Przetargi.pl
OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA CZĘŚCI TERENU MIASTA KCYNIA I ORĘBU KARMELITA, GMINA KCYNIA

Urząd Miejski w Kcyni ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, ul. Rynek 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5893720 , fax. 052 5893722
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Kcyni
    ul. Rynek 23 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5893720, fax. 052 5893722
    REGON: 00052892000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA CZĘŚCI TERENU MIASTA KCYNIA I ORĘBU KARMELITA, GMINA KCYNIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenu miasta Kcynia i obrębu Karmelita Gmina Kcynia, które będą stanowić załącznik do uchwały Rady Miejskiej, w sprawie uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, zwanego dalej projektem planu. Opracowanie obejmuje obszar : - terenów miasta Kcynia o powierzchni ok. 36 ha, na podstawie Uchwały Nr XXXIV/363/2009 Rady Miejskiej z dnia 26 czerwca 2009r. - terenów wiejskich o powierzchni ok. 8,50 ha, na podstawie Uchwały Nr XXXIV/364/09 Rady Miejskiej z dnia 26 czerwca 2009r. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. Zadanie nr 1 - opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenu miasta Kcynia, na podstawie Uchwały Nr XXXIV/363/2009 Rady Miejskiej z dnia 26 czerwca 2009r 3.2. Zadanie nr 2 - opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenu obrębu Karmelita, Gmina Kcynia, na podstawie Uchwały Nr XXXIV/364/09 Rady Miejskiej z dnia 26 czerwca 2009r. 3.3. Dla zadania nr 1 i nr 2 przedmiot zamówienia obejmuje: 3.3.1. Sporządzenie wszelkich opracowań i analiz niezbędnych do uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego objętego niniejszym zamówieniem 3.3.2. Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów Gminy Kcynia zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych wraz z projektem uchwały Rady Miejskiej w Kcyni , o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 3.3.3. Przygotowanie ogłoszenia prasowego obwieszczenia o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz przygotowanie pisemnych zawiadomień do instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 3.3.4. Przygotowanie wykazu wniosków złożonych do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 3.3.5. Przygotowanie wykazu materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (aktualne na dzień przekazania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do uzgodnienia) 3.3.6. Przygotowanie materiałów planistycznych sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych wykorzystanych na potrzeby projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (aktualne na dzień przystąpienia do sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do uzgodnienia) 3.3.7. Przygotowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do uzgodnień wynikających zobowiązujących ustaw. 3.3.8. Przygotowanie wykazu opinii i uzgodnień do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 3.3.9. Przygotowanie ogłoszenia prasowego, obwieszczenia o wyłożeniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, do publicznego wglądu 3.3.10. Obsługę wyłożenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko wynikającego z obowiązujących przepisów, w dni ustalone z Urzędem Miejskim w Kcyni - w razie konieczności składanie wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnie i ustnie) 3.3.11 Prezentację projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na forum Gminy, uczestniczenie w posiedzeniach: Gminnej Komisji Architektoniczno- Urbanistycznej, Komisjach Rady Miejskiej oraz udział w dyskusji publicznej na temat rozwiązań przyjętych w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 3.3.12. Dostarczenie kompletnego opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do uchwalenia i prezentacja na sesji zatwierdzającej 3.3.13. Skompletowanie dokumentacji formalno - prawnej celem przekazania do wojewody 3.3.14. Wykonawca winien przekazać zamawiającemu prace w ilościach: Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia w wersji elektronicznej (dyskietka oraz Płyta CD) oraz w postaci drukowanej w następującej ilości egzemplarzy: - projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wewnętrznego opiniowania - w 4 egz. - projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do pierwszego czytania - w 4 egz. - projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do uzgodnienia - w ilości odpowiednio do wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym + 1 egz. - projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia - w 2 egz. - projekt planu do uchwalenia - w 4 egz. - prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - w 2 egz. - projekt planu do publikacji - w 7 egz. - opinie urbanistyczne, wyjaśnienia itp. - w 1 egz. Załączniki graficzne do planu i prognozy oddziaływania na środowisko Wykonawca przekaże: - do wewnętrznego opiniowania, do pierwszego czytania, do uzgodnień, do uchwalenia - w pomniejszonej skali (format A.3); - do wyłożenia oraz po uchwaleniu planu przez Radę Miejską - w skali zgodnej z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym; - do publikacji - w skali zgodnej z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, podzielony na arkusze formatu A.4. Opracowanie należy wykonać na mapach w skali 1: 1000 3.15. Przygotowanie kompletu materiałów niezbędnych dla instytucji uzgadniających (tekst + mapy) 3.16. Przygotowanie korespondencji, ogłoszeń obwieszczeń i uchwały w formie wydruku i w wersji elektronicznej. Wykonanie kompletnego przedmiotu umowy nastąpi etapami: 1/ etap I - obejmuje wykonanie prac przewidzianych do realizacji w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w art. 15 ust. 2 pkt 1-12 oraz opracowanie ekofizjograficzne i prognozę oddziaływania na środowisko. 2/ etap II - obejmuje wykonanie prac przewidzianych do realizacji w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w art. 17 do 29. Zamawiający dostarczy Wykonawcy następujące materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: Zamawiający dostarczy podkłady mapowe. - Strategię Rozwoju Gminy na lata 2008 - 2015, - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego przyjęte uchwałami, które są dostępne na stronie internetowej: www.kcynia.pl, - obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kcyni,. które zostało zatwierdzone Uchwałą Nr XII/125/99 Rady Miejskiej w Kcyni z dnia 29 grudnia 1999r. oraz wszelkie informacje dotyczące zmiany studium ( w trakcie opracowania) W przypadku zmiany, w trakcie opracowania studium, przepisów w zakresie planowania przestrzennego, Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić opracowanie o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; . dysponują lub dysponować będą minimum jedną osobą będącą członkiem Izby Urbanistów, która pełnić będzie funkcję projektanta 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch projektów planów porównywalnych z przedmiotem zamówienia; pod pojęciem planu porównywalnego z przedmiotem zamówienia należy rozumieć wykonanie planu o powierzchni co najmniej 15 ha dla terenów miejskich i 5 ha dla terenów wiejskich, 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1 Formularze ofertowe - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 i 1a, A.2 Wzór umowy - zaparafowany przez wykonawcę - załącznik nr 3 i 3a, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, B.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B.4 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (Wykonawca winien wykazać wykonanie przynajmniej co najmniej dwóch projektów planów porównywalnych z przedmiotem zamówienia; pod pojęciem planu porównywalnego z przedmiotem zamówienia należy rozumieć wykonanie planu o powierzchni co najmniej 15 ha dla terenów miejskich i co najmniej 5 ha dla terenów wiejskich, na potwierdzenie złoży referencje), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 4 C.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym Wykonawca wskazał osobę, którymi będzie dysponował.- załącznik nr 5 C.3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie przynależności projektanta studium do Izby Urbanistów lub dokumenty równoważne D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1 Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, E.2 Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - oferta winna zawierać oświadczenie i dokumenty opisane w pkt B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kcynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach