Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji oraz projektu budowlano-konserwatorskiego wraz z kosztorysem odbudowy zabytkowego budynku mieszkalnego, tzw. "Domu Grossówny", z przystosowaniem obiektu do nowej funkcji

Kujawsko-Pomorskie Centrum Dziedzictwa w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Czerwona Droga 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 649 45 99
  • Data zamieszczenia: 2022-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Dziedzictwa w Toruniu
    ul. Czerwona Droga 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 649 45 99
    REGON: 389096441
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpcd.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji oraz projektu budowlano-konserwatorskiego wraz z kosztorysem odbudowy zabytkowego budynku mieszkalnego, tzw. "Domu Grossówny", z przystosowaniem obiektu do nowej funkcji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3.1 Koncepcję funkcjonalno-przestrzenna obiektu z uwzględnieniem jego przyszłej funkcji (wraz z wnętrzami) wraz z koncepcją zagospodarowania terenu bezpośrednio wokół obiektu3.3.2. Kompletną dokumentację budowlano-konserwatorska odbudowy rozebranego budynku oraz projektów technicznych, wraz z kosztorysami, w tym m.in..:a. Opracowanie projektu zagospodarowania terenu bezpośrednio wokół budynku, b. Opracowanie kompletnego projektu architektoniczno-budowlanego i projektów technicznych instalacji i urządzeń , m. in.:• branży elektrycznej, • branży higieniczno-sanitarnej, • projekt instalacji ppoż., • instalacji i urządzeń niskoprądowych [sygnalizacji pożaru, włamania i napadu, kontroli dostępu, komputerowej, telefonicznej i telewizyjnej, teletechnicznej], • inne instalacje i elementy infrastruktury wynikające z przepisów prawac. Wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,d. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;e. Opracowanie programu prac konserwatorskich obejmującego m. in.:- wzmocnienie oraz naprawę zachowanych elementów konstrukcji nośnej w taki sposób, aby utrzymać historyczny charakter i materiał budynku, odtworzenie brakujących lub zniszczonych elementów konstrukcji, - przeprowadzenie konserwacji i renowacji elementów zachowanych (przy czym całościowa fumigacja oraz impregnacja elementów konstrukcyjnych pozyskanych w wyniku rozbiórki obiektu będzie już wykonana),- określenie sposobu połączeń elementów drewnianych, osadzenia stolarki drzwiowej, formę stolarki, - wytyczne do murowania pól konstrukcji szkieletowej, sposób ocieplenia budynku,- odtworzenie elementów architektury i wyposażenia wnętrza, odtworzenie detali architektonicznych wewnętrznych i zewnętrznych,f. Opracowanie koncepcji oraz projektu aranżacji wnętrz wraz z przystosowaniem obiektu do pełnienia funkcji wystawienniczej.3.3.3. Uzyskanie wszelkich niezbędnych ekspertyz, uzgodnień, badań, opinii, sprawdzeń itp. wynikających z obowiązujących norm, przepisów, złożenie kompletnego wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę, zawierającego wszystkie wymagane prawem załączniki.Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ i Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 3.4. Dokumentację projektową należy przygotować na bazie dokumentów i fotografii stanowiących załącznik nr 4 do SWZ:- Badania architektoniczne. Budynek wielorodzinny przy ul. PCK 30 w Toruniu, tzw. „Dom Heleny Grossówny”, oprac. mgr Anna Maślak, mgr inż. arch. Maciej Skarbiński, Toruń czerwiec 2021- Inwentaryzacja budowlana. Budynek mieszkalny wielorodzinny tzw. „Dom Heleny Grossówny”, oprac. mgr Anna Maślak, mgr inż. arch. Maciej Skarbiński, Toruń czerwiec 2021- Dokumentacja rozbiórkowa. Dokumentacja powykonawcza z prac demontażowych obiektu, oprac. mgr Anna Maślak, mgr inż. arch. Maciej Skarbiński, Toruń 2022- Decyzja Prezydenta Miasta Torunia z dnia 19.04.2022 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z załącznikiem graficznym - Decyzja Prezydenta Miasta Torunia w sprawie pozwolenia na przemieszczenie zabytku nieruchomego z dnia 19.05.2022 wraz z załącznikiem „Program robót budowlanych do przemieszczenia zabytku nieruchomego”, oprac. A. Maślak i M. Skarbiński, 4.05.2022 r.- Fotografie elementów po rozbiórce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia w postępowaniu warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia w postępowaniu warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że, posiada opłaconą polisę lub w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 zadania* obejmujące: opracowanie dokumentacji projektowych, na których podstawie wydane zostało pozwolenie na budowę, (składającej się co najmniej z projektu budowlanego i wykonawczego, dotyczącego przebudowy, rozbudowy, nadbudowy lub remontu obiektu kubaturowego), dotyczących obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków lub do ewidencji gminnej lub do inwentarza muzeum lub zlokalizowanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków – przy czym (UWAGA!) co najmniej jedno z ww. zadań musi dotyczyć obiektu/obiektów wpisanego indywidualnie do rejestru zabytków*Przez jedno zadanie należy rozumieć usługę realizowaną w oparciu o jedną umowę cywilnoprawną;7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9.7.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.7.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.1. ppkt 4 lit a SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.7.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, z zastrzeżeniem, że w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu udostępniającego zasoby celem wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia, warunek określony w 7.1. ppkt 4) lit a) SWZ co najmniej jeden z takich podmiotów lub wykonawca (a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - co jeden z takich wykonawców) powinien wykazać usługi o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści warunku. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. ppkt 3) i 4) SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane w pkt 6.1. i 6.3. SWZ względem Wykonawcy.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.7.6. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach