Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu ogłasza przetarg
- Adres: 26-500 Szydłowiec, ul. Sowińskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 617 17 89
- Data zamieszczenia: 2015-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu
ul. Sowińskiego 2 2
26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
tel. 048 617 17 89
REGON: 14269710000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mlim.szydlowiec.bip.net.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE PLASTYCZNO-TECHNICZNEGO PROJEKTU ARANŻACJI SAL EKSPOZYCYJNYCH W MUZEUM LUDOWYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH W SZYDŁOWCU ORAZ JEGO ZREALIZOWANIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie wystawy stałej w Muzeum Ludowych Muzycznych w Szydłowcu wraz z realizacją projektu, z dostawą i instalacją urządzeń technicznych. Zakres prac określa Scenariusz wystawy, który stanowi Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 2 do SIWZ (wraz z załącznikami 2a, 2b, 2c, 2d). Zamówienie należy zrealizować w dwóch etapach: I etap - w terminie 4 tygodni od dnia podpisania umowy; II etap - do 25 sierpnia 2015r. Zakres I etapu zamówienia obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej na podstawie Scenariusza wystawy, stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ (wraz z załącznikami 2a, 2b, 2c, 2d) obejmującej: projekty scenografii i aranżacji wszystkich elementów składowych wystawy (4 sale ekspozycyjne) wraz z rysunkami technicznymi i konstrukcyjnymi; projekt aplikacji do paneli multimedialnych; rysunki techniczne gablot i kontuaru recepcji, ścianek modułowych itp. Cena za wykonanie I etapu nie może stanowić więcej niż 15 % ceny za wykonanie całego zamówienia. Zakres II etapu zamówienia obejmuje: Dostawę i montaż sprzętu multimedialnego: 2 szt. ekranów telewizyjnych; 5 szt. paneli dotykowych; Wykonanie i montaż: Kontuaru recepcji; Zestawu obiektów służących za garderobę wraz z miejscem przeznaczonym dla zwiedzających do odpoczynku; Gablot w ilości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ; Stojaków pod panel dotykowy w ilości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ; Systemu modułowych ścian ekspozycyjnych; Nakładek na wysokie progi niwelujące bariery dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Wykonanie i zainstalowanie aplikacji do paneli dotykowych. Ostateczne wykonanie aranżacji wystawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: pieniężnej poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancji bankowej; gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy 76 1020 1026 0000 1502 0232 8870 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt. 13 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt.1 należy w formie oryginału załączyć do oferty. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu, określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), określać termin ważności (wynikający z SIWZ), określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość - rozumiana jako wartość artystyczna i funkcjonalna zaproponowanych rozwiązań koncepcyjnych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mlim.szydlowiec.bip.net.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż na wyznaczonych stanowiskach wyposażenia meblowego ruchomego do nowoutworzonego Centrum Leczenia Mukowiscydozy w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/07/2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa i montaż na wyznaczonych stanowiskach wyposażenia meblowego ruchomego do nowoutworzonego Centrum Leczenia Mukowiscydozy w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa mebli i wyposażenia dla Oddziału Intensywnej Terapii - 5 pakietów
Dodano: 2016-05-31 - Wykonanie i dostawa urn wyborczych na potrzeby m.st. Warszawy
Dodano: 2016-05-25 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i przyłączeniem do instalacji elektrycznych i sanitarnych wyposażenia meblowego w ramach zadania Modernizacja składu paliw lotniczych na terenie lotniska wojskowego Łask
Dodano: 2016-05-25 - Zakup wyposażenia dla projektu pn. Przebudowa części budynku głównego oraz zakup wyposażenia Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp.z o.o.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa urn wyborczych dla Gminy Magnuszew.
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa wraz z montażem i przyłączeniem do instalacji elektrycznych i sanitarnych wyposażenia meblowego w ramach zadania Modernizacja składu paliw lotniczych na terenie lotniska wojskowego Łask.
Dodano: 2016-04-27 - Wyposażenie Multimedialnej Strefy Obsługi Pasażera w budynku Centrum Komunikacyjnego w Legionowie - II etap
Dodano: 2016-03-24 - Dostawę wyposażenia Pracowni leków cytostatycznych i Kliniki Geriatrii (12/PN/2016/MO)
Dodano: 2016-03-18