Przetargi.pl
Opracowanie oceny stanu technicznego prawego wału rzeki San w km 24+325-28+245 i 28+280-30+055

Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Hetmańska 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 017 8536421
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Hetmańska 9 9
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, fax. 017 8536421
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojew. samorz. jedn. organ. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżetowa)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie oceny stanu technicznego prawego wału rzeki San w km 24+325-28+245 i 28+280-30+055
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie oceny stanu technicznego na prawy wał rzeki San w km 24+325-28+245 i 28+280-30+055. Zgodnie z powyższym ocena powinna zawierać część opisową i graficzną. 1. Część opisowa winna zawierać: - wykaz osób sporządzających okresową ocenę, posiadających uprawnienia w wymaganej specjalności upoważniającej do wykonywania ocen stanu technicznego i stanu bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych, mających aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, - dane techniczne, historię wałów, cel i zakres badania, - informacje o wykonywanych wcześniej okresowych (wykonywanych co pięć lat) kontrolach polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania wału przeciwpowodziowego, - opis badań geologicznych, - opis stanu wałów (budulec, uwarstwienia, stopień zagęszczenia poszczególnych warstw) - wyliczenia filtracji w korpusie wałów - obliczenie czasu wystąpienia przesiąków (T), przy pomocy zmodyfikowanych wzorów Thiema - sprawdzenie stateczności wałów w przekrojach niekorzystnych - opis stref i odcinków zagrożonych w korpusie wału i podłoża oraz opis ewentualnych uszkodzeń - ustalenie klasy obwałowania i rzędnych wód : miarodajnej Q 1% i kontrolnej Q 0,3% - opis stanu technicznego budowli wałowych: przejazdów wałowych /ramp/, śluz wałowych, innych, występujących w korpusie wału, międzywalu, oraz w strefie chronionej do 50 m od wału, - opis kolizji - opis zawala w strefie 50 m i międzywala - wnioski i zalecenia dotyczące stanu wału dalszej eksploatacji i ewentualnej konieczności wykonania robót niezbędnych do bezpiecznego funkcjonowania obwałowania - inne dane zgodnie z wytycznymi IMUZ i zaleceniami Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 15.04.2003 r. 2. Część graficzna winna zawierać : - plan sytuacyjno-wysokościowy w skali 1:2000 z pasem zawala i międzywala po 50 m, lub szkic sytuacyjny w skali 1:2000, z zaznaczeniem odcinków wałów zagrożonych ze zróżnicowaniem skali zagrożenia, kolizji z urządzeniami obcymi, zaznaczeniem budowli wałowych - profil podłużny wału w skali 1:2000, z naniesioną korektą korony wału, rzędnymi wysokościowymi, rzędnymi wód miarodajnej i kontrolnej - przekroje poprzeczne wałów ( geodezyjne ) co 200 m z podaniem istniejących i wymaganych parametrów ( szer. korony, rzędne, nachylenie skarp ) - przekroje geologiczne , poprzeczne co 200 m wału z naniesionymi warstwami geologicznymi korpusu wału i podłoża na głębokość równą dwóm wysokościom wału, z opisem, podaniem stopnia zagęszczenia poszczególnych warstw, zaznaczeniem poziomu zwierciadła wody gruntowej i zaznaczeniem odcinków zagrożonych. Badania i sondy winny być wykonane w osi wału i u stopy skarp w międzywalu i na zawalu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych a w szczególności: 1) Wykonawca składający ofertę winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie okres min. 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2) Wymagany minimalny skład Zespołu Projektantów odpowiedzialnego za realizację zamówienia oraz niezbędne uprawnienia: a) 1 osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: inżynieria wodna lub wodno-melioracyjna lub konstrukcyjno- inżynieryjna w zakresie budowli hydrotechnicznych lub posiadająca inne odpowiadające w/w, tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień b) 1 osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, c) 1 osoba posiadająca uprawnienia geologiczne kat. V i VI w zakresie hydrogeologii i geologii inżynierskiej lub posiadająca inne odpowiadające w/w, tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców warunki określone wyżej powinny być spełnione przez wszystkie te podmioty łącznie. d) Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków wg formuły (spełnia-nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty dokumentów określonych w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Wzór formularza oferty (załącznik Nr 1 do specyfikacji) oraz zawierać załączniki: Załącznik Nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Załącznik Nr 2 - a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych w pkt. a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik Nr 3 - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wg podanego wzoru (Doświadczenie w zakresie projektowania). Zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia to oceny techniczne dot. wałów przeciwpowodziowych. Załącznik Nr 4 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg podanego wzoru (Kwalifikacje techniczne). Załącznik Nr 5 - Kserokopie uprawnień dla osób wskazanych w zał. Nr 4 Załącznik Nr 6 - Zaświadczenie o wpisie pracowników wskazanych w zał. Nr 4 na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Załącznik Nr 7 - Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Załącznik Nr 8 - Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako (tajne), bądź informacja, że wszystkie dokumenty są jawne. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Brak załącznika oznaczać będzie, że wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1 - załącznik Nr 2, składa dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 4) a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. c) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. d) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: - formularz oferty i załączniki nr 7 i 8 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, - załączniki nr 1 i 2 winny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie - załączniki: nr 3, 4, 5 i 6 Ponieważ oceniany będzie łączny potencjał kadrowy i kwalifikacje, nie jest wymagane złożenie w/w dokumentów przez wszystkich Wykonawców lecz dokumenty te mają obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykażą spełnianie tego warunku łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach