Przetargi.pl
Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Wiązów i miejscowości Stary Wiązów

Gmina Wiązów ogłasza przetarg

  • Adres: 57-120 Wiązów, pl. Wolności 37
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3931136 w. 14 ,3931095 , fax. 0-71 3931058
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązów
    pl. Wolności 37 37
    57-120 Wiązów, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3931136 w. 14 ,3931095, fax. 0-71 3931058
    REGON: 00052990100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Wiązów i miejscowości Stary Wiązów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Wiązów i miejscowości Stary Wiązów. Opracowanie musi być zgodne z Uchwałami Rady Miasta i Gminy Wiązów: a) nr XXVI/203/08, z dnia 9 grudnia 2008 r., oraz b) nr XXVI/204/08 z dnia 9 grudnia 2008 r., stanowiącymi załącznik nr 5 oraz załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zakres opracowania przedstawiają załączniki mapowe do w/w uchwał, ich powierzchnia wynosi odpowiednio: a) dla obrębu miasta Wiązów 915,6109 ha oraz b) dla miejscowości Stary Wiązów 659,9976 ha. Opracowane miejscowe plany zagospodarowania muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 717 wraz z późn. zm.), jak również z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 Nr 164, poz. 1587).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 550 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu: 1) złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innego urzędowego dokumentu określającego podstawę działalności Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 3 (trzech) zadań podobnych z rodzaju i zakresu do przedmiotu zamówienia tzn. wykonania co najmniej 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów o powierzchni co najmniej 500 ha każdy poprzez: a) sporządzony przez oferenta wykaz zrealizowanych zadań zawierający nazwę, zakres, wartość i czasookres wykonywania robót, nazwę, adres i telefon inwestora, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie, np. referencje; c) wykaz osób, które będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dołączonymi, potwierdzonymi za zgodność przez Wykonawcę kopiami uprawnień zawodowych i aktualnych zaświadczeń o ich przynależności do właściwej Izby Urbanistów lub Architektów; 4)udokumentowanie posiadania niezbędnych narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia poprzez: a) wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca, wraz z certyfikatami poświadczającymi ich oryginalność; 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, prowadzącego/prowadzącej rachunek wykonawcy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 40.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenie Wykonawcy w tekście druku Oferta (załącznik nr 2 do SIWZ), o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania; 7) wypełniony druk Oferta - załącznik nr 2 do SIWZ; 8) zaaprobowany i parafowany wzór umowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 9) wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie w/w dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazow.madkom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach