Przetargi.pl
Opracowanie oraz realizacja szczegółowej koncepcji kreatywnej Kampanii dofinansowanej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie oraz realizacja szczegółowej koncepcji kreatywnej Kampanii dofinansowanej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kampania informacyjno-promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020. 2. Kampania ma mieć charakter efektywnościowy, skierowany na dwa obszary tematyczne tj.: a) prezentująca rezultaty wdrażania Funduszy Europejskich i ich oddziaływanie w województwie świętokrzyskim poprzez przykłady projektów zrealizowanych bądź realizowanych oraz ich efekty. Prezentowane działania mają pokazywać wpływ FE na rozwój województwa oraz na osobiste życie mieszkańców, pokazywać obszary/ projekty w najbliższym otoczeniu mieszkańców. b) w związku z zaistniałą sytuacja pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 ma mieć charakter prezentujący w jaki sposób Fundusz Europejskie skutecznie pomagają w walce z pandemią. Prezentowane działania mają pokazywać znaczący wpływ FE na walkę z epidemią w województwie świętokrzyskim. 3. Kampania realizowana będzie na poziomie regionalnym (obszar województwa świętokrzyskiego). 4. Kampania dzieli się na zadania: a) Przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii; b) Reklama na ekranach wizyjnych w środkach komunikacji publicznej (przygotowanie + emisja); c) Materiały prasowe w dzienniku regionalnym; d) Spoty radiowe (przygotowanie + metryczki); e) Emisja spotów radiowych; f) Spoty filmowe (przygotowanie); g) Kampania w mediach społecznościowych; h) Przygotowanie raportu ewaluacyjnego 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPS) zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. 3. Do oferty wykonawca ma obowiązek dołączyć wstępną koncepcję (kreację) kampanii promocyjnej, podpisaną przez wykonawcę, stanowiącą element niezbędny do dokonania oceny zgodności oferty z treścią SIWZ oraz oceny zgodnie z kryterium oceny ofert, określonym w rozdziale XIII. Kreacja, o której mowa powinna zawierać : a. Zarys konceptu kampanii, w tym zarys koncepcji graficznej kampanii, tj. min. - opis przesłania/przekazu kampanii, - propozycję formy i stylu przekazywania treści, - propozycję hasła kampanii, - założenia dotyczące koncepcji graficznej, w tym wskazanie podstawowej kolorystyki oraz rozwiązań typograficznych wraz ze wstępnym jednym projektem jednej reklamy na portalu Instagram LUB jednego slajdu reklamy na ekranach wizyjnych w środkach komunikacji publicznej b. Zarys jednego scenariusza spotu radiowego c. Zarys jednego scenariusza spotu filmowego Zamawiający będzie oceniał koncepcję spotów na przykładzie zarysu scenariusza jednego spotu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji/uszczegółowienia ww. projektów na etapie realizacji umowy. Uwaga! Niezłożenie wraz z ofertą dokumentu, o którym mowa wyżej lub złożenie dokumentu niezawierającego elementów, o których mowa w pkt. 3, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Dokument „Koncepcja kampanii” nie będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 5. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach