Przetargi.pl
Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części gminy Skoki

Gmina Skoki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-085 Skoki, ul. Ciastowicza 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8925801 , fax. 061 8925803
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoki
    ul. Ciastowicza 11 11
    62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8925801, fax. 061 8925803
    REGON: 00052958000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części gminy Skoki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części gminy Skoki dla obszarów : -wieś Potrzanowo działki nr 491/2 i 491/4 o łącznej pow. 4,92 ha z przeznaczeniem na tereny zabudowy rekreacji indywidualnej zgodnie z zgodnie z zakresem określonym w uchwale Rady Miejskiej Gminy Skoki nr XXIX/196/2009 z dnia 19.03.2009r -wieś Potrzanowo działka nr 335/4 o pow. 3,20 ha z przeznaczeniem na tereny zabudowy rekreacji indywidualnej zgodnie z zgodnie z zakresem określonym w uchwale Rady Miejskiej Gminy Skoki nr XXIX/197/2009 z dnia 19.03.2009r. -wieś Rościnno działka nr 274 o pow. 16,19 ha z przeznaczeniem na tereny zabudowy rekreacji indywidualnej zgodnie z zgodnie z zakresem określonym w uchwale Rady Miejskiej Gminy Skoki nr XXIX/198/2009 z dnia 19.03.2009r. -wieś Rościnno działka nr 163 o pow. 3,97 ha z przeznaczeniem na tereny zabudowy rekreacji indywidualnej zgodnie z zgodnie z zakresem określonym w uchwale Rady Miejskiej Gminy Skoki nr XXIX/199/2009 z dnia 19.03.2009r. Plany należy sporządzić odrębnie dla każdego opracowania w 10 egz. w tym 6 egz. w technice barwnej, rysunki planu w skali 1 : 1000 i formie elektronicznej. Zakres usługi przewidzianej do wykonania obejmuje między innymi : -sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby w/w planów przed podjęciem prac nad projektami planów zgodnie z art. 72 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska i rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U. Nr 155 poz. 1298 ), -uzyskanie wymaganych map w skali 1: 1000 wraz z wypisem z rejestrów gruntów zgodnie z wymogiem art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, -przeprowadzenie procedur formalno prawnych związanych z przystąpieniem do opracowania planów ( przygotowanie korespondencji do składania wniosków do planu ) zgodnie z art. 17 ust. 1,2 i 3 ustawy , w tym zebranie materiałów wyjściowych , informacja o obszarze objętymi planami, ocena istniejącego stanu zagospodarowania terenu, analiza wniosków złożonych do planu, -opracowanie projektów planów ( tekst i rysunek planu w skali 1: 1000 ) uwzględniając uwarunkowania wynikające z pozyskanych dokumentów , uzgodnień z władzami miasta i złożonych wniosków do planów, -opracowanie prognoz oddziaływania na środowisko do w/w projektów i przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z wymogami działu IV ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku, i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ), -sporządzenie prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów, o której mowa w art. 17 ust. 5 ustawy i § 11 rozporządzenia, -przygotowanie korespondencji do opiniowania i uzgadniania projektów planów zgodnie z art. 17 ust. 6 i 7 ustawy, -przygotowanie korespondencji dotyczącej zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych kl. IV na cele nierolnicze zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych ( Dz. U. Nr 16 poz. 78 z późn. zmianami )- jeżeli będzie wymagana, -dokonanie ewentualnych zmian projektów planów wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii i przygotowanie planów gotowych do wyłożenia do publicznego wglądu, -przygotowanie korespondencji dotyczącej wyłożenia planu do publicznego wglądu zgodnie z art. 17 ust. 10 i 11 i przeprowadzenie dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w planach, -analiza uwag złożonych w trakcie wyłożenia planów i propozycje ich ewentualnego uwzględnienia bądź nieuwzględnienia, -opracowanie wykazu złożonych uwag w formie pisemnej i graficznej, -przygotowanie propozycji rozstrzygnięć uwag złożonych do projektów planów ( propozycje pism ), -wprowadzenie zmian do projektów planów wynikających z ewentualnego uwzględnienia wniesionych uwag oraz sporządzenie listy nieuwzględnionych uwag, -ponowne uzgodnienie w niezbędnym zakresie projektów planów oraz ewentualne powtórzenie procedury wyłożenia do publicznego wglądu, -przygotowanie projektów planów do uchwalenia przez Radę Miejską Gminy Skoki i ewentualne przygotowanie projektu uchwały o nieuwzględnieniu wniesionych uwag do planów, -przygotowanie dokumentacji planistycznych do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawa w terminie 6 dni od daty uchwalenia planów przez Radę Miejską Gminy Skoki po jednym egz. w formie oryginałów i kserokopii, Uwagi ogólne : -zamawiający ustala obowiązek przeprowadzenia odrębnej procedury formalno - prawnej dla każdego z planów, -wykonawca zobowiązany jest do obsługi wyłożenia projektów miejscowych planów do publicznego wglądu, uczestniczenia w publicznych dyskusjach, prezentacji poszczególnych etapów opracowania planów Burmistrzowi, Komisjom Rady Miejskiej Gminy Skoki, uczestniczenia w innych spotkaniach organizowanych przez zamawiającego związanych z przedmiotem zamówienia, prezentacji planów Gminnej Komisji Architektoniczno - Urbanistycznej, uczestniczenia w sesjach Rady Miejskiej Gminy Skoki. -plany należy opracować o oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zmianami ) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( Dz. U. z 2003r. nr 164 poz. 1587 ), -zamawiający ponosi koszty publikacji ogłoszeń w prasie i przesyłek pocztowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium przetargowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d ) dysponują bądź będą dysponować osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu zamówienia posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta - główny projektant musi posiadać uprawnienia urbanistyczne oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów, e ) główny projektant planu musi posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego uchwalonego i obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzonego wg procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80 poz.717 z późn. zmianami ) f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złozonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia i posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych wykonawca składa następujące dokumenty : a) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 m.-cy przed upływem terminu składania ofert, b) dokument stwierdzający, że osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia- dołączyć dokument stwierdzający, że osoba pełniąca funkcję głównego projektanta posiada uprawnienia do wykonywania opracowań planistycznych ( uprawnienia urbanistyczne ) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. c) wykaz wykonanych opracowań przez głównego projektanta w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością opracowaniom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te opracowanie zostało wykonane należycie ( nr i poz. Dziennika Urzędowego, w którym opublikowano uchwałę ) polegający na wykonaniu co najmniej jednego uchwalonego i obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzonego wg procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80 poz.717 z późn. zmianami ) d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://skoki.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną