Przetargi.pl
Opracowanie merytorycznne i wydruk 2 numerów Biuletynu Informacyjnego SILESIA REGION na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013

Województwo Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2078562 , fax. 032 2563420
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
    ul. Ligonia 46 46
    40-037 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2078562, fax. 032 2563420
    REGON: 27628463800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie merytorycznne i wydruk 2 numerów Biuletynu Informacyjnego SILESIA REGION na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu merytorycznym i wydruku 2 numerów Biuletynu Informacyjnego SILESIA REGION na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, zgodnie z opisem zawartym w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798225007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych zero groszy). Wykonawcy przysługuje wybór formy wniesienia wadium, w następujących formach: 1. W pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: GETIN Bank S.A. II Oddział w Katowicach ul. Powstańców 25a, 40-039 Katowice nr 09 1560 1111 0000 9070 0003 5309 2. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. W gwarancjach bankowych; 4. W gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wyboru innej niż w pieniądzu formy wniesienia wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał poręczenia lub gwarancji w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ulicy Ligonia 46, pokój 285
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osoba?mi zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych pod?miotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 3 usługi odpowiada-jące swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto min. 20 000 zł każda. Przez rodzaj rozumie się porównywalne zamówienia w zakresie zawartości merytorycznej określonej w pkt. III SIWZ, dotyczące tematyki unijnej. 2) Wykonawca zapewni udział w realizacji zamówienia: a) Kierownika projektu, posiadającego minimum 3-letnie doświadczenie w opracowywaniu i wydawaniu materiałów informacyjnych i promocyjnych na tematy związane z Unią Europejską, w szczególności związane z programami operacyjnymi współfinansowanymi ze środków UE. b) Minimum 2 osób (Zespołu) łącznie posiadających doświadczenie w: opracowaniu i wydaniu co najmniej 3 Biuletynów, w przeprowadzaniu i redagowaniu wywiadów, w zakresie przygotowywania tekstów o charakterze promocyjnym i informacyjnym, redakcji i adjustacji tekstów, wykonawstwa fotografii reklamowej, grafiki komputerowej i komputerowego składu, w kreowaniu wizerunku firm/organizacji. Zamawiający wymaga określenia optymalnego składu zespołu składającego się z osób posiadających wiedzę i doświadczenie z danego zakresu, umożliwiające prawidłowe wykonanie zamówienia. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi oświadczeniami i dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zawarte w formularzu ofertowym). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Pełnomocnictwo lub informacja o udzielonym pełnomocnictwie w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI 1.2) SIWZ; 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykony-wanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z po?daniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi spełniać warunek określony w punkcie X ust. 1.1) SIWZ. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzo?rem zamieszczonym w formularzu ofertowym. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. X ust. 1.2) SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol-skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie XI 1.2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdza-jące, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie XI. 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym or-ganem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodar?czego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku usta-nawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: - każdy podmiot oferty wspólnej (np. Konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. XI ppkt. od 1.1) do 1.3) SIWZ, - dokumenty o których mowa w pkt. XI ppkt 1.4) i 1.5) SIWZ może załączyć jeden z nich lub mogą go złożyć wspólnie. 5. W przypadku, gdy Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników po-stępowania, informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. 2003 nr 153 poz. 1503 z późn. zm.), do oferty winien dołączyć wykaz informacji stanowiących tajemnicę przed-siębiorstwa podając precyzyjnie nazwę dokumentu i nr strony oraz podstawę prawną tajem-nicy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do wy-stępowania w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zawartość merytoryczna tekstu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/?grupa=2
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach