Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2014-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 52/54
81-382 Gdynia, woj. pomorskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejskie produkty turystyczne wraz z realizacją przedstawionych działań: część 1 - szlak Legendy Morskiej Gdyni oraz część 2 - Gdyński Szlak Modernizmu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejskie produkty turystyczne wraz z realizacją przedstawionych działań: część 1 - Szlak Legendy Morskiej Gdyni oraz część 2 - Gdyński Szlak Modernizmu. 1. CZĘŚĆ 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmującego część 1: 1.1 Opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejski produkt turystyczny - Szlak Legendy Morskiej Gdyni uwzględniającej co najmniej: 1.1.1 Określenie grup docelowych odbiorców koncepcji 1.1.2. Opracowanie działań PR w tym: a) media relations, b) działalność wydawnicza, c) materiały reklamowe, d) gadżety, e) eventy 1.1.3. e-Marketing w tym prowadzenie strony internetowej www.legendamorska.pl w wersji polskiej i angielskiej (w tym utrzymanie na serwerze, jej aktualizacja, wypełnianie treścią, dodawanie fotografii, obiektów, atrakcji, plików video), promocja produktu na portalach społecznościowych, promocja produktu poprzez strony Partnerów, artykuły/reklama na regionalnych i ogólnopolskich portalach 1.1.4. Opracowanie i druk materiałów informacyjno - promocyjnych, w tym folderów w nakładzie co najmniej 3000 egzemplarzy w wersji polskiej i 1500 egzemplarzy w wersji angielskiej 1.1.5. Przygotowanie propozycji atrakcyjnych ofert w ramach realizacji miejskiego produktu turystycznego 1.1.6. Przedstawienie oferty wydarzeń cyklicznych - co najmniej 5 wydarzeń w roku 1.1.7.Wskazanie Partnerów do realizacji działań promocyjnych 1.1.8.Opracowanie programu działań uwzględniających aktywność Partnerów 1.1.9 Opracowanie harmonogramu realizacji działań wraz z kosztorysem 1.1.10. Opracowanie scenariuszy działań. 1.2. Realizację działań promocyjnych wskazanych i opisanych w scenariuszach, o których mowa w pkt. 1.1.10. 2. CZĘŚĆ 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmującego część 2: 2.1. Opracowanie koncepcji działań promujących miejski produkt turystyczny - Gdyński Szlak Modernizmu uwzględniającej co najmniej: 2.1.1. Określenie grup docelowych odbiorców koncepcji 2.1.2. Opracowanie działań PR w tym: a) media relations, b) działalność wydawnicza, c) materiały reklamowe, d) gadżety, e) eventy 2.1.3. e-Marketing w tym prowadzenie strony internetowej www.modernizmgdyni.pl w wersji polskiej i angielskiej (w tym utrzymanie na serwerze, jej aktualizacja, wypełnianie treścią, dodawanie fotografii, obiektów, atrakcji, plików video), promocja produktu na portalach społecznościowych, promocja produktu poprzez strony Partnerów, artykuły/reklama na regionalnych i ogólnopolskich portalach 2.1.4. Opracowanie i druk materiałów informacyjno - promocyjnych, w tym folderów w nakładzie co najmniej 3000 egzemplarzy w wersji polskiej i 1500 egzemplarzy w wersji angielskiej 2.1.5. Przygotowanie propozycji atrakcyjnych ofert w ramach realizacji miejskiego produktu turystycznego 2.1.6.Przedstawienie oferty wydarzeń cyklicznych - co najmniej 5 wydarzeń w roku 2.1.7. organizacji Weekendu Architektury (co najmniej 3 dniowego w miesiącu sierpniu 2014 oraz 2015 roku) 2.1.8.Wskazanie Partnerów do realizacji działań promocyjnych 2.1.9.Opracowanie programu działań uwzględniających aktywność Partnerów 2.1.10.Opracowanie harmonogramu realizacji działań wraz z kosztorysem 2.1.11. Opracowanie scenariuszy działań. 2.2. Realizację działań promocyjnych wskazanych i opisanych w scenariuszach, o których mowa w pkt. 2.1.11 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/uslugi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 209 000 euro na wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych dla wydarzenia Gdynia E(x)plory Week
Dodano: 2016-07-20 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 209 000 euro na przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2016 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja i realizacja kampanii pn. Rowerowy Maj w Gdyni
Dodano: 2016-01-27 - Przygotowanie i realizacja kampanii pn. Odprowadzam Sam w Gdyni
Dodano: 2016-01-22 - Promocja międzynarodowego konkursu rowerowego European Cycling Challenge 2016 w Gdyni
Dodano: 2016-01-20 - Przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnych w Gdyni, w ramach realizacji projektu unijnego CIVITAS DYN@MO
Dodano: 2015-08-06 - Realizacja akcji pn. Parkingowa (r)ewolucja na al. Jana Pawła II, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego i ul. Orłowskiej w Gdyni
Dodano: 2015-06-17 - Realizacja akcji pn. Parkingowa (r)ewolucja na al. Jana Pawła II, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego i ul. Orłowskiej w Gdyni
Dodano: 2015-05-28 - Promocja międzynarodowego konkursu rowerowego - Europejska Rywalizacja Rowerowa (EUROPEAN CYCLING CHALLENGE)
Dodano: 2015-03-25 - Organizacja i realizacja kampanii pn. Wyścig przez Polskę w 2015 r.
Dodano: 2015-03-03