Polska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg
- Adres: 01-171 Warszawa, ul. Młynarska 42
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Organizacja Turystyczna
ul. Młynarska 42
01-171 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 016213775 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pot.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie media kit wraz z przeprowadzeniem działań marketingowych mających na celu promocje turystyki kulinarnej w kontekście rekomendacji Michelin Guide. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie media kit wraz z przeprowadzeniem działań marketingowych mających na celu promocje turystyki kulinarnej w kontekście rekomendacji Michelin Guide.3.2 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz nie zachodzą wobec nich przesłanki wykluczenia z postępowaniana podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, a także spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 pkt. 2 ustawy Pzp dotyczące:5.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.5.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.5.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.5.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:5.1.4.1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty wykonał lub wykonuje co najmniej 15 usług odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, w tym co najmniej 10 sesji fotograficznych o łącznej wartości 300 000 zł brutto oraz 5 kampanii promocyjnych związanych z kulinariami o łącznej wartości 300 000 zł brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja kampanii promocyjnej Województwa Mazowieckiego „Odpocznij na Mazowszu” poprzez ekspozycję grafik kampanii „Odpocznij na Mazowszu” .
Dodano: 2024-04-24 - Udostępnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich
Dodano: 2024-03-07 - Udostępnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich
Dodano: 2024-02-21 - Kampania video, której przedmiotem są działania promujące obiekty z Listy Światowego Dziedzictwa UNESCO oraz z listy Pomników Historii
Dodano: 2023-12-21 - Opracowanie media kit wraz z przeprowadzeniem działań marketingowych mających na celu promocje turystyki kulinarnej w kontekście rekomendacji Michelin Guide.
Dodano: 2023-12-19 - Przeprowadzenie kampanii wizerunkowej we współpracy z narodowym przewoźnikiem promującej Polskę jako destynację atrakcyjną turystycznie na rynku zagranicznym.
Dodano: 2023-12-19 - „Realizacja działań reklamowych w podziale na 2 części.”
Dodano: 2023-12-13 - Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
Dodano: 2023-12-01 - Przeprowadzenie działań aktywizujących seniorów w obszarze turystyki społeczno-senioralnej
Dodano: 2023-10-19 - „Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej zwracającej uwagę na osoby z niepełnosprawnościami..."
Dodano: 2023-10-04