Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-844 Bydgoszcz, Toruńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
- Data zamieszczenia: 2020-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Toruńska 174 A
85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
REGON: 90476971000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej i programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy ulic gruntowych w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa, w rozumieniu art. 2 pkt 10 UPZP, polegająca na opracowaniu koncepcji programowo – przestrzennej i programu funkcjonalno – użytkowego dla zadań polegających na budowie ulic gruntowych w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 Części (Pakiety realizacyjne): - Część 1 – ulice: Krynicka, Przyłubska od Toruńskiej do torów kolejowych, Kudowska (PAKIET 1) - Część 2 – ulice: Rajdowa, Wejherowska, Gradowa, Wycieczkowa, Odrzańska (PAKIET 2) - Cześć 3 – ulice: Platynowa, Bortnowskiego od Wyzwolenia do Dorodnej, Podhalańska, Gościeradzka (PAKIET 3) - Cześć 4 – ulice: Sowia, Pszczelna, Kogucia, Strusia (PAKIET 4). Szczegółowy zakres i warunki wykonania przedmiotu zamówienia /jednakowe dla wszystkich Części (1-4)/, określają następujące dokumenty, stanowiące załączniki do SIWZ: 1) opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wzór Umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, które dostępne są na stronie internetowej, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1). Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) oddzielnie dla każdej z części, przed upływem terminu składania ofert. 2). Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. 3). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: „WADIUM – Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej i programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy ulic gruntowych w Bydgoszczy – Część ___(1/2/3/4)” – nr sprawy 019/2020”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 4). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na Zamawiającego, tj. Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz. Koniecznym jest, aby poręczenie lub gwarancja: 1. zawierała nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2. zawierała gwarantowaną kwotę w PLN, 3. obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP; 4. zawierały w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium; 5. zawierały w swojej treści termin złożenia żądania zapłaty dłuższy niż termin, na jaki jest gwarancja, tj. co najmniej o jeden dzień roboczy; 6. miały taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnoście poręczenia lub gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z polskim prawem i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 5). Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1. potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP w formie oryginału dołączonego do oferty, a w przypadku wadium wniesionego w postaci elektronicznej - w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do jego wystawienia, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, na adres poczty elektronicznej (e-mail):malgorzata.gorzkiewicz@zdmikp.bydgoszcz.pl, przed upływem terminu składania ofert. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. Zamawiający nie dopuszcza złożenia skanu dokumentu wydanego w wersji papierowej. 6). Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. 7). Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów, zgodnie z art. 26 ust. 2f UPZP. Dysponowanie zasobami innego podmiotu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a UZP w związku z art. 25a ust. 3 UPZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z dowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Zobowiązanie musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz musi wskazywać, w szczególności: 1. nazwę dającego zobowiązanie oraz wskazanie siedziby; 2. nazwę podmiotu, którego to dotyczy (czyli wykonawcę); 3. określenie zadania: „Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej i programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy ulic gruntowych w Bydgoszczy – Część (1/2/3/4). 5. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu w czasie realizacji zamówienia, oraz okres ich udostępnienia (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione oraz okres udziału podmiotu w czasie realizacji zamówienia), 6. sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy realizacji zamówienia, (tj. informacje, jak zasoby te będą wykorzystywane przy realizacji zamówienia); 7. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował); 8. czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane, z uwzględnieniem postanowień pkt. 10.5 SIWZ. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale i dołączyć do oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio w zależności od składanej oferty częściowej. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3–ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP, co wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie sporządzone wg wzoru Zamawiającego należy złożyć w oryginale, w formie pisemnej, opatrzone własnoręcznym podpisem. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa dla każdej części zamówienia oddzielnie. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, oddzielnie składa ww. oświadczenie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji na budowę kanalizacji w miejscowości Obory
Dodano: 2024-04-03 - BZP/48/24 Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (...) budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego w Grudziądzu przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A
Dodano: 2024-04-03 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy infrastruktury rowerowej na terenie Bydgoszczy
Dodano: 2024-03-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej na remont odcinków dróg gminnych
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji inwestycji na terenie gminy Wielka Nieszawka
Dodano: 2024-03-17 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy ul. Przelot w Toruniu
Dodano: 2024-02-20 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej rozbudowy ul. Batorego w Toruniu
Dodano: 2024-01-09 - Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego wraz z szacunkiem kosztów inwestycji oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji pn.: „Poprawa jakości i dostępności usług pediatrycznych (...)
Dodano: 2023-12-14 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Dodano: 2023-11-14 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy ul. Przelot w Toruniu
Dodano: 2023-11-10