Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji kreatywnej i wykonanie spotów informacyjno-promocyjnych oraz realizacja kampanii internetowej na potrzeby Centrum Unijnych Projektów Transportowych

Centrum Unijnych Projektów Transportowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Plac Europejski
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 262 06 28 , fax. 22 262 05 01
  • Data zamieszczenia: 2019-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Unijnych Projektów Transportowych
    Plac Europejski 2
    00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 262 06 28, fax. 22 262 05 01
    REGON: 14100714500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji kreatywnej i wykonanie spotów informacyjno-promocyjnych oraz realizacja kampanii internetowej na potrzeby Centrum Unijnych Projektów Transportowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opracowanie koncepcji kreatywnej i wykonanie spotów informacyjno-promocyjnych oraz realizacja kampanii internetowej na potrzeby Centrum Unijnych Projektów Transportowych.2. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot Umowy podzielony został na następujące Zadania: Zadanie nr 1 – opracowanie koncepcji kreatywnej i wykonanie spotów informacyjno-promocyjnych; Zadanie nr 2 – realizacja kampanii internetowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92111210-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1)Formularz ofertowy – wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 ppkt 1.1) SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 ppkt 1.2) SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 5) Dokument „Wstępna koncepcja kreatywna” – dokument o objętości: - Spot 90’ - min. 3, max. 5 stron, - Spoty 3 x 30’ - min. 3, max. 4 stron każdy, - Spoty 3 x 15’ - min. 2, max 3 stron każdy, (czcionka: Times New Roman w rozm. 12, odstępy pojedyncze), zawierający co najmniej: - opis sposobu realizacji spotów z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający wstępny pomysł na kreację poszczególnych spotów wraz z opisem ( uwzględniającym opis zastosowanych technik); - uzasadnienie koncepcji kreatywnej i opis jej założeń, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w szczególności w Rozdziale IV OPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, - ilustrowany scenariusz (storyboard) z opisem, - propozycję voiceover. - propozycję haseł przewodnich do spotów 3 x 30’ - propozycje twarzy kampanii dla spotów 3 x 30’ - osoba/y budzące zaufanie (min. 3 propozycje) oraz opis, w jaki sposób „twarz kampanii” ma wspierać przekaz spotów (Zamawiający może zrezygnować z eksponowania twarzy kampanii na etapie akceptacji scenariuszy). Zamawiający wymaga, aby przygotowany przez Wykonawcę Dokument „Wstępna koncepcja kreatywna”, umożliwiał identyfikację poszczególnych elementów podlegających ocenie wg przyjętego kryterium, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 3 pkt 3.2 SIWZ. UWAGA: Brak dokumentu opisanego w ust. 2 pkt 5) powyżej, lub nie zawarcie któregokolwiek z powyższych elementów wskazanych w pkt 5), spowoduje odrzucenie oferty, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach