Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji programowo – przestrzennej dla zadania pn. „Zielona ulica Żeromskiego”

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
    REGON: 10946700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji programowo – przestrzennej dla zadania pn. „Zielona ulica Żeromskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie koncepcji programowo – przestrzennej dla zadania pn. "Zielona ulica Żeromskiego” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zebranie niezbędnych informacji o obszarze objętym dokumentacją; 2) przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie wraz z inwentaryzacją: spustów deszczowych, nawierzchni elementów pasa drogowego elementów zagospodarowania pasa drogowego takich jak np. kioski, stojaki rowerowe itp. (wizja lokalna ul. Żeromskiego winna być dokonana przez Wykonawcę bez udziału przedstawiciela Zamawiającego z uwagi, że jest to obszar ogólnodostępny); 3) przeprowadzenie badań parkingowych czyli analizy liczby istniejących miejsc parkingowych i ich wielkości (z uwzględnieniem parkowania we wnętrzach blokowych) i określenie na ich podstawie optymalnych rozwiązań w zakresie parkowania. 4) opracowanie minimum 3 wariantów koncepcji uwzględniającej: a) wprowadzenie w pasie drogowym zieleni wysokiej i niskiej (drzew, krzewów i bylin) lub innych elementów zielono – niebieskiej infrastruktury (np.: ogrody deszczowe w gruncie w pojemnikach, zielone ściany ekstensywne z bluszczu itp.), dających możliwość zagospodarowania wód opadowych poprzez ich wykorzystanie i retencjonowanie (ewentualnie opóźnianie spływu): * wariant minimum – wariant polegający na wprowadzeniu elementów zieleni w stopniu minimalnym, * wariant pośredni – wariant wprowadzający różne formy zieleni, w tym zieleń wysoką, * wariant maksimum – wariant pośredni wprowadzający dodatkowo zieleń wysoką pośrodku obecnej jezdni. b) wymianę / remont nawierzchni ciągów pieszych, c) uporządkowanie parkowania, d) odtworzenie/uzupełnienie niezbędnych elementów oznakowania pionowego i poziomego 5) opracowanie wizualizacji dla rozwiązań ujętych w koncepcji. 6) sporządzenie projektu organizacji ruchu docelowego dla wybranego wariantu koncepcji. 7) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień wstępnych. 8) opracowanie uproszczonej analizy ekonomicznej, zawierającej szacunkowe koszty realizacji dla każdego wariantu koncepcji wraz z analizą porównawczą poszczególnych wariantów oraz rekomendacją. 9) współpraca przy prowadzeniu konsultacji społecznych w trakcie opracowywania koncepcji z Wydziałem Partycypacji Społecznej. Wymóg zatrudnienia osób na umowę o pracę. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę: 1. Zamawiający wymaga, aby koordynacja prac w zakresie: kontaktu i uzgodnień z Zamawiającym, obsługi administracyjnej, była wykonywana przez osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy(Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) przez cały okres realizacji umowy. 2. Nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, osobę/y wskazane w ust. 1 do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia. 3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę nie została wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), Pełnomocnictwo dla Pełnomocnika konsorcjum (jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia). 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach