Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-016 Rzeszów, ul. Mochnackiego 4
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
ul. Mochnackiego 4 4
35-016 Rzeszów, woj. podkarpackie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacie.straz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ochrona przeciwpożarowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji, zaprojektowanie oraz wykonanie sieci strukturalnej w budynku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
opracowanie koncepcji, wykonanie projektu technicznego oraz instalacji logicznej okablowania strukturalnego kategorii 6 (klasa E), a ze względu na wykorzystanie okablowania w przyszłości, spełniającego wymagania również kategorii 7 (klasa F, pasmo 600 MHz) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 727100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.; 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz oferty (zał. nr 2 do SIWZ) z podaniem ceny uwzględniającej podatek od towarów i usług VAT za cały przedmiot zamówienia i specyfikację techniczną wykonania przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ); 2)zestawienie zastosowanych materiałów i montowanych urządzeń opracowane według wzoru stanowiącym załącznik 2.1 do formularza ofertowego. 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. i o nie podleganiu wykluczeniu z mocy art. 24 ust. 1 i/lub ust. 2 ustawy P.z.p. sporządzone wg wzoru określonego w zał. nr 3 do SIWZ; 5)umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej; 6)wykaz zrealizowanych podobnych zamówień (zaprojektowanie i wykonanie okablowania) w zakresie wydajności kategorii 6 w ciągu ostatnich trzech lat (co najmniej jedna), z podaniem ich wartości, datą i miejscem robót oraz referencjami. Podane instalacje referencyjne muszą być objęte programem 25-letniej gwarancji systemowej producenta okablowania (numery i daty udzielonych gwarancji do zweryfikowania). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2.2 do formularza ofertowego. 7)kserokopie dyplomów imiennych, poświadczających ukończenie kursu w zakresie certyfikacji, wykrywania, usuwania usterek (uprawnienie II stopnia) oraz w zakresie instalacji okablowania strukturalnego (uprawnienie I stopnia) dla jednej osoby oraz umowa z producentem regulująca warunki bezpłatnego udzielenia gwarancji 25-letniej systemowej przez producenta okablowania. Dyplomy mają być wystawione przez producenta okablowania. Dokumenty winny być oznakowane jako załącznik 2.3 do
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacie.straz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną