Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłasza przetarg
- Adres: 00-834 Warszawa, Pańska 81/83
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (022) 432 80 80 , fax. (022) 432 86 20
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Pańska 81/83 81/83
00-834 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (022) 432 80 80, fax. (022) 432 86 20
REGON: 01718109500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja działająca na podstawie ustawy o utworzeniu PARP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji rozwoju serwisu internetowego Portal Innowacji wraz z realizacją jego strony technicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Opracowanie kompleksowej koncepcji rozwoju i funkcjonowania Portalu Innowacji, 2.Przygotowanie niezbędnych elementów specyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. (dalej zwana PZP) dla postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla Wykonawcy redagującego Portal Innowacji, 3.Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie systemu CMS dla Portalu Innowacji 4.Przeprowadzenie dwóch szkoleń dla użytkowników systemu CMS z jego obsługi 5.Wsparcie techniczne dla użytkowników systemu CMS , 6.Transfer systemu CMS wraz z danymi na serwer wskazany przez Zamawiającego 7.Raportowanie na temat funkcjonowania Portalu Innowacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722120004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.; a) w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonali minimum 3 strony internetowe o charakterze serwisów informacyjnych (przez serwis informacyjny Zamawiający rozumie stronę internetową zawierającą bieżące informacje na temat, któremu dedykowany jest serwis; serwisami informacyjnymi w rozumieniu Zamawiającego nie są strony zawierające ofertę handlową (sklepy internetowe) oraz strony firmowe); b) dysponuje zespołem projektowym składającym się z osób dysponujących następującą wiedzą i doświadczeniem: - 1 grafikiem komputerowym - posiadający doświadczenie w zakresie tworzenia grafiki komputerowej na potrzeby serwisów internetowych, projektowania w części graficznej serwisów internetowych w tym również z wykorzystaniem technologii flash tj. mogącą udokumentować wykonanie minimum 3 projektów graficznych serwisów internetowych, - 2 informatykami posiadającymi doświadczenie w zakresie tworzenia serwisów internetowych w oparciu o systemy CMS, administrowania tego typu serwisami, hostowania serwisów internetowych w sieci oraz tworzenia i obsługi bazami danych na potrzeby serwisu internetowego tj. mogących wykazać się wykonaniem minimum 3 aktualnie funkcjonujących serwisów internetowych wraz z podaniem ich adresów w sieci internet, - 1 specjalistą posiadającym, co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przy zastosowaniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. brał udział jako doradca lub członek komisji przetargowej w co najmniej 4 postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych w trybach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, których przedmiot obejmował przeniesienie autorskich praw majątkowych do wytworzonego dzieła, - 2 osobami posiadającymi wiedzę w zakresie tematyki innowacji, transferu technologii, komercjalizacji wyników badań naukowych, klastrów, wdrażania innowacji, finansowania innowacji tj. mogą się wykazać 3-letnim zatrudnieniem na stanowisku specjalisty lub równorzędnym w jednej z następujących instytucji parku naukowo-technologicznego, inkubatora technologicznego, centrum transferu technologii lub mogącą się wykazać w ciągu ostatnich 3 lat minimum 5 publikacjami i/lub artykułami prasowymi o charakterze analitycznym z ww. obszarów tematycznych (publikacje i artykuły można stosować wymiennie), - 1 osobą mającą doświadczenie w zarządzaniu projektami internetowymi o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. mogącą wykazać się doświadczeniem w realizacji 2 projektów zaprojektowania i wykonania serwisu internetowego. Osoby wskazane przez wykonawcę nie mogą pełnić więcej niż jednej funkcji w ramach przedmiotowego zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 1 pkt 4) muszą spełnić wszyscy Wykonawcy, a warunki określone w ust. 1 pkt 1) - 3) muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1 wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch usług, o których mowa w ust. 1 pkt 2) lit a), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa, co najmniej jeden z ich, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) lit. b). Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa przynajmniej jeden z nich, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, w którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa ten z nich, który będzie posługiwał się takimi osobami, 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby, uprawnione od reprezentowania Wykonawcy z wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w ust. 3 pkt 2, które powinno być przedstawione w oryginale. 9. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metoda spełnia - nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach, o których mowa w ust. 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ramowa koncepcja Portalu Innowacji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie aplikacji mobilnej Zdrowa Mama - Zdrowe Dziecko w związku z realizacją Projektu (SPPW) KIK/34 Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy
Dodano: 2016-06-17 - Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie systemu do wirtualizacji Polskich Norm (PN) w wersji angielskiej (E)
Dodano: 2016-04-12 - Aplikacja zdrowego żywienia na system iOS w związku z realizacją Projektu (SPPW) KIK/34 Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy
Dodano: 2016-03-31 - Kompleksowa usługa stworzenia projektów graficznych oprogramowania oraz uruchomienia aplikacji mobilnej na system Android w związku z realizacją Projektu (SPPW) KIK-34 Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy
Dodano: 2015-07-14 - Zakup usługi pozwalającej na świadczenie elektronicznych usług administracji publicznej na platformie ePUAP na potrzeby realizacji projektu pn.: Elektroniczna Platforma Wymiany i Obiegu Dokumentów Administracji Rządowej Województwa Mazowieckiego (EPWiOD)
Dodano: 2015-06-23 - Stworzenie stałej wystawy muzealnej Warka - miasto dotknięte historią
Dodano: 2015-04-15 - Usługi dotyczące systemu Podsystem Wydatków Informatycznych (PWI)
Dodano: 2015-01-21 - Usługi utrzymania, udostępniania i rozwoju systemu aukcyjnej sprzedaży drewna (zn. spr. DZ.270.2.2015)
Dodano: 2015-01-13 - Rozbudowa funkcjonalności posiadanego oprogramowania Impuls EVO wraz z dostarczeniem licencji bazodanowych, znak sprawy: AZP-2402-06/2014
Dodano: 2014-09-26 - Modernizacja używanego przez Zamawiającego oprogramowania Impuls 4.2.9 do Impuls Evo, znak sprawy: AZP-2402-05/2014
Dodano: 2014-09-10