Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
Al. Tadeusza Kościuszki 47
90-514 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 628 70 00, , fax. -
REGON: 36375254600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót na remonty lokali stanowiących zasób mieszkaniowy Gminy Łódź, administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót na remonty lokali stanowiących zasób mieszkaniowy Gminy Łódź, administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ i na warunkach określonych w projekcie umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. Część 1 obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia na terenie RON Północ i RON Wschód w przewidywanej ilości: 786 szt. Część 2 obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia na terenie RON Zachód i RON Centrum w przewidywanej ilości: 683 szt. Część 3 obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia na terenie RON Południe w przewidywanej ilości: 571 szt. CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 71242000-6, 71244000-0 Wartość zamówienia (netto): 773 282,40 zł w tym na: Część 1: 297 941,16 zł. Część 2: 258 897,98 zł. Część 3: 216 443,26 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71242000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja skweru zieleni u zbiegu ulic Klonowej i Powstańców Wielkopolskich
Dodano: 2023-04-06 - DZP.26.1.236.2022 Na opracowanie kosztorysów inwestorskich na remonty lokali administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w 2023 r.
Dodano: 2022-12-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla realizacji inwestycji pn. Część 1 – Przebudowa ul. Turkusowej i ul. Brylantowej w Łuszczanowicach Część 2 – Przebudowa ul. Przemysłowej i ul. Pionowej w Kleszczowie
Dodano: 2021-01-27 - Opracowanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót na remonty lokali stanowiących zasób mieszkaniowy Gminy Łódź, administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi.
Dodano: 2021-01-20 - Opracowanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót na remonty lokali stanowiących zasób mieszkaniowy Gminy Łódź, administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi.
Dodano: 2020-12-14 - Wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla realizacji inwestycji pn. Część 1 - Przebudowa ul. Turkusowej i ul. Brylantowej w Łuszczanowicach, Część 2 - Przebudowa ul. Przemysłowej i ul. Pionowej w Kleszczowie
Dodano: 2020-12-14 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla realizacji inwestycji pn. Część 1 – Przebudowa ul. Turkusowej i ul. Szafirowej w Łuszczanowicach; Część 2 – Przebudowa ul. Przemysłowej i ul. Pionowej w Kleszczowie
Dodano: 2020-10-30 - Opracowanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót na remonty lokali stanowiących zasób mieszkaniowy Gminy Łódź, administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi.
Dodano: 2020-08-28 - Opracowanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami robót na remonty lokali stanowiących zasób mieszkaniowy Gminy Łódź, administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
Dodano: 2020-08-10 - Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy Biura Terenowego ZUS w Brzezinach, ul. Głowackiego 43 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Dodano: 2020-05-05