji ofert turystycznych; - przygotowanie atrakcyjnych haseł promujących produkt turystyczny. c) Analiza i określenie grupy docelowej dla opracowywanego produktu turystycznego. d) Umieszczenie zdjęć miejsc usytuowanych w produkcie. e) Wizerunki i postrzeganie terenów nad rzeką Bug, jako motywator decyzji skorzystania z oferty produktu, poprzez atrakcyjne spędzanie czasu. Całość opracowania powinna zawierać minimum 200 stron, tekst podstawowy czcionka 12 Calibri, zdjęcia w kolorze. 7 egzemplarzy + wersja elektroniczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie 2 000,- zł (słownie: dwa tysiące 00/100złotych) przed upływem terminu do składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drohiczyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie działań promocyjnych w projekcie Hub of Talents
Dodano: 2016-05-13 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport w formie udziału w profesjonalnych rozgrywkach zawodów sportowych organizowanych w Polsce przez Polski Związek Tenisa Stołowego na poziomie ekstraklasy, widowiskach sportowych oraz spotkaniach promujących sport w 2014 roku.
Dodano: 2014-09-17 - Przeprowadzenie elementu kampanii promocyjnej Województwa Podlaskiego poprzez udział w lekkoatletycznych zawodach sportowych rangi międzynarodowej (konkurencja indywidualna).
Dodano: 2014-05-21 - Przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej w zakresie nowego systemu segregacji odpadów komunalnych na terenie Miasta Białystok
Dodano: 2014-04-25 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport.
Dodano: 2014-03-06 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport
Dodano: 2014-01-30 - Przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Miasta Białystok
Dodano: 2014-01-13 - Przeprowadzenie elementu kampanii wizerunkowej Województwa Podlaskiego polegającej na promocji poprzez sport.
Dodano: 2013-12-19 - Promocja miasta Białystok poprzez ekspozycję logo Wschodzący Białystok podczas imprez o charakterze sportowym w lekkoatletyce
Dodano: 2013-10-23 - Promocja miasta Białystok poprzez ekspozycję logo Wschodzący Białystok podczas imprez o charakterze sportowym w lekkoatletyce
Dodano: 2013-09-13