Gmina Osielsko ogłasza przetarg
- Adres: 86-031 Osielsko, Szosa Gdańska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 324 18 00 , fax. 052 324 18 03
- Data zamieszczenia: 2020-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Osielsko
Szosa Gdańska 55A
86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 324 18 00, fax. 052 324 18 03
REGON: 09235068800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji zagospodarowania placu centralnego w Osielsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace koncepcyjne, dotyczące zagospodarowania działki nr 936 położonej w Osielsku, jako placu centralnego. Działka nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Powierzchnia działki 1,9265 ha. Zamówienie obejmuje wykonanie zagospodarowania placu centralnego w trzech wariantach wraz z wizualizacją. Na zagospodarowanie palcu powinny składać się między innymi: budynek użyteczności publicznej tj. Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki, amfiteatr, fontanna, obiekty handlowo - usługowe, miejsca pod mobilne obiekty handlowo usługowe, toaleta publiczna, mała architektura, plac na świąteczną choinkę, stacyjka rowerowa, zieleń urządzona, donice na zieleń i kwiaty, drogi wewnętrzne, ciągi komunikacyjne, parkingi, oświetlenie terenu. Koncepcja architektoniczna zagospodarowania terenu powinna organizować przestrzeń publiczną, nadając jej charakter centrum rekreacyjno-usługowego, ingerującego lokalną społeczność. W opracowanej koncepcji należy uwzględnić: - elementy zagospodarowania terenu należy przedstawić w trzech wariantach architektonicznych, - po dokonaniu wyboru jednego z trzech wariantów należy opracować koncepcję rozkładu pomieszczeń w planowanych obiektach, - nawierzchnie ciągów komunikacyjnych wraz z określeniem ich kolorystyki oraz materiału z jakiego mają być wykonane, - zaproponować układ kompozycyjny zieleni wraz z wyspecyfikowaniem gatunków oraz proponowanej wielkości roślin, - ustalić kolorystykę, kształt i formę elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, elementy oświetlenia w postaci pojedynczych punktów świetlnych lub latarnie), - cały teren powinien być dostępny dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi oraz osób z wózkami dziecięcymi, - należy przyjmować rozwiązania funkcjonalno-przestrzenne w pełni wykorzystujące potencjał terenu, w których harmonijne rozwiązania przestrzenne będą szły w parze z zachowaniem wysokich standardów użytkowych, - koncepcje wymagają uzgodnienia z Zamawiającym, - pozostaje istniejący kort oraz boisko do piłki siatkowej plażowej, planowane do przeniesienia w inne miejsce w późniejszym terminie, w ich lokalizacji zaprojektować połączenie komunikacyjne ul. Centralnej z ul. Modrakową. Program funkcjonalny Gminnego Ośrodka Kultury: Pracownie, sale i pomieszczenia użytkowe: 1) plastyczno – modelarska 30 m2 plus 2 magazynki 6 m2, 2) pracownia wokalna 20 m2 plus magazynek 6 m2, 3) 2 sale nauki gry na instrumentach 15 m2 + 1 magazynek 6 m2, 4) sala dla Uniwersytetu III wieku i „Kobietą być” – sala konferencyjna 35 m2 plus magazynek 6 m2, 5) sala konferencyjna – 35 m2, 6) 1 magazyn 20 m2 na dekoracje, materiały do dekoracji, w tym pomieszczeniu swój warsztat będzie miał także pracownik gospodarczy, 7) pracownia ceramiczno – fotograficzna 20 m2 + 6 m2 magazynek, 8) sala główna 150 m2, scena 6 m na 5 m, 2 pomieszczenia przy scenie szatnio – garderoba 15 m2 i 15 m2 pomieszczenie na sprzęt nagłaśniający. Każde z pomieszczeń obok sceny wyposażone w troje drzwi: 1 od strony sceny, 1 od widowni, 1 od wyjścia do amfiteatru. 9)magazynek na środki czystości + pomieszczenie sprzątaczki 15 m2, 10) zaplecze kuchenne 20 m2, 11) Szatnia 10 m2, 12) 3 pomieszczenia biurowe w ciągu blisko siebie, tak by nie przechodziło się do nich przez salę główną, z osobnymi wejściami oraz przejściami między biurami: sekretariat 16 m2, gabinet dyr. 20 m2, gł. księgowy 16 m2. Przy sekretariacie archiwum zgodnie z przepisami . 