Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłasza przetarg
- Adres: 00-529 Warszawa, ul. Wspólna 1/3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5292738 , fax. 022 5292780
- Data zamieszczenia: 2010-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
ul. Wspólna 1/3 1/3
00-529 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5292738, fax. 022 5292780
REGON: 14053315600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie logotypu, druk i dystrybucja Biuletynu, kreacja kampanii promującej kierunki matematyczne, techniczne i przyrodnicze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opracowanie projektu graficznego (logotypu wraz z księgą znaku) kampanii promującej kierunki matematyczne, techniczne i przyrodnicze, polegające między innymi na: a. dostosowaniu projektu graficznego logotypu do charakteru kampanii i grupy odbiorców; b. opracowaniu logotypu w kilku podstawowych wersjach kolorystycznych (kolorowa, czarno-biała, jednokolorowa) oraz w wersjach przeznaczonych do wykorzystania na plakatach, ulotkach, drukach, spotach TV i in.; c. dostosowaniu kolorystyki logotypu do obowiązujących wytycznych Unii Europejskiej; d. przeniesieniu na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do logotypu; 2. Opracowanie Biuletynu informacyjno-promocyjnego (szata graficzna, redakcja, skład, łamanie, druk, dystrybucja), polegające między innymi na: a. redakcji treści i projektu graficznego; b. przygotowaniu materiału do każdego numeru Biuletynu w ścisłej współpraca z ośrodkami akademickimi oraz zebranie tekstów i informacji i przeprowadzanie wywiadów; c. dbaniu o: poprawność stylistyczną, perswazyjność przekazu, oryginalność, atrakcyjność i różnorodność tekstów; d. doborze fotografii, wykresów, tabel lub innych elementów graficznych, które podniosą atrakcyjność i przejrzystość przekazywanych treści; e. dostosowaniu treści do grupy odbiorców, z naciskiem na dotarcie w równym stopniu do chłopców i dziewcząt; f. przygotowaniu treści Biuletynu w wersji internetowej i publikowaniu go raz na kwartał na stronie internetowej www.nauka.gov.pl.; g. przekazaniu na Zamawiającego praw własności do zamówionych wydawnictw, h. zapisaniu ostatecznej wersji Biuletynu w formacie PDF oraz przekazanie go do druku; i. archiwizowaniu wszystkich numerów biuletynu przeznaczonych do druku na płycie CD i przekazaniu jej Zamawiającemu. 3. Stały nadzór merytoryczny nad kampanią promującą kierunki matematyczne, techniczne i przyrodnicze (od 1 stycznia 2011 r. do 31 grudnia 2012 r.), w tym dystrybucja Biuletynu do większości szkół gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych oraz wyższych na terenie całego kraju, polegające między innymi na: a. dostarczaniu i rozładowaniu w wyznaczonym terminie do siedzib docelowych odpowiednio zapakowanej i w stanie nie naruszonym każdej partii nakładu Biuletynu, na własny koszt Wykonawcy; b. zapewnieniu odpowiednich standów na Biuletyn w każdym miejscu dystrybucji; c. przekazaniu Zamawiającemu potwierdzenia wysłania Biuletynu do odbiorców; d. wsparciu merytorycznym oraz kreatywnym w celu dokonywania skutecznych modyfikacji prowadzonych działań promocyjnych. 4. Zamawiający oczekuje, iż Biuletyn zawierać będzie 12 stron zszytych zeszytowo w formacie A5 lub A4 w pełnym kolorze na papierze o gramaturze 100 kredowo-matowym z lakierem dyspersyjnym. Biuletyn ukaże się sześć numerów (trzy numery w 2011 r. w łącznym nakładzie 10.000 szt. i trzy numery w 2012 r. w łącznym nakładzie 16.250 szt.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncept kreatywny
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: NIE DOTYCZY
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usług mających na celu promocję bazy praktyk i staży. Realizacja promocji odbędzie się poprzez zakup i realizację usług promocyjnych w Internecie.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie materiałów reklamowych
Dodano: 2016-05-23 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej na potrzeby projektów społeczno-edukacyjnych prowadzonych przez Narodowy Instytut Dziedzictwa
Dodano: 2016-04-14 - Usługa emisji spotu reklamowego w I i II linii metra, postępowanie nr 16/PZP/2016
Dodano: 2016-04-04 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych POIR oraz POPW w ramach obchodów Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2016
Dodano: 2016-03-25 - Produkcja i emisja spotu reklamowego na nośnikach multimedialnych - ekranach LED w związku ze Szczytem NATO nr sprawy 27/ZP/16
Dodano: 2016-03-21 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW REKLAMOWYCH DLA SGGW W WARSZAWIE
Dodano: 2016-02-24 - OBSŁUGA W ZAKRESIE ZAKUPU MEDIÓW
Dodano: 2016-02-16 - Przeprowadzenie na antenie ogólnopolskiej lub ponadregionalnej rozgłośni radiowej kampanii spotowych w liczbie 120 spotów w roku 2016 w miesiącach od marca do czerwca i od września do grudnia, każdy spot o długości 30 sekund, promujących Teatr Narodowy i organizowane w Teatrze premiery, przedstawienia repertuarowe oraz wydarzenia teatralne
Dodano: 2016-02-01