Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji rozwoju i komercjalizacji przemysłowego produktu turystycznego w Zawierciu pn. Kryształowy Szlak Zawiercia

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2010-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji rozwoju i komercjalizacji przemysłowego produktu turystycznego w Zawierciu pn. Kryształowy Szlak Zawiercia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji rozwoju i komercjalizacji poprzemysłowego produktu turystycznego w Zawierciu pn.: Kryształowy Szlak Zawiercia zwanej dalej koncepcją, spójnej z: Programem Rewitalizacji Miasta Zawiercia, Strategią Promocji Miasta Zawiercie, Planem Marketingowym i Wytycznymi Strategicznymi Promocji dla Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego. I. Zakres koncepcji powinien obejmować istniejące i funkcjonujące zakłady przemysłowe na terenie miasta Zawiercia, powstałe w XIX w., które w wyniku wstępnej analizy spełnią przesłanki oraz wyrażą zgodę na stworzenie wspólnie z gminą Zawiercie produktu turystycznego. II. Koncepcja powinna nawiązywać do hasła promocyjnego Zawiercie. Miasto dobrych połączeń, szczególnie uwzględniając połączenie turystyki industrialnej z aktywną turystyką uprawianą na Jurze Krakowsko - Częstochowskiej. III. Koncepcja powinna składać się z części analitycznej, planistycznej i marketingowej. IV. Przekazy na wszystkich materiałach jakie powstaną podczas opracowania koncepcji, w szczególności nośnikach, planszach, prezentacjach, muszą uwzględniać odpowiednie wymagania z zakresu informacji i promocji (w tym wizualizacji), tj. źródła finansowania. Ponadto powinny obowiązkowo zawierać znaki graficzne: logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, logo województwa śląskiego, flaga UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz zapis: Kampania finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. V. Zakres przedmiotu zamówienia: I CZĘŚĆ ANALITYCZNA 1. Wykonanie wstępnych analiz: a. Analizę działalności zabytkowych zakładów przemysłowych w Zawierciu pod kątem możliwości stworzenia poprzemysłowego produktu turystycznego. b. Analizę otoczenia rynkowego wskazującą m.in. potencjalne grupy docelowe. c. Analizę prawną wskazującą m.in. właściwą formę prawną dla planowanego poprzemysłowego produktu turystycznego, uwzględniającą jego stworzenie, zarządzanie i finansowanie. Analiza powinna uwzględniać również możliwość pozyskiwania, przez powstały podmiot, środków pomocowych z UE. d. Analizę ekonomiczną i finansową podmiotów uczestniczących w stworzeniu poprzemysłowego produktu turystycznego. e. Analizę zdolności inwestycyjnych oraz możliwości wsparcia finansowego inwestycji, m.in. pod kontem RPO WSL. f. Analizę SWOT dla wstępnych założeń inwestycyjnych. II CZĘŚĆ PLANISTYCZNA 1. Zaplanowanie i przeprowadzenie warsztatów urbanistyczno - architektonicznych w celu wykonania Master - Planu, w tym: a. Opracowanie i przedłożenie - w ciągu 15 dni od daty podpisania umowy - do akceptacji Zamawiającego szczegółowego planu warsztatów obejmującego harmonogram każdego dnia warsztatów. b. Przeprowadzenie warsztatów, w ramach których Wykonawca jest zobowiązany: i. Przedstawić listę zidentyfikowanych stron i podmiotów zainteresowanych współuczestnictwem w projekcie. ii. Przedstawić co najmniej dwie ogólne koncepcje urbanistyczno - architektoniczne poddane ocenie i konsultacjom w trakcie warsztatów, wraz z wstępnymi wycenami kosztorysowymi działań inwestycyjnych, które mogą znaleźć wstępną akceptację uczestników warsztatów. iii. Przedstawić na końcu warsztatów uzgodnioną koncepcje urbanistyczno-architektoniczną (tzw. Master Plan) wraz z wizualizacjami (co najmniej 3 wizualizacje) oraz odpowiednią analizą urbanistyczną. iv. W trakcie warsztatów powinny zostać przeprowadzone mediacje między wszystkimi stronami i podmiotami zainteresowanymi współuczestnictwem w projekcie, tak by wypracować spójną i wstępnie akceptowalną przez wszystkie te podmioty strategię działań według uzgodnionego Master Planu. c. Zrealizowane podczas trwania warsztatów usługi polegającej na wykonaniu uproszczonych modeli form prawnych, w tym PPP, oraz uproszczonych analiz opłacalności inwestycyjnej dla głównych wariantów rozwoju obszaru będącego przedmiotem działań warsztatowych. III CZĘŚĆ MARKETINGOWA 1. Przygotowanie, na podstawie wyników warsztatów, spójnej koncepcji rozwoju i komercjalizacji przemysłowego produktu turystycznego w Zawierciu pn. Kryształowy Szlak Zawiercia, zawierającej następujące elementy: a. Zakres planowanych inwestycji, w tym: - Koncepcje urbanistyczno-architektoniczną (tzw. Master Plan) wraz z wizualizacjami (co najmniej 3 wizualizacje) oraz odpowiednią analizą urbanistyczną. - Ogólne wytyczne do dalszych postępowań planistycznych dla przemysłowego produktu turystycznego w Zawierciu pn. Kryształowy Szlak Zawiercia (Studium Wykonalności lub MPZP). b. Szczegółowy opis finansowania przemysłowego produktu turystycznego w Zawierciu pn. Kryształowy Szlak Zawiercia, w tym: - Modele prawno-ekonomiczne dla koncepcji urbanistyczno-architektonicznej (Master Plan) wypracowane podczas warsztatów urbanistyczno-architektonicznej. - Wstępne wyceny działań inwestycyjnych. - Analizy opłacalności inwestycyjnej. c. Planu marketingowy przemysłowego produktu turystycznego w Zawierciu pn. Kryształowy Szlak Zawiercia. d. Wizualizacja przemysłowego produktu turystycznego w Zawierciu pn. Kryształowy Szlak Zawiercia, w tym: - System identyfikacji wizualnej (logo, standaryzacja, druki firmowe, przykładowe aplikacje na nośnikach). - Projekty 4 rodzajów nośników (tablica informacyjna, plafon stojący, tablica kierunkowe, witacz) e. Harmonogram działań na lata 2011-2013, 2. Przygotowanie tłumaczenia na język angielski dokumentów powstałych w wyniku prac przeprowadzonych zgodnie z w/w zakresem, oraz streszczeń dokumentów; a. Streszczenie podlegają dokumenty powyżej 10 stron maszynopisu. b. Dokumenty do 10 stron maszynopisu należy przetłumaczyć w całości. 3. Wykonanie pięciu, wybranych przez Zamawiającego, prototypów nośników informacji, zaprojektowanych w ramach wizualizacji przemysłowego produktu turystycznego w Zawierciu pn. Kryształowy Szlak Zawiercia. 4. Wykonanie interaktywnej prezentacji multimedialnej koncepcji przemysłowego produktu turystycznego w Zawierciu pn. Kryształowy Szlak Zawiercia zawierającej następujące informacje: a. Opis produktu turystycznego. b. Opis i dokumentację fotograficzną z warsztatów urbanistyczno - architektonicznych. c. Prezentacje koncepcji urbanistyczno-architektonicznej wraz z wizualizacją 3D d. Prezentację koncepcji funkcjonowania produktu turystycznego w formie wirtualnego spaceru po 5 wybranych atrakcjach turystycznych produktu. 5. Interaktywna prezentacja multimedialna przekazana zostanie Zamawiającemu w formacie umożliwiającym jej administrowanie, powielania na dowolnych nośnikach elektronicznych oraz umieszczenia jej w internecie na stronie internetowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena atrakcyjności części analitycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach