Przetargi.pl
Opracowanie koncepcji dotyczącej projektu Port Północny - Modernizacja toru podejściowego i falochronu wyspowego

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 620-69-11 w 219 , fax. (058) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (058) 620-69-11 w 219, fax. (058) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie koncepcji dotyczącej projektu Port Północny - Modernizacja toru podejściowego i falochronu wyspowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Koncepcji dotyczącej projektu Port Północny - Modernizacja toru podejściowego i falochronu wyspowego według zasad określonych w części II SIWZ - Wzór umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie inwentaryzacji części nadwodnej i podwodnej falochronu wyspowego wschodniego w Porcie Północnym - 3 egz. trwale oprawionych. 2) Wykonanie koncepcji modernizacji toru podejściowego uwzględniającej nowy odcinek toru podejściowego prowadzącego bezpośrednio do rozbudowanego terminalu DCT oraz obrotnicę umożliwiającą bezpieczne podejście jednostek do Terminalu od strony wschodniej wraz z niezbędnymi budowlami osłonowymi. Koncepcję należy wykonać w dwóch wariantach, uwzględniając wstępne założenia przedstawione w trakcie spotkania z Zamawiającym - w 7 egz. 3) Wykonanie koncepcji budowy nowego falochronu od strony wschodniej DCT oraz przebudowy istniejącego falochronu wschodniego wyspowego - w 7 egz. Koncepcję należy wykonać w dwóch wariantach. 4) Określenie wskaźnikowych kosztów przebudowy toru, przebudowy istniejącego falochronu, budowy nowego falochronu oraz kosztów oznakowania nawigacyjnego dla dwóch wariantów - w 7 egz. 5) Wykonanie analizy nawigacyjnej niezbędnej do wykonania koncepcji torów i falochronów z określeniem niezbędnego oznakowania nawigacyjnego (opracowywanie analizy powinno być na bieżąco uzgadniane z Pionem Oznakowania Nawigacyjnego Urzędu Morskiego w Gdyni oraz z Kapitanatem Portu Gdańsk) - w 7 egz. 6) Wykonanie badań modelowych falowania dla poszczególnych wariantów koncepcji - w 3 egz. 7) Określenie współrzędnych geograficznych istniejącego falochronu po przebudowie oraz nowego falochronu (do pozwolenia na wznoszenie i wykorzystywanie sztucznych wysp, konstrukcji i urządzeń w polskich obszarach morskich). 8) Wykonanie badań geologicznych wraz z dokumentacją geologiczną (10 otworów geotechnicznych) - 3 egz. 9) Wykonanie oceny oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia - 5 egz. 10) Wskazanie ilości i miejsca odkładu urobku, bądź sposób zagospodarowania urobku, po wykonaniu badań. Pobór i badanie próbek urobku należy do Wykonawcy. Badanie próbek powinno zawierać oznaczenie substancji niebezpiecznych wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 kwietnia 2002 r. w sprawie rodzajów oraz stężeń substancji, które powodują, że urobek jest zanieczyszczony (Dz. U. z 2002 r., Nr 55, poz. 498) oraz uwzględniać wytyczne HELCOM Guideline for the Disposal of Dredged Material at Sea (zał. 1 lista podstawowa i dodatkowa). 11) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, w tym uzgodnienie z Wydziałem Oznakowania Nawigacyjnego Urzędu Morskiego oraz Kapitanatem Portu Gdańsk. W koncepcji należy uwzględnić ewentualne wymagania i zalecenia Wydziału Oznakowania Nawigacyjnego oraz Kapitanatu Portu Gdańsk. UWAGA: 1. Koncepcję należy wykonać co najmniej w dwóch wariantach (jeśli żaden z nich nie uzyska akceptacji Zamawiającego konieczne będzie wykonanie kolejnego wariantu). Każdy z wariantów winien być rozpatrywany - uzasadniony: - technicznie tzn. w kontekście możliwości wykonawstwa, wskazanie ewentualnych trudności, - ekonomicznie tzn. określając wskaźnikowy koszt realizacji każdego wariantu. Koncepcje należy wykonać ze szczegółowością właściwą dla fazy koncepcji przy poszczególnych wariantach. Koncepcja powinna uwzględniać jednostkę reprezentatywną o następujących parametrach: - pojemność - 7100 TEU - długość - 326,0 m - szerokość - 42,8 m - zanurzenie - 14,5 m 2. Kwestie wątpliwe należy na bieżąco uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego. 3. W trakcie opracowywania Koncepcji Zamawiający wymaga comiesięcznych spotkań w celu omówienia postępu prac oraz rozwiązań koncepcyjnych. Pierwsze spotkanie omawiające założenia zostanie zorganizowanie w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy. 4. Całość opracowań musi być dostarczona w wersji elektronicznej zapisanej w Adobe Reader. Wielkość pojedynczego pliku nie może przekroczyć 10 MB. Część kosztową musi być dostarczona w programie Excel - 2 egz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., a w szczególności: 1) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj. Wykonawca musi wykazać się, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 2) ustawy pzp. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawiać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 2 usługi związane z opracowaniem dokumentacji projektowej lub koncepcji dla budowli hydrotechnicznych takich jak nabrzeża, falochrony o zsumowanej wartości łącznej za 2 usługi nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto. b) dysponować co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub specjalizacji budowle hydrotechniczne w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 Nr 83 poz. 578 ze zm.) i co najmniej 5 letnie doświadczenie. Zamawiający akceptuje uprawnienia dotyczące projektowania budowli hydrotechnicznych zdobyte na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących oraz uprawnienia (kwalifikacje) równoważne wykonawców mających siedzibę w państwie członkowskim Unii Europejskiej zgodne z warunkami przyjętymi w państwie członkowskim, w którym Wykonawca ma siedzibę. Ocena spełniania przedstawionych powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły: /spełnia - nie spełnia/
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieniem należy złożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich doświadczenie oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia łącznie): c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 3 do IDW), d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do IDW) / pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit a) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument, o których mowa w pkt 3 ppkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach