Przetargi.pl
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Zielona Góra obejmującego tereny położone w obrębie Nowego Kisielina

Gmina Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-021 Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4755670 , fax. 068 4755660
  • Data zamieszczenia: 2010-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielona Góra
    ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 41
    65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4755670, fax. 068 4755660
    REGON: 97077078700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Zielona Góra obejmującego tereny położone w obrębie Nowego Kisielina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODARO-WANIA PRZESTRZENNEGO TERENU POŁOŻONEGO W OBRĘBIE WSI NOWY KISIELIN, który składa się z dwóch działek: 7/1 oraz 10/18. Granice terenu objętego planem określa załącznik graficzny do Uchwały Nr XXXVIII/303/09 Rady Gminy Zielona Góra z dnia 29 grudnia 2009 r. Przedmiot zamówienia i zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje: 1) Zakres opracowania projektu planu powinien spełniać wymogi art. 15 i 16 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587) i innych ustaw. 2) Przedmiot zamówienia powinien zawierać: - projekt planu sporządzony na mapie w skali 1:1000, - opracowanie ekofizjograficzne, - prognozę skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze opracowaną równolegle z projektem planu wraz z obszarami pozostającymi w zasięgu jego oddziaływania, - prognozę skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, z uwzględnieniem art. 36 ustawy z dn. 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) okaz określenie sposobu realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania - zgodnie z przepisami o finansach publicznych, - przygotowanie wniosku wraz z niezbędną dokumentacją i materiałami do Ministra Środowiska o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych na cele nierolne i nieleśne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1266), 3) Zakres i forma opracowania prognozy powinna spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie szczegółowych warunków jakim powinna odpowiadać prognoza oddziaływania na środowisko dotycząca projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1667) i przedstawiać wyniki analiz i ocen w formie kartograficznej i opisowej, przy czym część kartograficzną prognozy należy sporządzić w skali odpowiedniej do skali, w której sporządzony jest rysunek planu. 4) Wykonawca przygotuje w imieniu zamawiającego materiały i wykona czynności wynikające z obowiązków nałożonych na Wójta w art. 17 i 20 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.). 5) Wykonawca powyższe opracowanie sporządzi w ilości: I. zapis elektroniczny planu - 2 kpl. na nośniku CD.: a) rysunek planu i załączniki graficzne do uchwały w postaci pliku wektorowego zapisanego w standardzie Corel Draw (.cdr) lub cad (.dwg), b) tekst planu z załącznikami tekstowymi w postaci pliku Microsoft Word. II. rysunek planu w formie barwnej na płótnie lub laminowany (ofoliowany) w skali 1:1000-2 egz. III. dokumentacja planistyczna - 4 egz. (w tym 1 oryginał i po 1 kopii dla Wojewody i Starosty Powiatu), IV. opracowanie ekofizjograficzne - 2 kpl., V. prognoza wpływu ustaleń planu na środowisko - 2 kpl., VI. prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - 2 kpl., VII. rysunek planu w technice czarno-białej celem publikacji w Dz. Urz. Woj. Lubuskiego - 1 egz. 4. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wykonać projekt przedmiotu zamówienia, przygotowany do wyłożenia do publicznego wglądu, wyłącznie w technice barwnej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wybrany Wykonawca zobowiązany będzie również do: a) wykonania wszystkich innych niezbędnych opracowań, np. ekofizjografia, prognoza oddziaływania na środowisko, wniosek rolny, prognoza skutków finansowych, uzgodnienia planów itp.; b) sporządzenia dokumentów formalno-prawnych wymaganych w trakcie sporządzania planów, w tym również projektów uchwał Rady Gminy(zapis w edytorze XML) oraz zarządzeń Wójta; c) konsultowania z Zamawiającym projektu przedmiotu zamówienia w zakresie treści merytorycznej planu i technik zapisu planistycznego oraz uwzględnianie w projekcie przedmiotu zamówienia ustaleń przyjętych w drodze konsultacji; d) udziału w prezentacji projektu przedmiotu zamówienia na Sesjach i posiedzeniach Rady Gminy Zielona Góra oraz jej Komisjach, a także przed Komisją Urbanistyczno-Architektoniczną; e) przygotowania niezbędnej korespondencji w trakcie sporządzania przedmiotu zamówienia, w tym przygotowania Komunikatów, Obwieszczeń, Zawiadomień; f) udziału w dyskusji publicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach