Narodowe Centrum Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 00-082 Warszawa, ul. Senatorska 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 2100100 , fax. 022 2100101
- Data zamieszczenia: 2010-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Kultury
ul. Senatorska 12 12
00-082 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 2100100, fax. 022 2100101
REGON: 14046841800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nck.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji promocji oraz przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej portalu Mapa Kultury (www.mapakultury.nck.pl) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie koncepcji promocji oraz przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej portalu Mapa Kultury (www.mapakultury.nck.pl) Przedmiot zamówienia obejmuje: Stworzenie spójnej komunikacji promującej portal (w tym: copy na stronę internetową i materiały reklamowe oraz hasło - motto promocyjne). Przygotowanie i wykonanie koncepcji kreatywnych identyfikacji wizualnej (w tym np.: plakaty, ulotki, zaproszenia, publikacje, roll-upy, jak również propozycje rozwiązań niestandardowych) Mapy Kultury z uwzględnieniem istniejącego już logotypu. Opracowanie koncepcji kreatywnych dla innych materiałów promocyjnych (gadgety) wraz z ewentualną produkcją wybranych propozycji. Propozycja oraz przeprowadzenie działań promocyjnych i PR w mediach: prasa - w tym regionalna (artykuły cykliczne lub inne formy promocji, obsługa redakcyjna), Internet, oraz w instytucjach publicznych, oświatowych i innych wskazanych w czasie rozmów placówkach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena atrakcyjności koncepcji kreatywnych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postpowaniu można pobrac ze strony Zamawiającego www.nck.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usług mających na celu promocję bazy praktyk i staży. Realizacja promocji odbędzie się poprzez zakup i realizację usług promocyjnych w Internecie.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie materiałów reklamowych
Dodano: 2016-05-23 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej na potrzeby projektów społeczno-edukacyjnych prowadzonych przez Narodowy Instytut Dziedzictwa
Dodano: 2016-04-14 - Usługa emisji spotu reklamowego w I i II linii metra, postępowanie nr 16/PZP/2016
Dodano: 2016-04-04 - Opracowanie projektów graficznych, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych POIR oraz POPW w ramach obchodów Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2016
Dodano: 2016-03-25 - Produkcja i emisja spotu reklamowego na nośnikach multimedialnych - ekranach LED w związku ze Szczytem NATO nr sprawy 27/ZP/16
Dodano: 2016-03-21 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW REKLAMOWYCH DLA SGGW W WARSZAWIE
Dodano: 2016-02-24 - OBSŁUGA W ZAKRESIE ZAKUPU MEDIÓW
Dodano: 2016-02-16 - Przeprowadzenie na antenie ogólnopolskiej lub ponadregionalnej rozgłośni radiowej kampanii spotowych w liczbie 120 spotów w roku 2016 w miesiącach od marca do czerwca i od września do grudnia, każdy spot o długości 30 sekund, promujących Teatr Narodowy i organizowane w Teatrze premiery, przedstawienia repertuarowe oraz wydarzenia teatralne
Dodano: 2016-02-01