Centrum Unijnych Projektów Transportowych ogłasza przetarg
- Adres: 00-844 Warszawa, Plac Europejski
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 262 06 28 , fax. 22 262 05 01
- Data zamieszczenia: 2019-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Unijnych Projektów Transportowych
Plac Europejski 2
00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 262 06 28, fax. 22 262 05 01
REGON: 14100714500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji kreatywnej i wykonanie spotów informacyjno-promocyjnych oraz realizacja kampanii internetowej na potrzeby Centrum Unijnych Projektów Transportowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opracowanie koncepcji kreatywnej i wykonanie spotów informacyjno-promocyjnych oraz realizacja kampanii internetowej na potrzeby Centrum Unijnych Projektów Transportowych.2. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot Umowy podzielony został na następujące Zadania: Zadanie nr 1 – opracowanie koncepcji kreatywnej i wykonanie spotów informacyjno-promocyjnych; Zadanie nr 2 – realizacja kampanii internetowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92111210-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1)Formularz ofertowy – wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 ppkt 1.1) SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 ppkt 1.2) SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 5) Dokument „Wstępna koncepcja kreatywna” – dokument o objętości: - Spot 90’ - min. 3, max. 5 stron, - Spoty 3 x 30’ - min. 3, max. 4 stron każdy, - Spoty 3 x 15’ - min. 2, max 3 stron każdy, (czcionka: Times New Roman w rozm. 12, odstępy pojedyncze), zawierający co najmniej: - opis sposobu realizacji spotów z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający wstępny pomysł na kreację poszczególnych spotów wraz z opisem ( uwzględniającym opis zastosowanych technik); - uzasadnienie koncepcji kreatywnej i opis jej założeń, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w szczególności w Rozdziale IV OPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, - ilustrowany scenariusz (storyboard) z opisem, - propozycję voiceover. - propozycję haseł przewodnich do spotów 3 x 30’ - propozycje twarzy kampanii dla spotów 3 x 30’ - osoba/y budzące zaufanie (min. 3 propozycje) oraz opis, w jaki sposób „twarz kampanii” ma wspierać przekaz spotów (Zamawiający może zrezygnować z eksponowania twarzy kampanii na etapie akceptacji scenariuszy). Zamawiający wymaga, aby przygotowany przez Wykonawcę Dokument „Wstępna koncepcja kreatywna”, umożliwiał identyfikację poszczególnych elementów podlegających ocenie wg przyjętego kryterium, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 3 pkt 3.2 SIWZ. UWAGA: Brak dokumentu opisanego w ust. 2 pkt 5) powyżej, lub nie zawarcie któregokolwiek z powyższych elementów wskazanych w pkt 5), spowoduje odrzucenie oferty, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie spotów telewizyjnych promujących projekt oraz zakup czasu antenowego w dwóch ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Dodano: 2023-11-29 - Opracowanie koncepcji i realizację spotów filmowych/animacji na potrzeby CUPT
Dodano: 2023-10-17 - Przygotowanie spotów telewizyjnych promujących projekt oraz zakup czasu antenowego w dwóch ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Dodano: 2023-10-13 - Przygotowanie koncepcji spotu wizerunkowego, prezentującego Polskę jako atrakcyjną i nowoczesną destynację turystyczną na rynkach zagranicznych.
Dodano: 2023-07-24 - Przygotowanie polskiego odpowiednika nowozelandzkiego spotu przeciwko nadmiernej prędkości pn. „Mistakes”.
Dodano: 2023-04-24 - Przygotowanie spotów informacyjnych, celem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie zaostrzenia sankcji.
Dodano: 2022-08-04 - Opracowanie scenariuszy oraz produkcja ośmiu filmów edukacyjnych promujących działania Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2020-09-24 - Przygotowanie kreacji spotu telewizyjnego i radiowego oraz przygotowanie projektu graficznego plakatu reklamowego na potrzeby kampanii społecznej.
Dodano: 2020-09-01 - Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu spotów telewizyjnych i radiowych dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2020-07-14 - Usługa realizacji video na potrzeby Dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej będącego na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Dodano: 2019-07-03