Przetargi.pl
Opracowanie oprogramowania informatycznego modelu zarządzania CKZiU dla CK Technik Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach wyłącznie w zakresie dwóch następujących modułów: 1. Pracownie do praktycznej nauki zawodu 2. Zarządzanie obiektem

Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25608 Kielce, Ul. Jagiellońska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 367 68 72
  • Data zamieszczenia: 2017-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach
    Ul. Jagiellońska 28
    25608 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 367 68 72
    REGON: 36221736000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie oprogramowania informatycznego modelu zarządzania CKZiU dla CK Technik Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach wyłącznie w zakresie dwóch następujących modułów: 1. Pracownie do praktycznej nauki zawodu 2. Zarządzanie obiektem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia powinien być zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz posiadaną przez Zamawiającego kompleksową Koncepcją informatycznego modelu zarządzania CKZiU, dostępną dla Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego (Al. Solidarności 34, piętro VIII, pok. 809), co oznacza przede wszystkim, iż musi posiadać możliwość rozbudowy o inne moduły zgodne z ww. Koncepcją. Moduły określone w niniejszym przedmiocie zamówienia oraz Koncepcji muszą w przyszłości tworzyć zintegrowany system tzn. zapewnić jednokrotne wprowadzanie danych, dostęp do niezbędnych dla danej funkcjonalności danych bez konieczności ich replikowania, kopiowania czy też ponownego wprowadzania, a także natychmiastową widoczność wprowadzonych zmian danych we wszystkich miejscach, w których dane są wykorzystywane. Dodatkowo moduły powinny być opracowane/napisane w jednym języku programowania. Zaproponowane rozwiązanie informatyczne w przedmiocie zamówienia nie może wskazywać jednego gotowego produktu oraz jednego producenta istniejącego na rynku. Przedstawiona Koncepcja w Zał nr 1 do SIWZ nie zawiera szczegółów implementacyjnych – projektowych. Oznacza to, że nie jest to dokumentacja, którą należy bezpośrednio przekazać programistom. W pierwszej kolejności zaleca się wykonać projekt systemu, który zawierać będzie niezbędne szczegóły i detale. Szczególnie jest to ważne w obszarze modelu pojęciowego, gdyż zawarte w nim klasy są pokazane na poziomie bardziej ogólnym, bez zdefiniowanych atrybutów czy operacji. Zamawiający dopuszcza inną organizację modułów (tzn. inne nazewnictwo lub np. zawarcie funkcjonalności dwóch lub więcej modułów w jednym lub odwrotnie, funkcjonalności jednego modułu rozłożone na kilka modułów) pod warunkiem spełnienia opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ wymagań dotyczących funkcjonalności. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w ramach dwóch etapów: Etap I 1. Wykonanie analizy przedwdrożeniowej mającej na celu uzyskanie wiedzy niezbędnej do pełnego opracowania i wdrożenia systemu (w tym wzorów dokumentów) zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Zamawiającego oraz wykorzystanie szczegółowego opisu parametrów i funkcji przedstawionych w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz kompleksowej Koncepcji informatycznego modelu zarządzania CKZiU, dostępnej dla Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego (Al. Solidarności 34, piętro VIII, pok. 809). Forma realizacji pkt. 1: analiza dostępnej dokumentacji, dyskusja, spotkanie w siedzibie Zamawiającego 2. Opracowanie i zaprezentowanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w formie makiet klikalnych, czyli zwizualizowanie treści w procesie przygotowania przedmiotu zamówienia. Tak aby zobrazować Zamawiającemu w jaki sposób przedmiot zamówienia będzie wyglądać i jakie funkcjonalności będą w nim wykorzystywane. Forma realizacji pkt. 2: bezpośrednia prezentacja makiet w siedzibie Zamawiającego, przekazanie makiet Zamawiającemu na nośniku elektronicznym Etap II 1. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu podczas bezpośredniej prezentacji przedmiotu zamówienia. 2. Dostawę, instalację, konfigurację przedmiotu zamówienia. 3. Szkolenie użytkowników z obsługi poszczególnych modułów. Szkolenia mają obejmować pełny program dla każdego modułu zapewniający możliwość samodzielnego korzystania z tego modułu przez przeszkolonego użytkownika. Dokumentacja techniczna i szkoleniowa ma być przygotowana w języku polskim. Miejsce szkolenia zostanie uzgodnione z Zamawiającym. Wykonawca odpowiada za zapewnienie odpowiedniego sprzętu komputerowego do realizacji szkolenia. W ramach szkoleń dla administratorów technicznych Wykonawca zapewni szkolenia dla 2 osób z technologii wykorzystanych do uruchomienia przedmiotu zamówienia (dotyczących planowania, implementowania, administrowania-zabezpieczania-dostrajania systemu operacyjnego serwera, serwera bazy danych oraz systemów operacyjnych). W ramach szkoleń administracyjnych Wykonawca zapewni szkolenie dla 2 osób, które powinno w swoim zakresie obejmować: ogólne działanie systemu, wprowadzenie do zarządzania przedmiotem zamówienia, opis funkcjonalności służących do zarządzania przedmiotem zamówienia w tym bieżącego monitorowania pracy systemu, przydzielania uprawnień, zakładania kont, profili/ról, wprowadzania zmian w konfiguracji aplikacji, oceny poprawności działania przedmiotu zamówienia, procedury postępowania w przypadku wystąpienia nieprawidłowości w działaniu systemu, najczęściej występujące zagadnienia i sposoby ich rozwiązywania. Wykonawca dostarczy na tydzień przed planowanym szkoleniem, dla każdego z uczestników szkolenia, materiały szkoleniowe w języku polskim spójne z zakresem i przebiegiem szkolenia. Forma realizacji etapu II: co najmniej 3 spotkania 6-cio godzinne. Miejsce spotkań zostanie uzgodnione z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72268000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359), 3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku - 59 1050 1461 1000 0024 1634 6076 z dopiskiem Wadium i nr postępowania 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją w wymaganej wysokości, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), 5) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego” zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Postanowienie pkt 10 stosuje się również odpowiednio do gwarancji i poręczeń, określonych w pkt XV.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach