Przetargi.pl
OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU: ZAD. 1 - POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC: WARSZAWSKIEJ, PIASKOWCOWEJ I DOLOMITOWEJ ZAD. 2 - POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC OŚWIĘCIMSKIEJ, HOMERA I MLECZNEJ

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242439 , fax. (032) 2164035; 2164777
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 3242439, fax. (032) 2164035; 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU: ZAD. 1 - POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC: WARSZAWSKIEJ, PIASKOWCOWEJ I DOLOMITOWEJ ZAD. 2 - POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC OŚWIĘCIMSKIEJ, HOMERA I MLECZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie projektu: Zad. 1 Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic: Warszawskiej, Piaskowcowej i Dolomitowej - teren o powierzchni około 27 ha, przeznaczony w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia pod budownictwo mieszkaniowe, usługi oraz wytwórczość, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz jak w uchwale otwierającej prace planistyczne - uchwała jest załącznikiem nr 1a do niniejszej SIWZ. 2.1 Zakres zamówienia : 1. Prace wstępne (przygotowawcze): a) inwentaryzacja urbanistyczna, b) ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego, w tym pod kątem konieczności uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolne i nieleśne. 2. Analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 3. Opracowanie projektu planu. 4. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje). 5. Opiniowanie i uzgadnianie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 6. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 7. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu (min. 1 dzień w tygodniu). 8. Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami. 9. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 10. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz. 9. 11. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady Miejskiej, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje, w tym 2 w godzinach popołudniowych). 12. Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. 13. Sporządzenie kopii planu: a) tekst planu - 3 egzemplarze oprawione + płyta CD, b) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:1000 - 5 egzemplarzy, c) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:2000 - 3 egzemplarze, d) zapis części tekstowej oraz rysunku planu wg wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa, na 7 dni przed uchwaleniem planu, e) przekazanie ostatecznego rysunku planu zgodnego z uchwałą i jej załącznikiem graficznym w formacie: - elektronicznym na płycie CD: poligony przeznaczeń terenów elementarnych w formacie shp (Esri Shapefile) - w układzie 65, z nadanym atrybutem opisowym: etykietą terenu elementarnego, zgodną z uchwałą i rysunkiem planu, - elektronicznym na płycie CD: pliku rastrowego: tif wraz z plikiem nagłówkowym tfw (Word File) - w układzie 65, 256 kolorów, rozdzielczość 400 dpi (rysunek należy tak przygotować, żeby poza rzeczywistą granicą opracowania był tylko kolor biały, bez dodatkowych informacji, takich jak: legenda, mapy zasadnicze, itp.). oraz opracowań towarzyszących: 1. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. 2. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 2.2 Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami. 2.3 Zamawiający zastrzega sobie udział głównego projektanta w następujących spotkaniach i prezentacjach: prezentacja projektu/ koncepcji planu, władzom gminy (min. 6 prezentacje w tym 4 w godzinach popołudniowych), prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistycznej, prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej (w godzinach popołudniowych) oraz udział przedstawiciela Wykonawcy w konsultacjach społecznych minimum 1 raz w tygodniu w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu w ciągu 21 dni. 2.4 Termin realizacji zamówienia dla zadania 1 - do dnia 31.12.2010r. w tym termin realizacji poszczególnych etapów: a) Termin realizacji etapu 1 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. b) Termin realizacji etapu 2 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia przekazania Wykonawcy pisemnej akceptacji propozycji rozpatrzenia wniosków do planu. c) Termin realizacji etapu 3 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy uzgodnień d) Termin realizacji etapu 4 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do dnia 08.10.2010r. Zastrzeżenie: propozycję rozpatrzenia uwag wykonawca przedstawi zamawiającemu w ciągu 10 dni od otrzymania ostatniej z nich. e) Termin realizacji etapu 5 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 4 dni kalendarzowych od dnia uchwalenia planu. 2.6 Zamawiający nie przewiduje: aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej oraz zamówień uzupełniających w rozumieniu ustawy. 2.7 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. Zad. 2 Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic Oświęcimskiej, Homera i Mlecznej - teren o powierzchni około 38 ha, przeznaczony w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia pod budownictwo mieszkaniowe, usługi, wytwórczość a także zieleń ekologiczną, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz jak w uchwale otwierającej prace planistyczne - uchwała jest załącznikiem nr 1b do niniejszej SIWZ. 2.1. Zakres zamówienia : 1. Prace wstępne (przygotowawcze): a) inwentaryzacja urbanistyczna, b) ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego, w tym pod kątem konieczności uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolne i nieleśne. 2. Analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 3. Opracowanie projektu planu. 4. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje). 5. Opiniowanie i uzgadnianie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 6. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 7. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu (min. 1 dzień w tygodniu). 8. Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami. 9. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 10. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz. 9. 11. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady Miejskiej, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje, w tym 2 w godzinach popołudniowych). 12. Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. 13. Sporządzenie kopii planu: a) tekst planu - 3 egzemplarze oprawione + płyta CD, b) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:1000 - 5 egzemplarzy, c) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:2000 - 3 egzemplarze, d) zapis części tekstowej oraz rysunku planu wg wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa, na 7 dni przed uchwaleniem planu, e) przekazanie ostatecznego rysunku planu zgodnego z uchwałą i jej załącznikiem graficznym w formacie: - elektronicznym na płycie CD: poligony przeznaczeń terenów elementarnych w formacie shp (Esri Shapefile) - w układzie 65, z nadanym atrybutem opisowym: etykietą terenu elementarnego, zgodną z uchwałą i rysunkiem planu, - elektronicznym na płycie CD: pliku rastrowego: tif wraz z plikiem nagłówkowym tfw (Word File) - w układzie 65, 256 kolorów, rozdzielczość 400 dpi (rysunek należy tak przygotować, żeby poza rzeczywistą granicą opracowania był tylko kolor biały, bez dodatkowych informacji, takich jak: legenda, mapy zasadnicze, itp.). oraz opracowań towarzyszących: 1. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. 2. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 2.2. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie udział głównego projektanta w następujących spotkaniach i prezentacjach: prezentacja projektu/ koncepcji planu, władzom gminy (min. 6 prezentacje w tym 4 w godzinach popołudniowych), prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistycznej, prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej (w godzinach popołudniowych) oraz udział przedstawiciela Wykonawcy w konsultacjach społecznych minimum 1 raz w tygodniu w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu w ciągu 21 dni. 2.4. Termin realizacji zamówienia dla zadania 2 - do dnia 31.12.2010r. w tym termin realizacji poszczególnych etapów: a) Termin realizacji etapu 1 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. b) Termin realizacji etapu 2 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia przekazania Wykonawcy pisemnej akceptacji propozycji rozpatrzenia wniosków do planu. c) Termin realizacji etapu 3 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy uzgodnień. d) Termin realizacji etapu 4 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do dnia 08.10.2010r. Zastrzeżenie: propozycję rozpatrzenia uwag wykonawca przedstawi zamawiającemu w ciągu 10 dni od otrzymania ostatniej z nich. e) Termin realizacji etapu 5 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 4 dni kalendarzowych od dnia uchwalenia planu. 2.6 Zamawiający nie przewiduje: aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej oraz udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu ustawy . 2.7 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia - zad.I i II, mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone w ustawie i specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( zad. 1 i zad.2) 2. Zapewnią powierzenie funkcji głównego projektanta planu osobie, która jest członkiem Izby Urbanistów (zad. 1 i zad. 2). 3. Opracowali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) : a) w przypadku złożenia oferty na zad. 1 co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, które weszły w życie; b) w przypadku złożenia oferty na zad. 2, co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, które weszły w życie; W przypadku złożenia oferty na dwa zadania z zakresu opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego tj. zad. 1,2, w dokumencie - wykazie opracowań( patrz pkt.VI.3 SIWZ), dla spełnienia warunku z pkt.3 a-b, należy wskazać odpowiednio min. 4 różne przedmiotowe opracowania . Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia nie spełnia, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenie: 1. Z art.22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1,2 pkt 1 ustawy, że: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ akceptuje ją bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę zawierającą dane wskazane w specyfikacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty. 4. Oferta jest jawna w całości/części. Strony oferty od ...do ...stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania (z uwzględnieniem pkt. I. 4 ppkty G i H SIWZ). 5. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ich uczestnictwa). 6. Oświadczenie, że cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją poszczególnych Zadań określonych w SIWZ. 7. Oświadczenie w zakresie realizacji zamówienia siłami własnymi lub przy udziale podwykonawców. 8. Oświadczenia o terminach wykonania zamówienia. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej lub odpowiednim pełnomocnictwem w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, przedstawienie n/w dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.,(Dz. U. Nr 87-2006, poz.605 wraz z późn. zm.) mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii (zaleca się poświadczenie każdej zapisanej strony dokumentu) poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tzn. osobę (osoby) uprawniona(e) do podpisania oferty. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie głównego projektanta na listę Okręgowej Izby Urbanistów (w przypadku braku określenia na zaświadczeniu okresu ważności należy również dołączyć dowód opłaty składek). 3. Wykaz wykonanych z należytą starannością opracowanych planów miejscowych; dla potwierdzenia warunków z pktu IV.3. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załączonym wzorem. W przypadku złożenia oferty na 2 zadania z zakresu opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego tj. zad.1, 2, w wykazie należy wskazać odpowiednio min. 4 różne przedmiotowe opracowania . 4. Wykaz osób, które będą wykonywać lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności wskazanie głównego projektanta dla każdego z zadań. Uwaga: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkcie 1 Listy wymaganych dokumentów przedstawia odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentów, o których mowa w punkcie 1 niniejszej uwagi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach