Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, kreacji, strategii mediowej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl w Internecie

Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 15-558 Białystok, ul. Pozioma 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 8516187 , fax. 85 6516187
  • Data zamieszczenia: 2015-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
    ul. Pozioma 4 4
    15-558 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 8516187, fax. 85 6516187
    REGON: 00103667800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, kreacji, strategii mediowej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl w Internecie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie koncepcji kreatywnej, kreacji, strategii mediowej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl w Internecie. Koncepcja kreatywna powinna stanowić zrozumiały, jednoznaczny i oryginalny pomysł odznaczający się rozpoznawalnością i zapamiętywalnością. Koncepcja kreatywna powinna charakteryzować się nowatorstwem i niepowtarzalnością na tle wcześniej realizowanych przez Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia Zielona Linia kampanii promocyjnych. Podstawowe elementy kreacji kampanii, przygotowane w oparciu o wypracowaną koncepcję kreatywną (w formie np. opisowej, graficznej, video, ilustrowanej) powinny być spójne i rozpoznawalne w wersji wizualnej, dźwiękowej i werbalnej oraz powinny charakteryzować się niezbędnymi cechami w zakresie komunikatywności, estetyki i treści przekazu. Wykonawca zobowiązuje się do stworzenia koncepcji kreatywnej na podstawie dostępnych źródeł informacji dotyczących Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz udostępnionych przez Zamawiającego informacji na temat wcześniej realizowanych kampanii (załącznik nr 1a do SIWZ). Celem kampanii promocyjnej jest: 1) zwiększenie świadomości usług świadczonych przez Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia Zielona Linia, 2) zwiększenie wejść na stronę www.zielonalinia.gov.pl oraz www.powroty.gov.pl, 3) wzrost liczby kontaktów z Centrum (telefonicznych -infolinia i elektronicznych -zapytania meilowe, czat). ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, jej założeń, zdefiniowanie głównego przekazu/idei kampanii wraz z uzasadnieniem przekazu (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej). 2) Opracowanie spójnej koncepcji wizualnej kampanii (przygotowanie dwóch propozycji layoutu kampanii zawierających przykłady graficzne zaproponowanych form reklamowych w Internecie: opracowanie strony landing page- z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej). 3) Opracowanie hasła przewodniego kampanii wraz z uzasadnieniem (po dwie propozycje dla głównych grup odbiorców: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej). 4) Opracowanie strategii mediowej: a) dookreślenie celu kampanii oraz propozycje głównych zadań do wykonania w ramach zamówienia; b) identyfikacja usług Zamawiającego i określenie listy usług, które warto wg oceny Wykonawcy promować; c) analiza i charakterystyka grupy docelowej, określenie grup do których skierowana będzie kampania (w tym powracający po emigracji zarobkowej); d) określenie propozycji i liczby form reklamowych w Internecie oraz intensywności dotarcia do różnych grup odbiorców (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej); e) dobór treści reklamowych (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej); f) opracowanie media planu wraz z uzasadnieniem wyboru poszczególnych mediów; g) ustalenie budżetu kampanii (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej); h) określenie efektywności kampanii (zasięg) na podstawie dostępnych źródeł/badań. 5) Opracowanie propozycji harmonogramu kampanii wraz z uzasadnieniem zaproponowanych terminów i rozpisaniem budżetu na poszczególne elementy kampanii zawarte w harmonogramie. 6) Uzasadnienie zaproponowanej kampanii. 7) Wdrożenie i przeprowadzenie przygotowanej kampanii. 8) Przekazanie praw autorskich na utwory powstałe w ramach kampanii. 9) Osiągnięcie wskaźników minimalnych deklarowanych w przedstawionej ofercie. 10) Przedstawienia raportu końcowego wraz z analizą skuteczności całej kampanii w terminie do 10 dni roboczych od daty zakończenia realizacji zadania. 11) W skład opracowanej przez Wykonawcę kampanii muszą wejść następujące elementy: a) przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych komunikacyjnych usługi Zielonej linii oraz serwisu Powroty.gov.pl w Internecie, b) analiza obecności Zielonej Linii i serwisu Powroty gov.pl w social media - wypracowanie rekomendacji odnośnie komunikacji sporządzone w formie raportu, c) rekomendacja zmian w serwisie Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl zwiększających użyteczność sporządzonew formie raportu, d) utworzenie strony internetowej kampanii (landing page) - dla serwisu Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl 12) Zasięg kampanii: a) Klienci Zielonej Linii - cała Polska, b) Klienci Powroty.gov.pl - kraje Unii Europejskiej, kraje EOG, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Kanada. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja kreatywna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach