Przetargi.pl
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze wsi Sokołowo obejmującego działkę nr 399.

Urząd Gminy Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, pl. Tysiąclecia 25
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6835405 , fax. 056 6835276
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Golub-Dobrzyń
    pl. Tysiąclecia 25 25
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6835405, fax. 056 6835276
    REGON: 00572641100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze wsi Sokołowo obejmującego działkę nr 399.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego na obszarze wsi Sokołowo, obejmującego działkę nr 399 wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych uchwalenia planów, a także opracowaniem ekofizjograficznym oraz uzyskaniem zgód na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, w przypadku konieczności uzyskania takich zgód. Zgodnie z zakresem określonym w: uchwale nr XXV/145/08 Rady Gminy Golub-Dobrzyń z dnia 30 grudnia 2008 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze wsi Sokołowo, obejmującego działkę nr 399 ( tereny pod zabudowę mieszkaniową i usługi komercyjne, powierzchnia działki 15,26 ha, RIVa 2,92 ha, RIVb 8,66 ha, RV 3,68 ha) . Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia w wersji elektronicznej (dyskietka oraz płyta CD) oraz w postaci drukowanej w następującej ilości egzemplarzy: - projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wewnętrznego opiniowania - w 4 egz. - projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do pierwszego czytania - w 4 egz. - projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do uzgodnienia - w ilości odpowiednio do wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym + 1 egz. - projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia - w 2 egz. - projekt planu do uchwalenia - w 5 egz. - prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - w 2 egz. - projekt planu do publikacji - w 2 egz. - opracowanie ekofizjograficzne - w 2 egz. - opinie urbanistyczne, wyjaśnienia itp. - w 1 egz. Załączniki graficzne do planu i prognozy oddziaływania na środowisko Wykonawca przekaże: - do wewnętrznego opiniowania, do pierwszego czytania, do uzgodnienia, - w pomniejszonej skali (format A.3); - do wyłożenia oraz do uchwalenia planu przez Radę Gminy - w oryginalnej skali (1:1000); - do publikacji - w oryginalnej skali, podzielony na arkusze formatu A4 Za dodatkowe egzemplarze materiałów Wykonawca może żądać zapłaty pokrywającej koszty ich drukowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2.udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 projektów planów porównywalnych z przedmiotem zamówienia i potwierdzą ich należyte wykonanie. Pod pojęciem planu porównywalnego z przedmiotem zamówienia należy rozumieć wykonanie planu o powierzchni co najmniej 15,00 ha, 3.powierzą funkcję głównego projektanta planu osobie z uprawnieniami urbanisty, posiadającej aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Urbanistów, 4.zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem zamówienia, w tym w szczególności: osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym i osobie posiadającej uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do sporządzenia prognoz skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, nadane w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne o których mowa w art.25 ust.1 Prawa zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) formularz ofertowy - wg Załącznika Nr 1, 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) 4) oświadczenie o zapewnieniu udziału w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem zamówienia, w tym w szczególności: - osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym, - osobie posiadającej uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do sporządzenia prognozy skutków finansowych uchwaleni planu miejscowego, nadane w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich zleceniodawcy, miejsca wykonania, zakresu, dat wykonania prac i ich uprawomocnienia się - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 6) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w punkcie 2) składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b)Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię). W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osobę, której uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://golub-dobrzyn.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach