Przetargi.pl
Opracowanie opinii w sprawie analizy stanu prawnego nieruchomości na potrzeby postępowań regulacji stanów prawnych nieruchomości pod drogami publicznymi

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://milanowek.pl/bip/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne-nowe/powyzej-30-000-eur

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie opinii w sprawie analizy stanu prawnego nieruchomości na potrzeby postępowań regulacji stanów prawnych nieruchomości pod drogami publicznymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie opinii w sprawie analizy stanu prawnego nieruchomości na potrzeby postępowań regulacji stanów prawnych nieruchomości pod drogami publicznymi zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.), dalej w treści jako: ,,przepisy reformujące’’ w podziale na cztery części: - część I - ulica Wojska Polskiego w Milanówku; - część II - ulica Wojska Polskiego w Milanówku; - cześć III - ulica Wojska Polskiego w Milanówku; - część IV - ulica Pusta, Teligi, Kolorowa, Ciasna, Wąska, Północna, Podgórna, Skromna, Daleka, Mała, Gombrowicza, Tuwima, Reymonta, Partyzantów, Żwirki, Sobieskiego, Piaskowa, Rolna, Dowcip, Bratnia, Ledóchowskiej, Chopina, Moniuszki, Kochanowskiego, Ludna, Krasińskiego, Mickiewicza i Słowackiego w Milanówku. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, który zostanie udzielony, został określony w części 1-3 w etapie I. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do niniejszego zamówienia odpowiednio w częściach 1-3 przedmiotu zamówienia o zakres określony etapem II. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu A. CZĘŚĆ I: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej na potrzeby postępowań regulacji stanów prawnych nieruchomości pod drogami publicznymi zgodnie z art. 73 przepisów reformujących: 1) Etap I (podstawowy zakres przedmiotu zamówienia): 1.1) Wykonanie dokumentu ekspertyzy w zakresie badania stanu prawnego (własności) nieruchomości na podstawie danych pochodzących przede wszystkim z ewidencji gruntów i budynków, ksiąg wieczystych oraz wszelkich składnic i archiwów zajmujących się formalnym gromadzeniem informacji o charakterze katastralnym. Wszelkie informacje zawarte w ekspertyzie powinny zawierać wskazanie źródła danych z którego pochodzą tj. rodzaju i oznaczenia dokumentu oraz informacji o podmiocie dysponującym tym dowodem. Produktem umowy w tym zakresie będzie tabelaryczne zestawienie nieruchomości zawierające co najmniej, oprócz jej oznaczenia w EGiB, informację o jej stanie prawnym wraz z opisem ewentualnych rozbieżności pomiędzy zapisami EGiB, a księgami wieczystymi. Obligatoryjnym załącznikiem do zestawienia nieruchomości będzie szkic zawierający w swojej treści przebieg granic i oznaczenie nieruchomości wg EGiB wraz z naniesieniem zasięgów praw rzeczowych wynikających z ksiąg wieczystych i innych dokumentów przebadanych w ramach analizy oraz odwołaniami do poszczególnych pozycji zestawienia opisowego (dokument ten nie musi zawierać klauzuli o przyjęciu do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego). W szczególności w przypadku ujawnienia stanu, w którym w obrębie danej działki ewidencyjnej znajdują się grunty o różnych stanach prawnych zadaniem będzie również wskazanie na wspomnianym szkicu właściwej granicy prawnej pomiędzy nieruchomościami wg której w kolejnym etapie dokonany zostanie podział działki ewidencyjnej. 1.2) Wykonanie analizy stanu zagospodarowania nieruchomości pod kątem stwierdzenia konieczności sporządzenia mapy do celów prawnych z projektami podziału nieruchomości wyodrębniającej obszar gruntu, który zgodnie z art. 73 przepisów reformujących był faktycznie zajęty w dniu 31.12.1998 r. pod drogi publiczne. W ramach zadania niezbędna będzie weryfikacja szczegółów sytuacyjnych zlokalizowanych w pasie drogowym oraz gruntach przyległych względem granic prawnych i ewidencyjnych nieruchomości. Weryfikacja ta obejmuje dokonanie bezpośredniego pomiaru terenowego szczegółów sytuacyjnych mających wpływ na określenie granic przestrzennego zajęcia gruntu pod pas drogowy, tj.: - pomiaru lica ogrodzeń od strony osi jezdni oraz budynków zlokalizowanych przy granicy z pasem drogowym, - pomiaru armatury naziemnej (szafki, latarnie, krawężniki), - pomiaru drzew - punkt pomiarowy stanowi najbliżej położony osi jezdni punkt na przekroju pnia. Powyższe dane posłużą Wykonawcy do weryfikacji treści mapy zasadniczej. Niezależnie od ewentualnej aktualizacji bazy danych mapy zasadniczej prowadzonej przez Starostę Grodziskiego w wyniku powyższych prac Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu mapę numeryczną w formacie DXF. Etap ten obejmuje również pozyskanie informacji o dokumentach potwierdzających przebieg granic z udziałem właścicieli nieruchomości (np. protokoły graniczne z wznowień granic nieruchomości, modernizacji ewidencji gruntów i budynków). Produktem umowy będzie wykaz działek ewidencyjnych zawierający w swojej treści informację o wykorzystanej dokumentacji archiwalnej wraz z podaniem jej źródła oraz mapa sytuacyjna zawierająca w swojej treści dane dotyczące przebiegu granic i oznaczeń działek wg EGiB, a także lokalizację szczegółów sytuacyjnych (ogrodzeń, budynków, latarni, krawężników, szafek armatury i drzew) pozyskaną w drodze bieżącego pomiaru bezpośredniego. W przypadku działek niehipotekowanych niezbędne będzie również złożenie oświadczenia o treści „w wyniku przeprowadzonych badań hipotecznych nie stwierdzono istnienia księgi wieczystej, hipotecznej, zbioru dokumentów ani innego przewidzianego prawem dokumentu z którego wynikałby tytuł własności do całości lub części gruntu stanowiącego działkę ewidencyjną nr …. o powierzchni …… m² w obrębie ……, zajętą pod ulicę ………..”. 2) Etap II (będzie realizowany, w zależności od potrzeb wynikających z etapu I - Prawo Opcji): 2.1) Wykonanie mapy lub map do celów prawnych uwzględniających wszelkie potrzeby wynikające z etapu I w zakresie praw do nieruchomości oraz stanu faktycznego (stan faktyczny na dzień 31.12.1998 r.). Opracowanie ma na celu wyodrębnienie działek ewidencyjnych o odmiennym stanie prawnym lub zmianę przebiegu granic nieruchomości, tak aby odpowiadały one granicom prawnym nieruchomości. 3) Na potrzeby zamówienia publicznego wskazuje się poglądowo nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Wojska Polskiego (do weryfikacji): - działka ewidencyjna nr 61, obręb ewidencyjny 05-04, pow. 0,2570 ha, brak informacji o hipotekowaniu gruntu, - działka ewidencyjna nr 92, obręb ewidencyjny 05-04, pow. 0,0034 ha, brak informacji o hipotekowaniu gruntu, - działka ewidencyjna nr 6/1, obręb ewidencyjny 05-04, pow. 0,1961 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 77/1, obręb ewidencyjny 05-05, pow. 0,2027 ha, brak informacji o hipotekowaniu gruntu, - działka ewidencyjna nr 77/2, obręb ewidencyjny 05-05, pow. 0,0071 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 81, obręb ewidencyjny 05-05, pow. 0,0060 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 80, obręb ewidencyjny 05-05, pow. 0,0116 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 3/4, obręb ewidencyjny 05-05, pow. 0,0635 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 122, obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,0035 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 121, obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,0046 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 6/1, obręb ewidencyjny 05-07, pow. 0,01 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 2/1, obręb ewidencyjny 05-07, pow. 0,0008 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 2/2, obręb ewidencyjny 05-07, pow. 0,0047 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 2/4, obręb ewidencyjny 05-07, pow. 0,0314 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 2/3, obręb ewidencyjny 05-07, pow. 0,0264 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 13/10, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0017 ha, grunt niehipotekowany. 4) Dokumenty w etapie I zostaną sporządzone w wersji papierowej w 3 (słownie: trzech) egzemplarzach. 5) Dokumenty w etapie II zostaną sporządzone w wersji papierowej w ilości będącej trzykrotną sumą wyodrębnionych działek zgodnie ze stanem prawnym lub stanem zagospodarowania. 6) Usługa obejmuje wszelkie czynności niezbędne do przygotowania dokumentacji oraz koszty i wydatki niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. B. CZĘŚĆ II: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej na potrzeby postępowań regulacji stanów prawnych nieruchomości pod drogami publicznymi zgodnie z art. 73 przepisów reformujących: 1)Etap I (podstawowy zakres przedmiotu zamówienia): 1.1) Wykonanie dokumentu ekspertyzy w zakresie badania stanu prawnego (własności) nieruchomości na podstawie danych pochodzących przede wszystkim z ewidencji gruntów i budynków, ksiąg wieczystych oraz wszelkich składnic i archiwów zajmujących się formalnym gromadzeniem informacji o charakterze katastralnym. Wszelkie informacje zawarte w ekspertyzie powinny zawierać wskazanie źródła danych z którego pochodzą tj. rodzaju i oznaczenia dokumentu oraz informacji o podmiocie dysponującym tym dowodem. Produktem umowy w tym zakresie będzie tabelaryczne zestawienie nieruchomości zawierające co najmniej, oprócz jej oznaczenia w EGiB, informację o jej stanie prawnym wraz z opisem ewentualnych rozbieżności pomiędzy zapisami EGiB a księgami wieczystymi. Obligatoryjnym załącznikiem do zestawienia nieruchomości będzie szkic zawierający w swojej treści przebieg granic i oznaczenia nieruchomości wg EGiB wraz z naniesieniem zasięgów praw rzeczowych wynikających z ksiąg wieczystych i innych dokumentów przebadanych w ramach analizy oraz odwołaniami do poszczególnych pozycji zestawienia opisowego (dokument ten nie musi zawierać klauzuli o przyjęciu do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego). W szczególności w przypadku ujawnienia stanu, w którym w obrębie danej działki ewidencyjnej znajdują się grunty o różnych stanach prawnych zadaniem będzie również wskazanie na wspomnianym szkicu właściwej granicy prawnej pomiędzy nieruchomościami wg której w kolejnym etapie dokonany zostanie podział działki ewidencyjnej. 1.2) Wykonanie analizy stanu zagospodarowania nieruchomości pod kątem stwierdzenia konieczności sporządzenia mapy do celów prawnych z projektami podziału nieruchomości wyodrębniającej obszar gruntu, który zgodnie z art. 73 przepisów reformujących był faktycznie zajęty w dniu 31.12.1998 r. pod drogi publiczne. W ramach zadania niezbędna będzie weryfikacja szczegółów sytuacyjnych zlokalizowanych w pasie drogowym oraz gruntach przyległych względem granic prawnych i ewidencyjnych nieruchomości. Weryfikacja ta obejmuje dokonanie bezpośredniego pomiaru terenowego szczegółów sytuacyjnych mających wpływ na określenie granic przestrzennego zajęcia gruntu pod pas drogowy, tj.: - pomiaru lica ogrodzeń od strony osi jezdni oraz budynków zlokalizowanych przy granicy z pasem drogowym, - pomiaru armatury naziemnej (szafki, latarnie, krawężniki), - pomiaru drzew - punkt pomiarowy stanowi najbliżej położony osi jezdni punkt na przekroju pnia. Powyższe dane posłużą Wykonawcy do weryfikacji treści mapy zasadniczej. Niezależnie od ewentualnej aktualizacji bazy danych mapy zasadniczej prowadzonej przez starostę grodziskiego w wyniku powyższych prac Wykonawca przygotuje i przekaże zamawiającemu mapę numeryczną w formacie DXF. Etap ten obejmuje również pozyskanie informacji o dokumentach potwierdzających przebieg granic z udziałem właścicieli nieruchomości (np. protokoły graniczne z wznowień granic nieruchomości, modernizacji ewidencji gruntów i budynków). Produktem umowy będzie wykaz działek ewidencyjnych zawierający w swojej treści informację o wykorzystanej dokumentacji archiwalnej wraz z podaniem jej źródła oraz mapa sytuacyjna zawierająca w swojej treści dane dotyczące przebiegu granic i oznaczeń działek wg EGiB a także lokalizację szczegółów sytuacyjnych (ogrodzeń, budynków, latarni, krawężników, szafek armatury i drzew) pozyskaną w drodze bieżącego pomiaru bezpośredniego. W przypadku działek niehipotekowanych niezbędne będzie również złożenie oświadczenia o treści „w wyniku przeprowadzonych badań hipotecznych nie stwierdzono istnienia księgi wieczystej, hipotecznej, zbioru dokumentów ani innego przewidzianego prawem dokumentu z którego wynikałby tytuł własności do całości lub części gruntu stanowiącego działkę ewidencyjną nr …. o powierzchni …… m² w obrębie ……, zajętą pod ulicę ………..”. 2) Etap II (będzie realizowany, w zależności od potrzeb wynikających z etapu I - Prawo Opcji): 2.1) Wykonanie mapy lub map do celów prawnych uwzględniających wszelkie potrzeby wynikające z etapu I w zakresie praw do nieruchomości oraz stanu faktycznego (stan faktyczny na dzień 31.12.1998 r.). Opracowanie ma na celu wyodrębnienie działek ewidencyjnych o odmiennym stanie prawnym lub zmianę przebiegu granic nieruchomości, tak aby odpowiadały one granicom prawnym nieruchomości. 3) Na potrzeby zamówienia publicznego wskazuje się poglądowo nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Wojska Polskiego (do weryfikacji): - działka ewidencyjna nr 95/1, obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,0030 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 42/1, obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,0121 ha, brak informacji o hipotekowaniu gruntu, - działka ewidencyjna nr 18/1, obręb ewidencyjny 05-12, pow. 0,0089 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 16/1, obręb ewidencyjny 05-12, pow. 0,0009 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 11/1, obręb ewidencyjny 05-12, pow. 0,0238 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 13/8, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0204 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 13/15, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0683 ha, grunt niehipotekowany - działka ewidencyjna nr 13/14, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0125 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 13/16, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0062 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 13/17, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0121 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 13/11, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0066 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 13/5, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,1734 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 229, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0101 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 13/3, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0060 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 11/1, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0121 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 2/2, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,1797 ha, brak informacji o hipotekowaniu gruntu, - działka ewidencyjna nr 231, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,1119 ha, grunt hipotekowany. 4) Dokumenty w etapie I zostaną sporządzone w wersji papierowej w 3 (słownie: trzech) egzemplarzach. 5) Dokumenty w etapie II zostaną sporządzone w wersji papierowej w ilości będącej trzykrotną sumą wyodrębnionych działek zgodnie ze stanem prawnym lub stanem zagospodarowania. 6) Usługa obejmuje wszelkie czynności niezbędne do przygotowania dokumentacji oraz koszty i wydatki niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. C. CZĘŚĆ III: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej na potrzeby postępowań regulacji stanów prawnych nieruchomości pod drogami publicznymi zgodnie z art. 73 przepisów reformujących: 1) Etap I (podstawowy zakres przedmiotu zamówienia): 1.1) Wykonanie dokumentu ekspertyzy w zakresie badania stanu prawnego (własności) nieruchomości na podstawie danych pochodzących przede wszystkim z ewidencji gruntów i budynków, ksiąg wieczystych oraz wszelkich składnic i archiwów zajmujących się formalnym gromadzeniem informacji o charakterze katastralnym. Wszelkie informacje zawarte w ekspertyzie powinny zawierać wskazanie źródła danych z którego pochodzą tj. rodzaju i oznaczenia dokumentu oraz informacji o podmiocie dysponującym tym dowodem. Produktem umowy w tym zakresie będzie tabelaryczne zestawienie nieruchomości zawierające co najmniej, oprócz jej oznaczenia w EGiB, informację o jej stanie prawnym wraz z opisem ewentualnych rozbieżności pomiędzy zapisami EGiB a księgami wieczystymi. Obligatoryjnym załącznikiem do zestawienia nieruchomości będzie szkic zawierający w swojej treści przebieg granic i oznaczenia nieruchomości wg EGiB wraz z naniesieniem zasięgów praw rzeczowych wynikających z ksiąg wieczystych i innych dokumentów przebadanych w ramach analizy oraz odwołaniami do poszczególnych pozycji zestawienia opisowego (dokument ten nie musi zawierać klauzuli o przyjęciu do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego). W szczególności w przypadku ujawnienia stanu, w którym w obrębie danej działki ewidencyjnej znajdują się grunty o różnych stanach prawnych zadaniem będzie również wskazanie na wspomnianym szkicu właściwej granicy prawnej pomiędzy nieruchomościami wg której w kolejnym etapie dokonany zostanie podział działki ewidencyjnej. 1.2) Wykonanie analizy stanu zagospodarowania nieruchomości pod kątem stwierdzenia konieczności sporządzenia mapy do celów prawnych z projektami podziału nieruchomości wyodrębniającej obszar gruntu, który zgodnie z art. 73 był faktycznie zajęty w dniu 31.12.1998 r. pod drogi publiczne. W ramach zadania niezbędna będzie weryfikacja szczegółów sytuacyjnych zlokalizowanych w pasie drogowym oraz gruntach przyległych względem granic prawnych i ewidencyjnych nieruchomości. Weryfikacja ta obejmuje dokonanie bezpośredniego pomiaru terenowego szczegółów sytuacyjnych mających wpływ na określenie granic przestrzennego zajęcia gruntu pod pas drogowy, tj.: - pomiaru lica ogrodzeń od strony osi jezdni oraz budynków zlokalizowanych przy granicy z pasem drogowym, - pomiaru armatury naziemnej (szafki, latarnie, krawężniki), - pomiaru drzew - punkt pomiarowy stanowi najbliżej położony osi jezdni punkt na przekroju pnia. Powyższe dane posłużą Wykonawcy do weryfikacji treści mapy zasadniczej. Niezależnie od ewentualnej aktualizacji bazy danych mapy zasadniczej prowadzonej przez starostę grodziskiego w wyniku powyższych prac Wykonawca przygotuje i przekaże zamawiającemu mapę numeryczną w formacie DXF. Etap ten obejmuje również pozyskanie informacji o dokumentach potwierdzających przebieg granic z udziałem właścicieli nieruchomości (np. protokoły graniczne z wznowień granic nieruchomości, modernizacji ewidencji gruntów i budynków). Produktem umowy będzie wykaz działek ewidencyjnych zawierający w swojej treści informację o wykorzystanej dokumentacji archiwalnej wraz z podaniem jej źródła oraz mapa sytuacyjna zawierająca w swojej treści dane dotyczące przebiegu granic i oznaczeń działek wg EGiB a także lokalizację szczegółów sytuacyjnych (ogrodzeń, budynków, latarni, krawężników, szafek armatury i drzew) pozyskaną w drodze bieżącego pomiaru bezpośredniego. W przypadku działek niehipotekowanych niezbędne będzie również złożenie oświadczenia o treści „w wyniku przeprowadzonych badań hipotecznych nie stwierdzono istnienia księgi wieczystej, hipotecznej, zbioru dokumentów ani innego przewidzianego prawem dokumentu z którego wynikałby tytuł własności do całości lub części gruntu stanowiącego działkę ewidencyjną nr …. o powierzchni …… m² w obrębie ……, zajętą pod ulicę ………..”. 2) Etap II (będzie realizowany, w zależności od potrzeb wynikających z etapu I - Prawo Opcji): 2.1) Wykonanie mapy lub map do celów prawnych uwzględniających wszelkie potrzeby wynikające z etapu I w zakresie praw do nieruchomości oraz stanu faktycznego (stan faktyczny na dzień 31.12.1998 r.). Opracowanie ma na celu wyodrębnienie działek ewidencyjnych o odmiennym stanie prawnym lub zmianę przebiegu granic nieruchomości, tak aby odpowiadały one granicom prawnym nieruchomości. 3) Na potrzeby zamówienia publicznego wskazuje się poglądowo nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Wojska Polskiego (do weryfikacji): - działka ewidencyjna nr 96, obręb ewidencyjny 05-12, pow. 0,23881 ha, brak informacji o hipotekowaniu gruntu, - działka ewidencyjna nr 13/7, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0122 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 13/6, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0072 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 13/9, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0, 0067 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 103/1, obręb ewidencyjny 05-16, pow. 0,0669 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 101/1, obręb ewidencyjny 05-16, pow. 0,0020 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 103/5, obręb ewidencyjny 05-16, pow. 0,0054 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 103/2, obręb ewidencyjny 05-16, pow. 0,0138 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 103/3, obręb ewidencyjny 05-16, pow. 0,0004 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 10/6, obręb ewidencyjny 05-17, pow. 0,0250 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 17/1, obręb ewidencyjny 05-17, pow. 0,0443 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 17/3, obręb ewidencyjny 05-17, pow. 0,0391 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 10/1, obręb ewidencyjny 05-17, pow. 0,2005 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 10/5, obręb ewidencyjny 05-17, pow. 0,0011 ha, grunt niehipotekowany, - działka ewidencyjna nr 10/3, obręb ewidencyjny 05-17, pow. 0,0048 ha, grunt hipotekowany, - działka ewidencyjna nr 10/4, obręb ewidencyjny 05-17, pow. 0,0198 ha, grunt hipotekowany. 4) Dokumenty w etapie I zostaną sporządzone w wersji papierowej w 3 (słownie: trzech) egzemplarzach. 5) Dokumenty w etapie II zostaną sporządzone w wersji papierowej w ilości będącej trzykrotną sumą wyodrębnionych działek zgodnie ze stanem prawnym lub stanem zagospodarowania. 6) Usługa obejmuje wszelkie czynności niezbędne do przygotowania dokumentacji oraz koszty i wydatki niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. D. CZĘŚĆ IV: Opracowanie opinii w sprawie analizy stanu prawnego nieruchomości (zgodnie z poniższym wykazem), na potrzeby postępowań regulacji stanów prawnych nieruchomości pod drogami publicznymi zgodnie z art. 73 przepisów reformujących – ulica Pusta, Teligi, Kolorowa, Ciasna, Wąska, Północna, Podgórna, Skromna, Daleka, Mała, Gombrowicza, Tuwima, Reymonta, Partyzantów, Żwirki, Sobieskiego, Piaskowa, Rolna, Dowcip, Bratnia, Ledóchowskiej, Chopina, Moniuszki, Kochanowskiego, Ludna, Krasińskiego, Mickiewicza i Słowackiego w Milanówku. 1) Celem wykonania przedmiotowej analizy stanu prawnego nieruchomości jest przede wszystkim poznanie zasięgu prawa własności poniższych działek, również na podstawie zasięgu prawa własności nieruchomości przyległych, co pozwoli Gminie Milanówek na uniknięcie nabycia gruntu podwójnie hipotekowanego jak również uzyskanie stosownego oświadczenia w stosunku do działek niehipotekowanych. 1.1) Wykonanie dokumentu ekspertyzy w zakresie badania stanu prawnego (własności) nieruchomości winno być wykonane na podstawie danych pochodzących przede wszystkim z ewidencji gruntów i budynków, ksiąg wieczystych oraz wszelkich składnic i archiwów, zajmujących się formalnym gromadzeniem informacji o charakterze katastralnym. 1.2) Przedmiotowe prace należy zgłosić w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 1.3) Wszelkie informacje zawarte w ekspertyzie powinny zawierać wskazanie źródła danych z którego pochodzą tj. rodzaju i oznaczenia dokumentu oraz informacji o podmiocie dysponującym tym dowodem. 2) Produktem umowy będzie: 2.1) Sprawozdanie: - zwięzły opis przeprowadzonych prac - użyte metodyki pozyskiwania danych, źródła zebranych informacji, wnioski końcowe, - tabelaryczne zestawienie badanych działek - zawierające dane według ewidencji gruntów, dane według ksiąg wieczystych lub hipotecznych (nie dotyczy gruntu niehipotekowanego), opis niezgodności pomiędzy EGiB i KW, własność oraz ewentualne uwagi; 2.2) Badania hipoteczne zawierające wyciąg z badania ksiąg wieczystych Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim i opis gruntów dla których ustalone zostały księgi hipoteczne; 2.3) Oświadczenie w stosunku do działek niehipotekowanych o treści „w wyniku przeprowadzonych badań hipotecznych nie stwierdzono istnienia księgi wieczystej, hipotecznej, zbioru dokumentów ani innego przewidzianego prawem dokumentu z którego wynikałby tytuł własności do całości lub części gruntu stanowiącego działkę ewidencyjną nr …. o powierzchni …… m² w obrębie ……, zajętą pod ulicę ………..”. 2.4) Szkic (nie będący mapą do celów prawnych) w przypadku gdy pojawią się niezgodności pomiędzy danymi zawartymi w ewidencji gruntów a danymi zawartymi w księdze wieczystej, 2.5) W przypadku ujawnienia stanu w którym w obrębie danej działki ewidencyjnej znajdują się grunty o różnych stanach prawnych (podwójne hipotekowanie) zadaniem będzie również wskazanie na wspomnianym szkicu właściwych granic prawnych nieruchomości. 3) Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości: - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Pustej: 1. Działka ewidencyjna nr 73, obręb ewidencyjny 05-05, pow. 0,0982 ha, brak informacji o hipotekowaniu gruntu. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Kolorowej: 1. Działka ewidencyjna nr 74, obręb ewidencyjny 05-05, pow. 0,1244 ha, grunt hipotekowany. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Ciasnej: 1. Działka ewidencyjna nr 25/1, obręb ewidencyjny 05-04, pow. 0,0015 ha, grunt hipotekowany, 2. Działka ewidencyjna nr 25/2, obręb ewidencyjny 05-04, pow. 0,0617 ha, grunt niehipotekowany. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Wąskiej: 1. Działka ewidencyjna nr 42/1, obręb ewidencyjny 05-04, pow. 0,0646 ha, grunt niehipotekowany, 2. Działka ewidencyjna nr 42/2, obręb ewidencyjny 05-04, pow. 0,3262 ha, grunt niehipotekowany. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Północnej: 1. Działka ewidencyjna nr 91/10, obręb ewidencyjny 05-04, pow. 0,2753 ha, grunt niehipotekowany, 2. Działka ewidencyjna nr 78/1, obręb ewidencyjny 05-05, pow. 0,0345 ha, grunt niehipotekowany, 3. Działka ewidencyjna nr 1/1, obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,0514 ha, brak informacji o hipotekowaniu gruntu, 4. Działka ewidencyjna nr 1/5, obręb ewidencyjny 05-07, pow. 0,0306 ha, grunt niehipotekowany, 5. Działka ewidencyjna nr 1/9, obręb ewidencyjny 05-07, pow. 0,0290 ha, grunt niehipotekowany. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Podgórnej: 1. Działka ewidencyjna nr 30/14, obręb ewidencyjny 05-07, pow. 0,0004 ha, grunt niehipotekowany, 2. Działka ewidencyjna nr 30/17, obręb ewidencyjny 05-07, pow. 0,0005 ha, grunt niehipotekowany, 3. Działka ewidencyjna nr 30/7, obręb ewidencyjny 05-07, pow. 0,0073 ha, grunt niehipotekowany, 4. Działka ewidencyjna nr 30/1, obręb ewidencyjny 05-07, pow. 0,0157 ha, grunt hipotekowany, 5. Działka ewidencyjna nr 30/6, obręb ewidencyjny 05-07, pow. 0,0184 ha, grunt niehipotekowany, 6. Działka ewidencyjna nr 30/16, obręb ewidencyjny 05-07, pow. 0,0031 ha, grunt niehipotekowany, 7. Działka ewidencyjna nr 2/1, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0125 ha, brak informacji o hipotekowaniu gruntu, 8. Działka ewidencyjna nr 1/8, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0125 ha, grunt niehipotekowany, 9. Działka ewidencyjna nr 1/7, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0013 ha, grunt niehipotekowany. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Skromnej: 1. Działka ewidencyjna nr 9, obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,0906 ha, brak informacji o hipotekowaniu gruntu. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Dalekiej: 1. Działka ewidencyjna nr 25 obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,1806 ha, brak informacji o hipotekowaniu gruntu. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Małej: 1. Działka ewidencyjna nr 41/3, obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,4523 ha, grunt niehipotekowany, 2. Działka ewidencyjna nr 41/2, obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,0164 ha, grunt hipotekowany, 3. Działka ewidencyjna nr 41/1, obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,0129 ha, grunt hipotekowany. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Żwirki: 1. Działka ewidencyjna nr 11/6, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0911 ha, grunt hipotekowany. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Tuwima: 1. Działka ewidencyjna nr 64/1, obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,0,1538 ha, grunt hipotekowany, 2. Działka ewidencyjna nr 64/2, obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,2223 ha, grunt niehipotekowany. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Reymonta: 1. Działka ewidencyjna nr 94/4, obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,3114 ha, grunt niehipotekowany, 2. Działka ewidencyjna nr 94/1, obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,0146 ha, grunt hipotekowany, 3. Działka ewidencyjna nr 94/3, obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,0079 ha, grunt hipotekowany. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Partyzantów: 1. Działka ewidencyjna nr 113/2, obręb ewidencyjny 05-06, pow. 0,1841 ha, grunt niehipotekowany, 2. Działka ewidencyjna nr 1/3, obręb ewidencyjny 05-12, pow. 0,0075 ha, grunt hipotekowany, 3. Działka ewidencyjna nr 1/6, obręb ewidencyjny 05-12, pow. 0,0456 ha, grunt niehipotekowany. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Sobieskiego: 1. Działka ewidencyjna nr 28, obręb ewidencyjny 05-12, pow. 0,1790 ha, brak informacji o hipotekowaniu gruntu. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Piaskowej: 1. Działka ewidencyjna nr 41, obręb ewidencyjny 05-12, pow. 0,2224 ha, brak informacji o hipotekowaniu gruntu. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Krasińskiego: 1. Działka ewidencyjna nr 156/4, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,0135 ha, grunt niehipotekowany, 2. Działka ewidencyjna nr 156/2, obręb ewidencyjny 05-13, pow. 0,02 ha, grunt hipotekowany, 3. Działka ewidencyjna nr 1/2, obręb ewidencyjny 05-17, pow. 0,0270 ha, grunt hipotekowany, 4. Działka ewidencyjna nr 1/12, obręb ewidencyjny 05-17, pow. 0,0002 ha, grunt niehipotekowany. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Rolnej: 1. Działka ewidencyjna nr 58 obręb ewidencyjny 05-12, pow. 0,1455 ha, brak informacji o hipotekowaniu gruntu. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Dowcip: 1. Działka ewidencyjna nr 64, obręb ewidencyjny 05-12, pow. 0,1909 ha, grunt niehipotekowany. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Bratniej: 1. Działka ewidencyjna nr 68, obręb ewidencyjny 05-12, pow. 0,1183 ha, brak informacji o hipotekowaniu gruntu. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Chopina: 1. Działka ewidencyjna nr 97/6, obręb ewidencyjny 05-12, pow. 0,1706 ha, grunt niehipotekowany (błędny zapis w EGiB), 2. Działka ewidencyjna nr 60/9, obręb ewidencyjny 05-16, pow. 0,0470 ha, grunt niehipotekowany. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Moniuszki: 1. Działka ewidencyjna nr 57/1, obręb ewidencyjny 05-16, pow. 0,3616 ha, grunt niehipotekowany, 2. Działka ewidencyjna nr 57/2, obręb ewidencyjny 05-16, pow. 0,0387 ha, grunt niehipotekowany. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Ludnej: 1. Działka ewidencyjna nr 73/8, obręb ewidencyjny 05-16, pow. 0,0233 ha, grunt niehipotekowany. - Nieruchomości wymagające analizy stanu prawnego nieruchomości stanowiące pas drogowy ulicy Słowackiego: 1. Działka ewidencyjna nr 111/13, obręb ewidencyjny 05-17, pow. 0,0410 ha, grunt niehipotekowany. 2. Szczegółowo obowiązki określa Wzór umowy (odpowiednio dla części), stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, dalej jako: ,,Wzór umowy”. 3. Zamawiający – w myśl przepisu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – nie określa wymagania dotyczącego zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w całym okresie jego realizacji, z uwagi na okoliczności, iż wykonywanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), dalej „Kodeks pracy”. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie Prawa Opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp i w związku z tym zastrzega możliwość powiększenia zakresu usługi w ramach części I-III o etap II, o ile zajdzie taka potrzeba.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zobowiązanie należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. 7. W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego (np.: podwykonawstwo, konsultacje, doradztwo); 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (co najmniej na czas realizacji zamówienia); 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. II. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJA, SPÓŁKI CYWILNE) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 Pzp złożone zostaje na zasadach określonych w rozdziale II ust. 8 SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1ustawy Pzp. 4. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza) winno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienia publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Wykonawcy - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, d) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę - Pełnomocnika. 5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem. 6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 KC. 7. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach