Przetargi.pl
Opracowanie merytoryczne i graficzne oraz skład komputerowy, łamanie i przygotowanie do druku 5 przewodników informacyjnych dotyczących Funduszy Europejskich

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 461 30 00 , fax. 0-22 461 33 62
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
    ul. Wspólna 2/4 2/4
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 461 30 00, fax. 0-22 461 33 62
    REGON: 14031558300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie merytoryczne i graficzne oraz skład komputerowy, łamanie i przygotowanie do druku 5 przewodników informacyjnych dotyczących Funduszy Europejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie merytoryczne i graficzne oraz skład komputerowy, łamanie i przygotowanie do druku 5 przewodników informacyjnych dotyczących Funduszy Europejskich. Wielkość/zakres zamówienia: wartość szacunkowa 165.573,77 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 923122106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 157 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy; 2) wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 usługi polegające na opracowaniu merytorycznym (napisaniu i zredagowaniu) i graficznym, składzie, łamaniu i przygotowaniu do publikacji informacyjno-promocyjnej o tematyce Funduszy Europejskich o objętości co najmniej 30 stron i wartości minimum 15.000 zł brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B:W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunek określony w pkt III 2) ppkt A 2). Do każdej wykonanej usługi wskazanej w wykazie należy przedstawić dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. C: W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) należy spełnić następujące warunki: a) wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w formie pisemnej, tj. w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę), z tym, że dokumenty o których mowa w pkt III 2) B ppkt 1 i 2 należy dołączyć od każdego wykonawcy; c) oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w pkt 4.4 SIWZ przez każdego wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika; 5) W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złozyć na zasadach określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość próbki
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mrr.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach