Przetargi.pl
Opracowanie okumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału nieruchomości podziałów 49 szt. działek gruntu w obrębie Porosły 17 szt., w obrębie Krupniki 6 szt., w obrębie Wiejki 12 szt. i w obrębie Czarna Wieś Kościelna 14 szt. w celu uregulowania stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi powiatowe

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-522 Białystok, Zaścianki, Szosa Baranowicka 37
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 740-21-49, 740-22-17 , fax. (085) 740-22-19
  • Data zamieszczenia: 2014-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
    Zaścianki, Szosa Baranowicka 37 37
    15-522 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, fax. (085) 740-22-19
    REGON: 05066810100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie okumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału nieruchomości podziałów 49 szt. działek gruntu w obrębie Porosły 17 szt., w obrębie Krupniki 6 szt., w obrębie Wiejki 12 szt. i w obrębie Czarna Wieś Kościelna 14 szt. w celu uregulowania stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi powiatowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dot. opracowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału 49 szt. działek gruntu 1) 17 szt. działek gruntu w obrębie Porosły i 6 szt. działek w obrębie Krupniki, gm. Choroszcz, zajętych pod drogę powiatową Nr 1551 B o przebiegu: Porosły - Krupniki oraz niezbędnych w związku z realizacją inwestycji 2) 12 szt., działek gruntu w obrębie Wiejki, gm. Gródek, zajętych pod drogę powiatową Nr 1448 B o przebiegu: Michałowo - Kobylanka -Kuchmy - Podozierany - Wiejki - Bielewicze - Gródek oraz niezbędnych w związku z realizacją inwestycji 3) 14 szt. działek gruntu w obrębie Czarna Wieś Kościelna, gm. Czarna Białostocka, niezbędnych w związku z realizacją inwestycji na drodze powiatowej Nr 1423 B o przebiegu Czarna Wieś Kościelna - Ogóły zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133 poz.872 ze zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013 r., plz.260 ze zm.) oraz ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. 2013 poz. 687 ze zm.). I.PRACE PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Zapoznanie się z wytycznymi i ustaleniami. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z zakresem opracowania oraz szczegółowymi zaleceniami i wymaganiami Zamawiającego . 1.2 Zebranie niezbędnych materiałów i informacji. - uzyskanie w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej danych dotyczących osnowy geodezyjnej, mapy zasadniczej, opracowań jednostkowych itp. - przeprowadzenie badań ksiąg wieczystych (zbiorów dokumentów) i sporządzenie z nich protokołów obejmujących wszystkie cztery działy księgi lub dokonanie badań dokumentów stwierdzających stan prawny nieruchomości. - pobranie we właściwej jednostce wypisów z rejestru gruntów. 1.3. Analiza i ocena zebranych materiałów. Skompletowanie dokumentów własności poszczególnych nieruchomości, wyjaśnienie ewentualnych rozbieżności zapisów w księdze wieczystej z zapisami w ewidencji gruntów oraz pisemne ich wyjaśnienie, a w szczególnych przypadkach sporządzenie wykazów synchronizacyjnych. Końcowo należy uzyskać zgodność danych z ewidencją gruntów i z dokumentami własnościowymi. 1.4. Wywiad szczegółowy w terenie. Należy dokonać o rozeznania w terenie w celu - ustalenia faktycznego przebiegu drogi publicznej z uwzględnieniem niezbędnych istniejących elementów pasa drogowego, - odszukania istniejących punktów osnowy poziomej, oceny widoczności między punktami, oczyszczenia wizur, - wstępnego uzupełnienia lub zaprojektowania usytuowania punktów szczegółowej osnowy poziomej klasy III lub osnowy pomiarowej, jeżeli jest taka potrzeba, - porównanie mapy zasadniczej z terenem, wykreślenie na mapie brakujących elementów do pomiaru 1.5. Osnowa do prac pomiarowych. Należy wykorzystać ewentualnie uzupełnić istniejącą osnowę poziomą założoną poprzednio zainwentaryzowana podczas wykonywania mapy do celów projektowych. Uzupełnione punkty osnowy należy zastabilizować trwale. 1.6. Opracowanie projektu podziału nieruchomości Dla opracowania projektu podziału nieruchomości Zamawiający dostarczy część graficzną określającą usytuowanie w terenie działek wskazanych do podziału. II.PRACE POLOWE 2.1 Ustalenie granic nieruchomości. Wykonawca wyznacza projekt w terenie. Wyznaczenie to poprzedza przyjęciem granic działek dzielonych w obecności stron. Wykonawca dokonuje pomiarów kontrolnych (dotyczy miar czołowych wzdłuż istniejących granic z potwierdzeniem wyznaczenia nowych punktów granicznych na prostej między odnalezionymi lub wznowionymi punktami granicznymi). 2.2 Pomiar granic nieruchomości. Na podstawie otrzymanych materiałów Wykonawca po dokonaniu analizy położenia punktów załamania nowych granic pasa dokonuje ewentualnych korekt, uzgadnia to z Zamawiającym, wyznacza projektowany pas w terenie poprzez zamarkowanie nowych punktów granicznych palikami i z czynności tych sporządza protokół zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.3. Stabilizacja granic projektowanego pasa drogowego. Ostatecznego wyznaczenia w terenie i stabilizacji granic znakami trwałymi ( punkty graniczne - beton zbrojony z krzyżem u góry, rozmiary: 10x10 cm w górze, długość 60 cm) dokonuje wykonawca zgodnie z przepisami dotyczącymi rozgraniczania nieruchomości - po uzyskaniu ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości. Z czynności okazania zastabilizowanych granic Wykonawca sporządza protokół zgodnie z obowiązującymi przepisami. III.PRACE KAMERALNE 3.1 Opracowanie wyników prac pomiarowych. Po dokonaniu pomiarów granic wykonawca przystępuje do sporządzania dokumentacji będącej załącznikiem do wydania decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości. Rodzaj dokumentów: Mapy projektu podziału należy przygotować dla każdej dzielonej działki. Mapy projektu podziału poszczególnych działek mogą obejmować obszar kilku działek jeżeli stan własności na dzień 31.12.1998 r. i w chwili obecnej nie uległ zmianie i nieruchomości wykazane na jednej mapie należą do tego samego właściciela i powinny być one sporządzone w następującej ilości egzemplarzy: - 1 egz. do operatu technicznego, + 3 egz. dla zamawiającego ( po 1 egz. do KW, do PODGiK w celu wprowadzenia zmian, do wniosku o potwierdzenie własności - w przypadku wydzielenia działki do potwierdzenia jej nabycia z dniem 1 stycznia 1999 r.), + 4egz. dla zamawiającego (do wniosku o zrid, wskazana ilość egzemplarzy obejmuje w tym przypadku również egz. do KW i do PODGiK w celu wprowadzenia zmian). Uwaga! W przypadku podziału tej samej działki do potwierdzenia nabycia nieruchomości na dzień 1 stycznia 1999r. i w związku z realizacją inwestycji - dla zamawiającego należy wykonać 7 dodatkowych egzemplarzy map ! Wykazy zmian danych ewidencyjnych powinny być sporządzane osobno dla każdej nieruchomości stanowiącej odrębną własność w łącznej liczbie egzemplarzy odpowiadającej ilości egzemplarzy map z projektem podziału , Wykazy synchronizacyjne, niezbędne do wydania decyzji zmieniającej zapisy ewidencyjne dotyczące nieruchomości - przed wydaniem decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości, powinny być sporządzone jako odrębny dokument stanowiący załącznik do decyzji zmieniającej zapis w ewidencji (w ilości 3 egz. po 1 egz. do KW, do PODGiK w celu wprowadzenia zmian, do wniosku o wydanie decyzji zmieniającej zapis ewidencyjny). Szkice wyznaczenia granic powinny być sporządzone w łącznej liczbie 3 egz. - po jednym do operatu technicznego, dla zamawiającego, do PODGiK celem wprowadzenia zmian. 3.2 Skompletowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. Dokumentacja dotycząca podziału nieruchomości winna być skompletowana w formie operatu, podlega ona ocenie i przyjęciu do zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej przed wydaniem decyzji zatwierdzającej podział. Po nałożeniu klauzul potwierdzających przyjęcie dokumentacji podziałowej do zasobu PODGiK, Wykonawca przekazuje dokumentację Zamawiającemu. 3.3. Uzyskanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości. Ostateczna decyzja, zatwierdza projekt podziału i stanowi podstawę do utrwalenia w terenie nowowyznaczonych punktów granicznych pasa drogowego znakami granicznymi. podział dotyczy: obręb Porosly - działki o numerach: 267/2, 133, 268/1, 140, 141/5, 326/1, 326/2, 240/1, 240/2, 240/3, 240/5, 240/6, 341/1, 231/1, 253/1, 413, 529 do podziału w trybie specustawy drogowej obręb Krupniki - działki o numerach : 7/10, 9/5 - część gruntu do nabycia w trybie art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. część gruntu do nabycia w trybie specustawy, - działki o numerach: 9/37, 9/36, 9/38, 105/1 - część gruntu do nabycia w trybie specustawy drogowej, obręb Wiejki - działki o numerach: 189, 190/3, 190/2, 195/5, 195/4, 195/3, 196/4, 196/3 - część gruntu do nabycia w trybie art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. część gruntu do nabycia w trybie specustawy, - działki o numerach: 195/1, 179/7, 179/5, 177/1 - część gruntu do nabycia w trybie specustawy drogowej, Obręb Czarna Wieś Kościelna - działki o numerach: 112/25, 176/7, 176/12, 175, 165, 163/20, 163/26, 163/24, 226/2, 172, 171/19, 171/20, 171/18, 170 - część gruntu do nabycia w trybie specustawy drogowej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701222004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu na konto zamawiającego w PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950 Wadium uznaje się za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie zamawiającego przed upływem terminu złożenia ofert. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach