Przetargi.pl
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świeradów-Zdrój

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7816471 , fax. 075 7816585
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
    ul. 11-go Listopada 35 35
    59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7816471, fax. 075 7816585
    REGON: 23082139700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świeradów-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świeradów-Zdrój . 2. W ramach zamówienia przewidziane jest : 2.1.1 Zadanie nr I : Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świeradów-Zdój zgodnie z uchwałą Rady Miasta Świeradów-Zdrój Nr XLII/208/2013 z dnia 27.03.2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta . 2.1.2.Opracowanie obejmuje obszar Świeradowa-Zdroju w granicach administracyjnych z wyłączeniem działek oznaczonych geodezyjnie: Obr 4, am. 2, nr 6/2, 7/2, 8, Obr 2, am. 6, nr 1/254 i Obr 6, am. 14, nr 23/1 i 23/2 o powierzchni opracowania zgodnie z ewidencją gruntów 2061,5 ha. 2.1.3.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świeradów-Zdrój wraz z pozostałymi wymaganymi prawem dokumentami oraz udział w czynnościach związanych sporządzeniem przedmiotu zamówienia według obowiązujących procedur i uwzględniając aktualną problematykę tj. w szczególności przewidzianą w : 1)ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (z. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.); 2)ustawie o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. nr 199 poz. 1227 z 2008 r.); 3) ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. Z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 155, poz. 1298). 4) ustawie z dnia 03. lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tekst jednolity Dz. U. Z 2004 r. nr 121, poz. 1266 ze zmianami) 5)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2003, Nr 164, poz. 1587); 6)innych przepisach w tym odrębnych dotyczących obszaru objętego opracowaniami planistycznymi będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.1.4. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1)sporządzenie opracowania ekofizjograficznego dla planu miejscowego w formie papierowej; 2 egz oraz w formie cyfrowej na nośniku CD/DVD; 1 egz. 2)analizę wniosków dotyczących planu miejscowego, przygotowanie ich wykazu wraz z projektem stanowiska burmistrza dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia wraz z uzasadnieniem; 1 egz w formie papierowej oraz cyfrowej na nośniku CD/DVD 1 egz. 3)sporządzenie projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w formie tekstowej oraz w formie graficznej, rysunek planu w skali 1:1000, tekst i rysunek w ilości i skali niezbędnej do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych prawem; 4)współpracę przy wdrożeniu procedury opiniowania i uzgadniania projektu planu miejscowego; 5) sporządzenie wystąpień i dokumentacji wymaganych dla uzyskania wszelkich zgód i pozwoleń; 6)sporządzenie projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu; 1 egz. oraz udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami. W tym udział w czynnościach w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko; 7) analizę uwag dotyczących projektu planu miejscowego, przygotowanie ich wykazu oraz przygotowanie stanowiska burmistrza dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia wraz z uzasadnieniem; 1 egz. w formie papierowej oraz cyfrowej na nośniku CD/DVD 1 egz. 8) wprowadzenie zmian do projektu planu miejscowego wynikających z rozpatrzenia uwag i o ile to będzie konieczne ponowienie opinii i uzgodnień w niezbędnym zakresie; 9)przygotowanie projektu planu miejscowego wraz z wymaganymi załącznikami do uchwalenia na sesję Rady Miasta - w formie papierowej po 16 egz. oraz cyfrowej na nośniku na CD/DVD; 1 egz. 10) Wprowadzenie ewentualnych zmian postulowanych przez radnych i powtórzenie procedury w wymaganym zakresie; 11) Przygotowanie po uchwaleniu planu miejscowego jego kopii na nośniku cyfrowym w formacie zgodnym z Edytorem Aktów Prawnych (tekst) i pdf 300 dpi (rysunek) dla publikacji w Dzienniku Urzędowym woj. Dolnośląskiego -1 egz. oraz przygotowanie dokumentacji prac planistycznych związanych z planem miejscowym do przedstawienia Wojewodzie Dolnośląskiemu. 12) sporządzenie, po podjęciu przez Wojewodę Dolnośląskiego pozytywnego rozstrzygnięcia, co do zgodności z prawem podjętej przez Radę Miasta Świeradów-Zdrój uchwały o uchwaleniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz wykonanych pracach planistycznych kopii planu miejscowego wraz z kolorywmi rysunkami - 3 egz. w tym rysunek planu miejscowego na podkładzie materiałowym lub papierowy zafoliowany do powieszenia 1 egz. oraz w formie cyfrowej na nośniku CD/DVD - 1 egz; 13) uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Urząd Miasta, posiedzeniach Komisjach Rady Miasta oraz w sesjach Rady Miasta poświęconym pracom nad zmianą studium i planem miejscowym; 14)przygotowanie merytoryczne dokumentów formalnoprawnych - projekty wszystkich pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i współpracę przy prowadzeniu procedury; 15) przygotowanie korekty ewentualnych pomyłek popełnionych przez Wykonawcę . 2.2.1.Zadanie nr II : Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Świeradów-Zdrój dla terenu dolnej stacji Kolei Gondolowej na Stóg Izerski i fragmentu trasy zjazdowej oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świeradów-Zdrój dla terenu dolnej stacji Kolei Gondolowej na Stóg Izerski i fragmentu trasy zjazdowej zgodnie z Uchwałą Nr XLIII/218/2013 Rady Miasta Świeradów-Zdrój z dnia 24.04.2013 r. w sprawie: przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Świeradów-Zdrój dla terenu dolnej stacji Kolei Gondolowej na Stóg Izerski i fragmentu trasy zjazdowej w rejonie ul. Źródlanej i Strażackiej w granicach miasta Świeradów-Zdrój oraz Uchwały Nr XLII/210/2013 Rady Miasta Świeradów-Zdrój z dnia 27.03.2013 r. w sprawie sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta 2.2.2.Opracowania obejmują teren nieruchomości położonych w Świeradowie-Zdroju i oznaczonych działkami nr 6/2, 7/2, 8, am. 2, Obr 4 i 1/254, am. 6, Obr 2 o powierzchni zgodnie z ewidencja gruntów łącznie 10,9307 ha. 2.2.3.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Świeradów-Zdrój oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz udział w czynnościach związanych sporządzeniem przedmiotu zamówienia według obowiązujących procedur i uwzględniając aktualną problematykę tj. w szczególności przewidzianą w : 1)ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U z 2012 r. Poz. 647 ze zmianami); 2)ustawie o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. nr 199 poz. 1227 z 2008 r.); 3) ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. Z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 155, poz. 1298). 4) ustawie z dnia 03. lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tekst jednolity Dz. U. Z 2004 r. nr 121, poz. 1266 ze zmianami) 5) ustawy z dnia 28 lipca 1995 r. o o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (tekst jednolity: Dz. U. Z 2012 r. poz 651 ze zmianami) 6)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. Nr 118, poz. 1233); 7)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2003, Nr 164, poz. 1587); 8)innych przepisach w tym odrębnych dotyczących obszaru objętego opracowaniami planistycznymi będącymi przedmiotem niniejszej umowy. 2.1.4. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1)sporządzenie opracowań ekofizjograficznych dla zmiany studium i planu miejscowego w formie papierowej; po 2 egz. oraz cyfrowej na nośniku CD/DVD 1 egz. 2)analizę wniosków dotyczących zmiany studium oraz planu miejscowego wraz z wykazem, oraz przygotowanie projektu stanowiska burmistrza dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia wraz z uzasadnieniem; po 1 egz.w formie papierowej oraz cyfrowej na nośniku CD/DVD; 1 egz. 3)sporządzenie projektu zmiany studium oraz planu miejscowego wraz z prognozami oddziaływania na środowisko w formie tekstowej oraz w formie graficznej, rysunek studium w skali 1:5000, rysunek planu w skali 1:1000. Rysunki w ilości i skali niezbędnej do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych prawem; 4)współpracę przy wdrożeniu procedury opiniowania i uzgadniania projektu zmiany studium i planu miejscowego; 5) sporządzenie wystąpień i dokumentacji wymaganych dla uzyskania wszelkich zgód i pozwoleń; 6)sporządzenie projektu zmiany studium oraz planu miejscowego do wyłożenia do publicznego wglądu; po 1 egz. oraz udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projektach rozwiązaniami; 7)analizę uwag dotyczących projektów zmiany studium oraz projektu planu miejscowego wraz z wykazem, oraz przygotowanie stanowiska burmistrza dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia wraz z uzasadnieniem; po 1 egz. 8)wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium oraz projektu planu miejscowego wynikających z rozpatrzenia uwag i o ile to będzie konieczne ponowienie opinii i uzgodnień w niezbędnym zakresie; 9)przygotowanie projektu zmiany studium oraz projektu planu miejscowego wraz z wymaganymi załącznikami do uchwalenia na sesję Rady Miasta - w formie papierowej po 16 egz. oraz cyfrowej na nośniku CD/DVD po 1 egz. 10)sporządzenie po podjęciu przez Wojewodę Dolnośląskiego pozytywnego rozstrzygnięcia, co do zgodności z prawem podjętych przez Radę Miasta Świeradów-Zdrój uchwał o zmianie studium i uchwaleniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz wykonanych pracach planistycznych kopii zmiany studium oraz planu miejscowego wraz z rysunkami po uchwaleniu - po 3 egz. w tym rysunku zmiany studium na podkładzie materiałowym lub zafoliowanej do powieszenia po 1 egz. oraz w formie cyfrowej na nośniku CD/DVD po 1 egz. 11) przygotowanie dokumentacji prac planistycznych związanych ze zmianą studium oraz planem miejscowym do przedstawienia Wojewodzie Dolnośląskiemu. W tym sporządzanie planu miejscowego w formie cyfrowej w formacie zgodnym z Edytorem Aktów Prawnych (tekst) i pdf 300 dpi (rysunek)dla publikacji w dzienniku Urzędowym woj. Dolnośląskiego. 12) uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Urząd Miasta, posiedzeniach Komisjach Rady Miasta oraz w sesjach Rady Miasta poświęconym pracom nad zmianą studium i planem miejscowym. 13) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalnoprawnych - projekty wszystkich pism zgodnie z art. 11 i 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i współpracę przy prowadzeniu procedury. 14) sporządzenie korekty ewentualnych pomyłek popełnionych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach