Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji przebudowy stadionu miejskiego z kompletnymi projektami budowlanymi zawierającymi elementy projektów wykonawczych na przebudowę płyty głównej boiska, budowę zaplecza socjalnego z trybunami oraz budowę sali treningowej przy ul. Artyleryjskiej w Białej Podlaskiej.

Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 083 3416177 , fax. 083 3437064
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 3
    21-500 Biała Podlaska
    tel. 083 3416177, fax. 083 3437064
    REGON: 00052404500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji przebudowy stadionu miejskiego z kompletnymi projektami budowlanymi zawierającymi elementy projektów wykonawczych na przebudowę płyty głównej boiska, budowę zaplecza socjalnego z trybunami oraz budowę sali treningowej przy ul. Artyleryjskiej w Białej Podlaskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest: 2.1.1. Uzyskanie na własny koszt mapy do celów projektowych; 2.1.2. Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego istniejącego stadionu sportowego przy ul. Artyleryjskiej w Białej Podlaskiej, opracowanie opinii geotechnicznej; 2.1.3. Wykonanie wielowariantowej koncepcji na przedmiotowy zakres - co najmniej 2 warianty; 2.1.4. Opracowanie dokumentacji technicznej, architektoniczno - budowlanej dla zadania p.n.: 2.1.4.1 Projekt przebudowy stadionu sportowego przy ul. Artyleryjskiej w Białej Podlaskiej obejmującego: a) renowację głównego boiska do piłki nożnej - (trawiasta płyta główna) b) modernizacja systemu sztucznego nawadniania płyty boiska głównego. 2.1.4.2 Zaprojektowanie kompleksu po wschodniej stronie składającego się z trybun i zaplecza administracyjnego oraz szatniowo-sanitarnego: a) zaprojektowanie trybun, b) zaprojektowanie zaplecza administracyjnego i szatniowo-sanitarnego (zawierającą m. innymi: pomieszczenia biurowe, pokój sędziów, pralnie i pomieszczenia gospodarcze, gabinety odnowy biologicznej, siłownię, salę fitness), c) zaprojektowanie oddzielnych pomieszczeń dla trenerów, d) zaprojektowanie oddzielnych szatni dla zawodników, e) zaprojektowanie toalet dla zawodników i sędziów, f) zaprojektowanie toalet dla widowni, g) zaprojektowanie zadaszeń dla zawodników rezerwowych, h) zaprojektowanie wydzielonego sektora na widowni dla kibiców gości z trwałym ogrodzeniem i osobną toaletą, i) zaprojektowanie oświetlenia boiska, trybun i terenu wokół, j) zaprojektowanie systemu elektroakustycznego, k) zaprojektowanie wyposażenia boiska (m.in. tablic świetlnych, piłkochwytów), l) zaprojektowanie zagospodarowania terenów wokół stadionu i trybun, m) zaprojektowanie nowego lub modernizacja istniejącego drenażu płyty głównej boiska. 2.1.4.3 Zaprojektowanie sali treningowej (20x40 m). 2.1.5. Wykonanie projektu wykonawczego uszczegóławiającego projekt budowlany celem realizacji przez Wykonawcę robót. 2.1.6. Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego - dla w/w zadania. 2.1.7. Opracowanie specyfikacji technicznej ogólnej wykonania i odbioru robót - dla w/w zadania. 2.1.8. Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na budowę. 2.1.9. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 1.1.10. Opracowanie charakterystyki energetycznej obiektu. 2.1.11. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego obiektu. 2.1.12. Sprawowanie nadzoru autorskiego na etapie projektu oraz wykonywania robót. 2.2. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać następujące wytyczne Zamawiającego: 2.2.1. projekt powinien przewidywać stworzenie obiektów sportowych zapewniających możliwość rozegrania meczy piłki nożnej, 2.2.2. projekt powinien spełniać wymogi licencyjne dla II ligi piłki nożnej, 2.2.3. projekt powinien przewidywać możliwość organizowanie w plenerze imprez o charakterze rozrywkowym (koncerty, spektakle teatralne), 2.2.4. projektant na etapie sporządzania dokumentacji projektowej zobowiązany jest do zorganizowania spotkań roboczych w siedzibie Zamawiającego, w celu omówienia przedstawionej przez niego koncepcji oraz przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych, 2.2.5. po zaakceptowaniu koncepcji całego obiektu sportowego, projektant może przystąpić do sporządzania dokumentacji projektowej, 2.2.6. system elektroakustyczny dla stadionu sportowego, powinien obejmować poniższe elementy: a) przyłącza sygnałowe i okablowanie, b) komplet mikrofonów wysokiej klasy, c) systemy bezprzewodowe, - bezprzewodowe zestawy mikrofonowe- bezprzewodowa transmisja sygnałów zwrotnych, d) rejestratory i odtwarzacze, e) rejestracja wielośladowa, f) cyfrowy system transmisji sygnałów fonicznych, g) konsolety foniczne, h) system nagłośnienia, 2.2.7. dokumentacja techniczna powinna uwzględniać wyposażenie, 2.2.8. ostateczna wersja wybranego wariantu koncepcji powinna zawierać wizualizację przestrzenną terenu przedstawiająca efekt końcowy, 2.2.9. po zaakceptowaniu koncepcji na przedmiotowy zakres, projektant może przystąpić do sporządzania dokumentacji projektowej. 2.3. Zakres prac projektowych: 2.3.1. W zakresie prac projektowych należy wykonać: 1) opracowania wymienione w niniejszym przedmiocie zamówienia, 2) koncepcję na przedmiotowy zakres wraz z projektem wizualizacji, 3) uzyskanie/opracowanie mapy do celów projektowych obejmującej zakres opracowania; 4) projekt architektoniczno - budowlano-wykonawczy dla w/w zadania. W ramach prac projektowych należy wykonać również projekt wizualizacji zewnętrznej obiektu. Projekty budowlano-wykonawcze należy opracować w 7 egzemplarzach w wersji papierowej + wersja elektroniczna dokumentacji do zamieszczenia na stronie internetowej UM, w formie cyfrowej na nośnikach elektronicznych (rysunki w formacie DWG i w formacie PDF, teksty w DOC. i w formacie PDF , 5) uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii itp., niezbędnych dla zatwierdzenia dokumentacji oraz możliwości: - zgłoszenia robót właściwemu organowi - roboty nie wymagające uzyskania pozwolenia na budowę, - wydania pozwolenia na budowę przez Urząd Miasta- roboty które wymagają uzyskania takiego pozwolenia, 6) uzyskanie uzgodnień branżowych itp. wymaganych przepisami szczególnymi (w tym pozytywnej opinii ŚWKZ) niezbędnych do opracowania, Obowiązek ten projektant realizuje poprzez opracowanie wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami i dokumentami oraz złożenie ich do właściwych organów na podstawie udzielonego przez Prezydenta Miasta Pełnomocnictwa. W kosztach opracowania projektu należy zatem uwzględnić ewentualne koszty uzyskania uzgodnień, opinii i pozwoleń. Uzyskanie pozwolenia na budowę jest po stronie Wykonawcy. 7) uzyskanie akceptacji ŚWKZ dla zaprojektowanych materiałów wykończeniowych, 8) przygotowanie kompletnych materiałów niezbędnych do uzyskania przez projektanta odrębnych decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach (jeśli wymagane), wraz z wyrysami i wypisami z ewidencji gruntów oraz kartą informacyjną przedsięwzięcia, i przygotowanie kompletnych wniosków (wraz z załącznikami) niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeśli wymagane), opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (w 1 egzemplarzu + wersja elektroniczna - DOC, PDF), 9) opracowanie przedmiaru robót wraz z zestawieniem materiałów - (2 egzemplarze w formie papierowej + wersja elektroniczna - w formacie ATH lub KST i PDF). Przedmiar robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn. zmianami). Przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. l. opracowanie kosztorysu inwestorskiego w wersji szczegółowej i uproszczonej - 1 egzemplarz w formie papierowej + wersja elektroniczna (w formacie ATH lub KST i PDF). Kosztorys inwestorski zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn. Zmianami), pokrycie opłat za uzgodnienia branżowe oraz wszystkich innych kosztów związanych z opracowaniem projektu, nadzór projektowy na etapie realizacji robót. UWAGA! Wszystkie dokumenty, które będą występowały w oryginale należy umieścić w egzemplarzu nr 1. 2.3.2. Dokumentację techniczną należy opracować w oparciu o koncepcyjne rozwiązania zaproponowane przez Projektanta, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 2.3.3. Dokumentacja winna być sprawdzona przez osoby sprawdzające. 2.3.4. Projekty budowlane muszą zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i finansowe. Projekt wykonawczy musi zawierać rysunki szczegółów i detali wraz z opisem - niezbędne do wykonania robót budowlanych. 2.3.5. Dokumentację należy opracować w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną i należytą starannością. 2.3.6. W cenie wykonania dokumentacji należy uwzględnić koszty związane z zakresem prac projektowych, w tym z: a) opracowaniem opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowe, b) opracowaniem inwentaryzacji technicznej (budowlanej i instalacyjnej) stanu istniejącego obiektów, c) uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i pozwoleń niezbędnych do otrzymania: - decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji - jeśli wymagane, - pozwolenia na budowę - jeśli wymagane, d) uzyskanie - aktualizację mapy do celów projektowych, e) koszty sporządzenia aktualizacji kosztorysów inwestorskich,aktualizacja kosztorysów może nastąpić w przypadku ogłoszenia przetargu w terminie przekraczającym 6 m-cy od daty opracowania kosztorysów, f) koszty nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji w ilości max. 6 wizyt na budowie na pisemne wezwanie Inwestora (nie wynikających z wad projektu). 2.3.7. Wykonawca projektu sprawować będzie nadzór autorski (bez dodatkowego wynagrodzenia) w zakresie obejmującym w szczególności: a) pisemnego udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania oferentów na etapie ogłoszenia przetargu na wykonawstwo w terminie do 2 dni od ich przekazania przez Zamawiającego, b) pisemnego wyjaśnienia Inwestorowi i Wykonawcy wątpliwości dotyczące projektu budowlano- wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań w terminie do 3 dni od ich przekazania przez Zamawiającego, c) ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej, d) sprawdzanie zgodność realizacji robót (w tym dotyczących materiałów) z zakresem dokumentacji projektowej, e) konsultowanie i uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej 1.3.8. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej a wynikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 2.3.8. Wszystkie dokumenty w formie elektronicznej należy przekazać: a) w wersji źródłowej w programie, w którym zostały utworzone, b) w programie umożliwiającym wydruki w formacie pdf c) przedmiar robót jako arkusz kalkulacyjny Excel lub OpenOffice d) kosztorys inwestorski w programie Norma i PDF. Projektant zobowiązuje się do aktualizacji kosztorysu (na pisemne wezwanie Zamawiającego) co 6 miesięcy do czasu wyłonienia Wykonawcy robót, e) na nośnikach (płyta CD, CD-R). 1.3.10. Projektant ponosi pełną odpowiedzialność za wady i błędy projektowe ujawnione w okresie procedur administracyjnych, jak również ujawnione w toku wdrażania do realizacji przedmiotu umowy. Projektant odpowiada również za wady i błędy w przedmiarze robót, ujawnione podczas trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, a w przypadku ich stwierdzenia, zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do wprowadzenia odpowiednich poprawek lub uzupełnień, bez dodatkowego wynagrodzenia. Projektant zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do udzielania wyczerpujących wyjaśnień na zadawane pytania przez Oferentów w trakcie trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, bez dodatkowego wynagrodzenia. 2.3.9. Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dzieła w pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami oraz, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( SIWZ) oraz wzorze umowy. 2.4. Wymagania formalne i prawne dotyczące dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Dokumentacja budowlano-wykonawcza musi być opracowana w sposób zgodny z : Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj. Dz.U.2016. Poz. 290 z późn. zmianami); Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 ze zm.). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389 ze zm.). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z dnia 10 lipca 2003 r.). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z póź. zm.). Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2009 r. nr 62, poz. 204 z późn. zm). System licencyjnym PZPN dla klubów II ligi w sezonie 2016 - podręcznik licencyjny PZPN, UEFA Stadium Infrastructure Regulation 2010. Uchwała nr III/60 z dnia 30 marca 2016 r. Zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej w sprawie upoważnienia Departamentu Organizacji Imprez, Bezpieczeństwa i infrastruktury polskiego Związku Piłki Nożnej oraz Wojewódzkich Związków Piłki Nożnej do opiniowania i uzgadniania projektów budowy, przebudowy oraz modernizacji stadionów. Wytycznymi zawartymi w innych tematycznych przepisach szczegółowych i Polskich Normach oraz zgodnie z zasadami wiedzy techniczno-budowlanej. 2.5.Opracowania do celów promocji. Opracowanie wizualizacji, które będą używane do promocji przedsięwzięcia w wersji elektronicznej BMP, JPG, PDF - 1 egz. i papierowej (sztywna plansza) w formacie 100 x 70 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 147 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym ze poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Miasta Biała Podlaska: Bank Zachodni WBK SA nr rachunku 08 1500 1331 1213 3001 4919 0000 do dnia 04 lipca 2016 r. do godz. 12:00 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłoczne wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z oprocentowania rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialapodlaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach