Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 15-558 Białystok, ul. Pozioma 4
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 8516187 , fax. 85 6516187
- Data zamieszczenia: 2015-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
ul. Pozioma 4 4
15-558 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 8516187, fax. 85 6516187
REGON: 00103667800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, kreacji, strategii mediowej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl w Internecie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie koncepcji kreatywnej, kreacji, strategii mediowej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl w Internecie. Koncepcja kreatywna powinna stanowić zrozumiały, jednoznaczny i oryginalny pomysł odznaczający się rozpoznawalnością i zapamiętywalnością. Koncepcja kreatywna powinna charakteryzować się nowatorstwem i niepowtarzalnością na tle wcześniej realizowanych przez Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia Zielona Linia kampanii promocyjnych. Podstawowe elementy kreacji kampanii, przygotowane w oparciu o wypracowaną koncepcję kreatywną (w formie np. opisowej, graficznej, video, ilustrowanej) powinny być spójne i rozpoznawalne w wersji wizualnej, dźwiękowej i werbalnej oraz powinny charakteryzować się niezbędnymi cechami w zakresie komunikatywności, estetyki i treści przekazu. Wykonawca zobowiązuje się do stworzenia koncepcji kreatywnej na podstawie dostępnych źródeł informacji dotyczących Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz udostępnionych przez Zamawiającego informacji na temat wcześniej realizowanych kampanii (załącznik nr 1a do SIWZ). Celem kampanii promocyjnej jest: 1) zwiększenie świadomości usług świadczonych przez Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia Zielona Linia, 2) zwiększenie wejść na stronę www.zielonalinia.gov.pl oraz www.powroty.gov.pl, 3) wzrost liczby kontaktów z Centrum (telefonicznych -infolinia i elektronicznych -zapytania meilowe, czat). ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, jej założeń, zdefiniowanie głównego przekazu/idei kampanii wraz z uzasadnieniem przekazu (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej). 2) Opracowanie spójnej koncepcji wizualnej kampanii (przygotowanie dwóch propozycji layoutu kampanii zawierających przykłady graficzne zaproponowanych form reklamowych w Internecie: opracowanie strony landing page- z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej). 3) Opracowanie hasła przewodniego kampanii wraz z uzasadnieniem (po dwie propozycje dla głównych grup odbiorców: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej). 4) Opracowanie strategii mediowej: a) dookreślenie celu kampanii oraz propozycje głównych zadań do wykonania w ramach zamówienia; b) identyfikacja usług Zamawiającego i określenie listy usług, które warto wg oceny Wykonawcy promować; c) analiza i charakterystyka grupy docelowej, określenie grup do których skierowana będzie kampania (w tym powracający po emigracji zarobkowej); d) określenie propozycji i liczby form reklamowych w Internecie oraz intensywności dotarcia do różnych grup odbiorców (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej); e) dobór treści reklamowych (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej); f) opracowanie media planu wraz z uzasadnieniem wyboru poszczególnych mediów; g) ustalenie budżetu kampanii (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej); h) określenie efektywności kampanii (zasięg) na podstawie dostępnych źródeł/badań. 5) Opracowanie propozycji harmonogramu kampanii wraz z uzasadnieniem zaproponowanych terminów i rozpisaniem budżetu na poszczególne elementy kampanii zawarte w harmonogramie. 6) Uzasadnienie zaproponowanej kampanii. 7) Wdrożenie i przeprowadzenie przygotowanej kampanii. 8) Przekazanie praw autorskich na utwory powstałe w ramach kampanii. 9) Osiągnięcie wskaźników minimalnych deklarowanych w przedstawionej ofercie. 10) Przedstawienia raportu końcowego wraz z analizą skuteczności całej kampanii w terminie do 10 dni roboczych od daty zakończenia realizacji zadania. 11) W skład opracowanej przez Wykonawcę kampanii muszą wejść następujące elementy: a) przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych komunikacyjnych usługi Zielonej linii oraz serwisu Powroty.gov.pl w Internecie, b) analiza obecności Zielonej Linii i serwisu Powroty gov.pl w social media - wypracowanie rekomendacji odnośnie komunikacji sporządzone w formie raportu, c) rekomendacja zmian w serwisie Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl zwiększających użyteczność sporządzonew formie raportu, d) utworzenie strony internetowej kampanii (landing page) - dla serwisu Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl 12) Zasięg kampanii: a) Klienci Zielonej Linii - cała Polska, b) Klienci Powroty.gov.pl - kraje Unii Europejskiej, kraje EOG, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Kanada. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja kreatywna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.ohp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi w zakresie promocji Nocy Sów oraz IV Zlotu Klubu Ptaków Polskich w dzienniku ogólnopolskim o charakterze opiniotwórczym.
Dodano: 2016-02-15 - Usługę w zakresie druku, wydania i promocji insertu o tematyce przyrodniczej oraz na przeprowadzenie dwóch 4 tygodniowych konkursów fotograficznych o tematyce przyrodniczej wraz z ich promocją w dzienniku ogólnopolskim o charakterze opiniotwórczym
Dodano: 2014-10-13 - Usługa w zakresie promocji zlotu Ptaków Polskich
Dodano: 2014-05-13 - Zakup usług mających na celu realizację Planu Promocji Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia zaplanowanej na rok 2014
Dodano: 2014-03-17 - Przeprowadzenie promocji Centrum Informacyjno - Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia w środkach komunikacji miejskiej
Dodano: 2013-10-29 - Zakup usług mających na celu realizację Planu Promocji Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia
Dodano: 2013-08-20 - Zakup usług mających na celu realizację Planu Promocji Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia
Dodano: 2013-08-06