Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2013-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji projektowej łącznika pomiędzy ul. Polną w Siechnicach a obwodnicą Bielany - Łany - Długołęka wraz z odwodnieniem i oświetleniem oraz przebudową infrastruktury technicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje Opracowanie koncepcji projektowej, która będzie stanowić podstawę wykonania projektu budowlanego w zakresie:a) budowy jezdni o szerokości jezdni 7 m, konstrukcja KR3 z masy bitumicznej, b) budowy skrzyżowań z drogami istniejącymi,c) budową jednostronnego chodnika i ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki betonowej, d) budowy i przebudowy systemu odwodnienia,e) budowy zjazdów na posesje,f) budowy oświetlenia drogowego. W zakresie opracowania dokumentacji projektowej należy uwzględnić:a) inwentaryzację siedlisk gatunków priorytetowych dla obszaru Natura 2000. b) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z przebudową drogi, c) dokumentację geotechniczną.d) rozwiązania wszelkich kolizji z infrastrukturą, e) organizację ruchu docelowego f) ramowy program zamierzenia budowlanego g) potrzeby terenowe inwestycji, h) skutki dla środowiska i projektowane działania, z podaniem przewidywanych odpadów i substancji szkodliwych i uciążliwych, i) wymagania na dostawę czynników energetycznych, j) wstępny harmonogram przygotowania i realizacji inwestycji, k) wskaźnikowy koszt realizacji inwestycji l) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, decyzji i zatwierdzeń.Koncepcja powinna być opracowana ze szczegółowością właściwą dla fazy koncepcyjnej, w niezbędnej ilości rozwiązań wariantowych, z analizą szczególnie istotnych zagadnień związanych z inwestycją, np. z ochroną środowiska, bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, ochroną przed hałasem, odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych. Droga powinna spełniać także warunki: użytkowe zgodne z przeznaczeniem obiektu w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczna, usuwania wody deszczowej, utrzymania właściwego stanu technicznego, korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, ochrony obiektów wpisanych do rejestru zabytków oraz objętych ochrona konserwatorską oraz poszanowania interesów osób trzecich w celu zapewnienia wyboru najkorzystniejszych i optymalnych rozwiązań inwestycji jako całości - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTOSOWANIE BUDYNKU GEODEZJI PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 53 WE WROCŁAWIU DO WYMAGAŃ PRZECIWPOŻAROWYCH ORAZ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH polegające na: 1) wykonaniu robót budowlanych wg określonego zakresu 2) przygotowaniu dokumentacji, tj. projektu budowlanego i projektów wykonawczych Nr postępowania R0AP0000.272.33.2016
Dodano: 2016-07-27 - usługa wykonania wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla potrzeb termomodernizacji budynku Komisariatu Wodnego Policji KWP we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39b; sprawa nr 168-050-084/2016/AB
Dodano: 2016-07-22 - usługa wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla potrzeb wykonania termomodernizacji budynku Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, przy ul. Chopina 2 oraz budynku Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi, przy ul. Kościuszki 5, oraz pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych; sprawa nr 167-050-083/2016/AB
Dodano: 2016-07-18 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Piława Górna
Dodano: 2016-07-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej na termomodernizację z rozbudową Krytej Pływalni Słowianka
Dodano: 2016-07-06 - usługa wykonania wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla termomodernizacji i przebudowy budynków wraz z wykonaniem inwentaryzacji, opracowaniem koncepcji oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych; sprawa nr 136-050-068/2016/AB
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej termomodernizacji i przebudowy Komisariatu Wodnego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39b) oraz Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Legnicy (ul. Jaworzyńskiej 134) - wraz z wykonaniem inwentaryzacji, opracowaniem koncepcji oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych; sprawa nr 134-050-066/2016/AB
Dodano: 2016-06-21 - Opracowanie koncepcji modernizacji sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie obejmującym ulice: Szpitalna, Przyjaciół Żołnierza, Bema, Berlinga, Traugutta i Wybickiego w Jaworze
Dodano: 2016-06-15 - Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa agregatu prądotwórczego dla obiektu Waligóra w Sokołowsku.
Dodano: 2016-06-01 - Opracowanie dokumentacji na rozbudowę cmentarza komunalnego
Dodano: 2016-05-24