13) Pomieszczenie socjalno – kuchenne dla pracowników 16 m2, 14) toalety, 15) pomieszczenia techniczne, 16) amfiteatr na 150 osób, 30 m kwadratowych scena. Program funkcjonalny Gminnej Biblioteki: Do przygotowania propozycji funkcjonalno-użytkowych planowanego zadania inwestycyjnego pn. „Koncepcja placu centralnego w Osielsku” uwzględniono obecne i przyszłe potrzeby biblioteki w Osielsku zakładając, że dynamika wzrostu zainteresowania mieszkańców działalnością placówki będzie utrzymywać się na podobnym do dotychczasowego poziomie. Wykaz pomieszczeń: 1. Sala główna na księgozbiory: dla młodzieży, dorosłych i literaturę popularnonaukową (regały z wolnym dostępem do zbiorów ; „wyspa” z ladą biblioteczną do obsługi czytelników z 2 stanowiskami komputerowymi) - ok. 200 m 2 ; 2. Czytelnia z wyodrębnionym miejscem na odzież wierzchnią czytelników. W pomieszczeniu powinny się znajdować: regały z księgozbiorem podręcznym i min. 2 stoliki do korzystania z tych zbiorów na miejscu; min. 5 stanowisk komputerowych dla czytelników w tym 2 stanowiska z bezpośrednim dostępem do katalogu on-line biblioteki; kącik wypoczynkowy do czytania książek i gazet na miejscu - ok. 50 m 2 3. Wypożyczalnia dla dzieci (najlepiej z odrębnym stanowiskiem komputerowym do obsługi czytelników przez bibliotekarza), w której będzie miejsce na regały na książki dla dzieci najmłodszych; wyodrębniona powierzchnia przeznaczona do zajęć i zabawy (podłoga wykończona wykładziną dywanową) oraz pod stoliki do czytania książek na miejscu- ok. 60 m2. Wyszczególnione w pkt. 1-3 pomieszczenia powinny stanowić całość (widoczność z „wyspy”) - najlepiej przedzielone szklanymi ściankami z możliwością wejścia z sali głównej, która powinna być pomieszczeniem centralnym. 1. Pomieszczenia administracyjne (również służące do przechowywania dokumentów) - biuro dla dyrektora jednostki i biuro dla księgowości z osobnymi wejściami z korytarza (jednak najlepiej połączone wewnątrz drzwiami) - ok. 25 m 2 , 2. Pomieszczenie socjalne, szatnia i toaleta (damska i męska) wyłącznie dla pracowników biblioteki - ok. 25 m 2 . 3. toalety dla użytkowników biblioteki Z uwagi na różny charakter działalności Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki Publicznej należy zaplanować budynek w taki sposób, aby możliwe było niezależne użytkowanie instytucji (odrębne wejścia, media). Pożądane jednak byłoby połączenie wewnątrz budynku dające możliwość korzystania z sali głównej świetlicy, do organizowania spotkań i zajęć przez bibliotekę. Materiały wyjściowe do wykonania przedmiotu zamówienia, będące w posiadaniu Zamawiającego: - mapa poglądowa terenu pod planowaną inwestycję - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Części VI SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.4. dokumenty, o których mowa w Cz. IV ust. 3 pkt. 3.10. SIWZ 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Oddziału Klinicznego Kardiochirurgii, piętro I, bud. nr 4a, 4, 5a"
Dodano: 2024-07-25 - WYKONANIE DOKUMENTACJI DLA ZADANIA: WYKONANIE REMONTU ELEWACJI W KAMIENICY POD GWIAZDĄ
Dodano: 2024-07-19 - Sporządzenie dokumentacji na potrzeby inwestycji obejmującej wzniesienie budynku oraz remont istniejących budynków Oddziału Odwykowego Całodobowego wraz z urządzeniem terenu
Dodano: 2024-07-14 - WYKONANIE PROJEKTU REMONTU ELEWACJI W MUZEUM HISTORII TORUNIA W DOMU ESKENÓW WRAZ Z PRACAMI DODATKOWYMI
Dodano: 2024-07-13 - WYKONANIE PROGRAMU KONSERWATORSKIEGO I DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ TOWARZYSZĄCYCH MODERNIZACJI WYSTAW STAŁYCH ORAZ STREFY WEJŚCIOWEJ NA PARTERZE I W PIWNICY RATUSZA STAROMIEJSKIEGO
Dodano: 2024-07-13 - WYKONANIE PROJEKTU PLASTYCZNEGO ORAZ DOKUMENTACJI WYKONAWCZEJ DLA ZADANIA: WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ W MUZEUM HISTORII TORUNIA
Dodano: 2024-07-05 - Wykonanie dokumentacji projektowych budowy sieci wodociągowych na terenie Gminy Osielsko
Dodano: 2024-06-03 - WYKONANIE PROJEKTU REARANŻACJI WYSTAWY STAŁEJ W MUZEUM SZTUKI DALEKIEGO WSCHODU W KAMIENICY POD GWIAZDĄ PN. ŚWIAT ORIENTU
Dodano: 2024-05-08 - WYKONANIE DOKUMENTACJI DLA ZADANIA: WYKONANIE REMONTU ELEWACJI W KAMIENICY POD GWIAZDĄ
Dodano: 2024-05-08 - Opracowanie dokumentacji projektowych budowy/rozbudowy/przebudowy dróg na terenie gminy Dobrcz
Dodano: 2024-04-29