Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji szczegółowej i projektu budowy kanalizacji sanitarnej - Sietesz górna i Siedleczka górna

Miasto i Gmina Kańczuga ogłasza przetarg

  • Adres: 37-220 Kańczuga, ul. M. Konopnickiej 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6423142 , fax. 16 6426630
  • Data zamieszczenia: 2013-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Kańczuga
    ul. M. Konopnickiej 2 2
    37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie
    tel. 16 6423142, fax. 16 6426630
    REGON: 65090060200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji szczegółowej i projektu budowy kanalizacji sanitarnej - Sietesz górna i Siedleczka górna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis i określenie przedmiotu zamówienia: =Opracowanie Aktualizacji Projektu Sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami , pompowniami ścieków i ich zasilaniem energetycznym dla miejscowości Sietesz - Etap II. =Opracowanie Aktualizacji Projektu Sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami , pompowniami ścieków i ich zasilaniem energetycznym dla miejscowości Siedleczka - Etap II. =Zakres terytorialny opracowań określa załącznik do SIWZ 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Aktualizacji projektów budowlanych wykonawczych kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, pompowniami ścieków i ich zasilaniem energetycznym dla miejscowości Sietesz - Etap II w oparciu o posiadany Projekt sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Sietesz oraz Aktualizacji Projektu Sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, pompowniami ścieków i ich zasilaniem energetycznym dla miejscowości Siedleczka - Etap II w oparciu o posiadany Projekt sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Siedleczka. W posiadaniu Zamawiającego znajdują się odpowiednio: =dla miejscowości Sietesz - Projekt Budowlany sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Sietesz, Dokumentacja geologiczna, Projekt budowlany pompowni ścieków, część zgód na wejście w teren od właścicieli/użytkowników nieruchomości na których zlokalizowana zostanie sieć kanalizacyjna z urządzeniami(ok. 70%) =dla miejscowości Siedleczka - Projekt Budowlany sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Siedleczka, Dokumentacja geologiczna, Projekt budowlany pompowni ścieków, Projekt budowlany zjazdu z drogi powiatowej, część zgód na wejście w teren od właścicieli/użytkowników nieruchomości na których zlokalizowana zostanie sieć kanalizacyjna z urządzeniami(ok. 70%) =Zamawiający udostępni Wykonawcom wersję papierową posiadanych zasobów w swojej siedzibie. Każdy Wykonawca ma prawo wglądu do dokumentacji technicznej po uprzednim umówieniu się z Zamawiającym, celem dokładnego sporządzenia oferty. 2.Zakres prac obejmuje w szczególności: =Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, pompowniami ścieków i ich zasilaniem energetycznym dla obu zadań, a następnie wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla obu zadań. Do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach należy dołączyć komplet zgód od właścicieli działek. =Uzyskanie map do celów projektowych. =Opracowanie aktualizacji projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi do istniejących i zaprojektowanych budynków na obszarze zaznaczonym na mapie, stanowiącej załącznik do SIWZ, wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami zgodnie z art. 34 Prawa Budowlanego - 4 egz, w tym również na nośniku elektronicznym z zapisem na CD w formacie PDF, doc. dostosowanych do przeprowadzenia zamówień publicznych na roboty budowlane. =Opracowanie aktualizacji projektów pompowni ścieków z zasilaniem energetycznym, ogrodzeniem, wydzieleniem i utwardzeniem dróg dojazdowych do pompowni oraz przyłączy kanalizacyjnych do istniejących i zaprojektowanych budynków na obszarze zaznaczonym na mapie, stanowiącej załącznik do SIWZ, oraz projekty ewentualnej przebudowy istniejących sieci i pompowni, =Uzyskanie kompletu zgód na wejście w teren od właścicieli/użytkowników nieruchomości na których zlokalizowana zostanie sieć kanalizacyjna z urządzeniami. =Uzyskanie w imieniu Gminy wymaganych decyzji i uzgodnień. =Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla obu zadań - po 2 egz. wersja papierowa, 1 egz. wersja elektroniczna =Opracowanie dokumentacji kosztorysowej odrębnie dla każdego zadania w zakresie: - przedmiar robót - po 2 egz. wersja papierowa, 1 egz. wersja elektroniczna, - kosztorys inwestorski - po 2 egz. wersja papierowa, 1 egz. wersja elektroniczna =Dokonanie niezbędnych uzgodnień projektu. =Przygotowanie wniosku o udzielenie pozwolenia na budowę. =Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych winny być opracowane w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.), jak również w oparciu o rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462) oraz rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 463). Kosztorysy inwestorskie winne być opracowane w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389). Dokumentacja projektowa winna być sporządzona w sposób, aby przyjęte rozwiązania projektowe nie utrudniały uczciwej konkurencji przy opisywaniu przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wykonawstwo robót wykonywanych na podstawie w/w dokumentacji, zgodnie z wymaganiami art. 29 oraz art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2010r. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, a także opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający uzyskanie pozwolenia na budowę i ogłoszenie postępowania o udzielne zamówienia publicznego na wykonawstwo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275z pożn. zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu Filia w Kańczudze ul. Rynek 11 37-220 Kańczuga Nr 89 9096 0004 2004 0041 6713 0014 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 7.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie zawiązania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga w pok. Nr 13 lub dołączyć do oferty. 9.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kanczuga.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach